Ferrari 599XX στο Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά

by dkalo • On 25-04-2010 • AT 4:37 pm • 16 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Ferrari 599XX Smashes Nururgring Record

Η Porsche “τσακώνεται” εδώ και αρκετό καιρό με την Nissan για το ποιανής εταιρίας το αυτοκίνητο μπορεί να διασχίσει γρηγορότερα τα 20 χιλιόμετρα της πίστας του Nurburgring. Οι μεν υποστηρίζουν ότι είναι η Carrera GT ενώ οι δε ότι είναι το Nissan GTR. Και τα δύο αυτοκίνητα, έχουν γράψει χρόνο κάτω από 7 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα αλλά όχι κάτω από 7 λεπτά.

Κάτι που έκανε στην πρώτη της απόπειρα η Ferrari με τον Raffaele De Simone πίσω από το τιμόνι της Ferrari 599XX. Ο V12 κινητήρας με τα 700 ατμοσφαιρικά άλογα παράγει μία μοναδική μελωδία ενώ ο Ιταλός οδηγός χειρίζεται με τέτοια ευκολία την 599XX κάνοντας σε να απορείς πώς τα καταφερνει.

Παρόλο που υπάρχουν πολλά σημεία για να μην δεχτεί κάποιος τον χρόνο της Ferrari ως τον γρηγορότερο από αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring, δεν αλλάζουν και πολλά. Μπορεί η 599XX να μην είναι road legal, μπορεί τα λάστιχα να είναι πιο slick από αυτά που χρησιμοποιεί το μονοθέσιο της Scuderia, μπορεί να μην υπάρχει πουθενά στον κόσμο εκτός από τα garage της Ferrari στο Maranello, μπορεί να κοστίζει πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ αλλά όλα αυτά θα τα ξεχάσετε μόλις δείτε το video που ακολουθεί. Είναι απλά εντυπωσιακό..

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

16 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και πού το στηρίζεις αυτό ακριβώς;

  2. ενδαφερον καιρος ηταν για αναψουν τα αιματα θελει λιγο ακομα να φτασει το radical sr8 lm με χρονο 6:48

  3. Nissan και Porsche? Μουαχαχαχαχα οι Ιταλοί δεν πιάνονται,απλά τα πράγματα. Και να φανταστείς ότι ακόμη το setάρουν..

    • Δεν πιστεύω ότι ανταγωνίζεται είτε το GTR είτε οποιαδήποτε Porsche. Είναι πολύ πιο ακριβό, με τεχνικά χαρακτηριστικά που κανένα άλλο στρατόπεδο δεν έχει στο οπλοστάσιο του και πρόκειται για ένα παιχνίδι, κυριολεκτικά. V12, πάνω από 700 άλογα και ανύπαρκτος εσωτερικός διάκοσμος είναι η Ferrari 599XX. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι οι κάτοχοι της 599XX δεν έχουν το αυτοκίνητο στο garage τους αλλά τους το μεταφέρει η ίδια η Ferrari σε όποια πίστα στον κόσμο θελήσουν για να την οδηγήσουν και μετά επιστρέφει το αυτοκίνητο στην Ιταλία.

  4. Εν το μεταξυ το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι το κανει να φαινεται τοσο απλο και ευκολο που σε κανει να πιστευεις οτι και συ μπορεις…τοσο μηχανικες και πλαστικες κινησεις και πουθενα νευρικοτητα.πολλα μπραβο για την ωραια μουσικη που μας επαιξε ο μαεστρος.αλλα και το βιολι που επαιζε ηταν φοβερο

  5. Μα είναι παραγωγής αυτοκίνητο,δεν είναι race car..θα κυκλοφορήσει σε 599 κομμάτια,όσα και η ονομασία της.

    • Σε 599 κομμάτια θα παραχθεί η 599 GTO και όχι η 599XX. Η παραγωγή της 599XX είναι τρομακτικά περιορισμένη (<100 κομμάτια, ίσως να λέω και πάρα πολλά, κάποιοι μιλάνε για μόλις 30 αυτοκίνητα) και δεν είναι διαθέσιμες για οποιονδήποτε πλούσιο αλλά μόνο γι αυτούς που ανήκουν στο πρόγραμμα Corse Clienti και τους έχει επιλέξει η ίδια η Ferrari.

  6. παραγωγης μεν αλλα με λαστιχα ημισλικ στην ουσια ειναι ενα αυτοκηνιτο ready to race με πινακιδες φωτα,φλας, κτλ και οτι αλλο θελει για να μπορει να βγαλει πινακιδες.

    • Δεν είναι αυτοκίνητο παραγωγής. Τα λάστιχα που φοράει είναι slick και μάλιστα είναι ειδικά σχεδιασμένα για την 599XX. Πινακίδες σίγουρα δεν βγάζει πάντως.. Και ακόμα και αν έβγαζε, δεν θα είχε νόημα αφού όλες οι 599XX είναι στο εργοστάσιο της Ferrari.

  7. 1..νομιζω οτι το νισσαν το εκανε με πολιτικα λαστιχα κ οχι με σλικ η ημισλικ που σιγουρα φοραει η Φερραρι..
    2.η Φερραρι ειναι 700 αλογα το νισσαν 480 κ η πορσε λιγο πανω απο 500 αν δεν κανω λαθος…κ ελεος…οχι κ φερραρι με καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα απο το σκαιλαιν η απο την πορσε..τουλαχιστον παραγωγης φερραρι..γιατι αν παει η φερραρι σε σπορ καρ ισως δεν εχει αντιπαλο,λογω φορμουλας 1…οι περισσοτερες φερραρι ειναι δυσκολο οδηγητες σε πιστα η σε στροφοδιαδρομη..τουλαχιστον για να κανουν χρονους δεν ειναι καλες..για μοστρα κ ομορφια κ ευθεις…τα σπανε..

    • το λογω φορμουλα 1 ειναι σχετικο δες stefan bellof 6:11.13 το 1983 με την 956 μπορει να μην ασχολουνται με την formula 1 τωρα αλλα εχουν τρομερη τεχνωσια. το 1994 ειχαν την 962 στην εκδοση δρομου που ειχε τελικη 407χλμ η φερραρι ποτε ειχε αυτοκηνιτο με τελικη πανω απο 400 σε εκδοση δρομου και οχι αγωνιστικο!

  8. “Production derived” λέει το video. Και εκεί είναι που υπάρχει η όλη συζήτηση για το αν είναι έγκυρος ή μη ο χρόνος που έγραψε η 599XX. Production car είναι όσα αυτοκίνητα είναι road legal & υπάρχουν κανονικά στην παραγωγή (τέτοια είναι η 599GTB & η 599GTO), κάτι που δεν ισχύει για την 599XX.

  9. Εγώ θα ήθελα να κάνω ένα άλλο σχόλιο. Η πίστα όπως φαίνεται είναι μέσα στο δάσος. Αναρωτιέμαι πως και οι “Γερμανοί Οικολόγοι” επέτρεψαν να φτιαχτεί αυτή η πίστα, να καταστραφεί το περιβάλλον, να κοπούν τόσα δέντρα, να δημιουργηθεί τέτοια ηχορύπανση.
    Άραγε δεν έχουν τα απίστευτα αντανακλαστικά των γνήσιων ελληνικών οικολογικών οργανώσεων (και κομμάτων βεβαίως βεβαίως) που ένα παγκάκι αν μπει κάπου οργανώνουν διαδήλωση στο πι και φι.

    • Η πίστα είναι κατασκευασμένη από το 1920. Πάντως, είναι σύνηθες φαινόμενο οι πίστες στο εξωτερικό να είναι χτισμένες μέσα σε τεράστια πάρκα. Και η Monza στην Ιταλία είναι φτιαγμένη μέσα σε ένα τεράστιο και πανέμορφο πραγματικά πάρκο που σε καμία περίπτωση δεν σε κάνει να φαντάζεσαι ότι μέσα βρίσκεται ένας πραγματικός ναός του μηχανοκίνητου αθλητισμού..

  10. Πραγματικά πάρα πολύ καλό το βίντεο.
    Σίγουρα δεν είμαι μέσα στο πρόγραμμα…Corse Clienti.
    Καλή φάση να μη μετρούν οι πινακίδες upper class.
    Έχω κολλήσει θετικά με τους καθρέπτες της, μικροί, για κάτι που μικραίνει τάχιστα ξωπίσω!

  11. Εντάξει,αφού συγκρίναμε και την Nissan με την Ferrari στην οδική συμπεριφορά,την στιγμή που αυτά της ferrari εξελίσονταν με την βοήθεια του Σουμάχερ,πάω πάσο,ζήτω τα datsun sunny!

Top

Show Buttons
Hide Buttons