Υβριδική Ferrari 599, είναι αλήθεια

by dkalo • On 29-01-2010 • AT 2:40 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Ferrari 599 Hybrid Sketch

Ferrari, ένα όνομα συνδεδεμένο με τους αγώνες, την ταχύτητα, την πολυτέλεια και το περίφημο πλέον, Cavallino Rampante. Κανενός το μυαλό δεν πάει σε ηλεκτρικά μοτέρ και οικονομία καυσίμου. Εκτός από τους μηχανικούς της εταιρίας. Έτσι, δια στόματος Luca di Montezemolo, η πρώτη υβριδική Ferrari είναι γεγονός. Η 599 Hybrid θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης σε έναν περίπου μήνα και θα φέρει μια πλειάδα από καινοτομίες για την Ιταλική εταιρία.

Η νέα Ferrari θα εφοδιάζεται με KERS, δηλαδή σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να αποθηκεύεται ενέργεια στις μπαταρίες του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Πολύ πιθανό είναι να δούμε και κάποιο σύστημα που θα προσφέρει στιγμιαία αύξηση της δύναμης του αυτοκινήτου, όπως ακριβώς γίνεται και στα μονοθέσια της Formula 1. Τέλος, παρόλο που δεν είναι ακόμα σίγουρο, η 599 Hybrid θα εφοδιάζεται και με σύστημα Start/Stop για ακόμα μεγαλύτερη μείωση της κατανάλωσης.

Αν και μάλλον δεν ενδιαφέρει τους αγοραστές αυτών των αυτοκινήτων το κόστος της βενζίνης, η μέση κατανάλωση της υβριδικής 599 θα είναι μειωμένη κατά 35% συγκριτικά με την υπάρχουσα 599, δηλαδή θα κυμαίνεται λίγο κάτω από τα 17 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Είναι αλήθεια πως είναι υποχρεωμένη να το κάνει λόγω της Ευρωπαικής νομοθεσίας περί μείωσης των ρύπων σε όλα τα αυτοκίνητα?

    • Υπάρχει μία σχετική κοινοτική οδηγία, αλλά δεν ξέρω αν περιλαμβάνει και την Ferrari που είναι niche κατασκευαστής και όχι μαζικής παραγωγής.

  2. Ευπροσδεκτες οι αλλαγες που θα αλλαξουν το κλιμα ή εστω την νοοτροπια για να αλλαξει το κλιμα της γης.Αν και η αληθεια ειναι πως χαλαστηκα λιγο με την ειδηση δινω Α+ για την σκεψη και μονο!!!

  3. Πλέον η μαγκιά είναι να κάνεις τα υβριδικά να πάνε σφεντόνα!

    Με τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης χαίρω πολύ μπορείς να έχεις πολλάααααααααααα άλογα, με τους υβριδικούς που είναι το αύριο τι γίνετε;

  4. Σοβαρά, αν και η Ferrari βγάζει υβριδικά τότε δεν έχει νόημα πλέον γιατί 1. την έχουμε μαμήσει για τα καλά 2. η Ferrari είναι Ferrari διάολε ΔΕΝ πρέπει να βγάζει υβριδικά

  5. σιγα ρε Τιταν, εγω πιστευω θα δουλευει συνεχως ο IC κινητηρας απλα θα εχει κ τον ηλεκτρικο για το κατι εξτρα. Ουσιαστικα μειωση καυσιμου κανει κ οχι απολαυσης. Οκ θα σταματαει οταν σταματας κ θα παιρνεις λιγο ενεργεια στο φρεναρισμα. Αυτα μεταφραζονται αμεσα σε τρομακτικη ροπη εκκινησης.

Top

Show Buttons
Hide Buttons