Ferrari 458 Italia Spider, απλά άσχημη

by dkalo • On 01-09-2011 • AT 9:03 pm • 32 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Ferrari 458 Italia Spider, απλά άσχημη

Δεν τρέφω καμία ιδιαίτερη συμπάθεια για την Ferrari 458, ούτε για την Ferrari γενικότερα και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της. Το ομολογώ. Θα έλεγα ότι μου είναι αδιάφορα. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω την αίσθηση που προκαλεί ο ήχος του κινητήρα μίας Ferrari ή αυτή η γρήγορη ματιά που της ρίχνεις καθώς σε προσπερνάει στον δρόμο. Όμως, από όλα τα μοντέλα του Ιταλού κατασκευαστή, πάντα ξεχώριζα τις ημιαγωνιστικές εκδόσεις των αυτοκινήτων της και τις cabrio εκδόσεις.

Κάθε κατηγορία για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Η 360 Challenge Stradale, η 430 Scuderia και η 599XX μου αποδεικνύουν ότι η Ferrari ξέρει να βγάζει πραγματικά, αγωνιστικά αυτοκίνητα και πως τιμάει το αγωνιστικό της heritage. Στην αντίπερα όχθη, βρίσκονται τα κάθε λογής cabrio. 430 Spider και California μου προκαλούν μία απορία: Σε ποιον απευθύνονται; Στον πλούσιο που θέλει να τον βλέπουν μέσα στο πανάκριβο αυτοκίνητο του; Το αποκορύφωμα βέβαια ήταν η 430 Scuderia Spider (!). Και τώρα έρχεται η Ferrari 458 Italia Spider.

Ευτυχώς, δεν πρόκειται για ένα ημιαγωνιστικό αυτοκίνητο που είναι ανοιχτό αλλά για την cabrio baby Ferrari. Με πίσω κίνηση, 570 καθαρόαιμους ίππους από τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 4.5 λίτρων και με 54 κιλά ροπής. Οι επιδόσεις της είναι άκρως εντυπωσιακές: 0-100 σε 3.4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που ξεπερνάει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα. Και μόλις ξεπεράσεις το σοκ των επιδόσεων, κοιτάς το αυτοκίνητο και βλέπεις την μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.

Ναι, η Ferrari αποφάσισε να εγκαταλείψει πλήρως την υφασμάτινη οροφή που έδινε μία πραγματικά ξεχωριστή πινελιά στο αυτοκίνητο και να προτιμήσει την μεταλλική οροφή. Δεν μπορώ να φανταστώ τους λόγους που επέλεξε να κάνει αυτή την κίνηση. Σίγουρα τα 25 κιλά που γλύτωσε σε σχέση με την soft top οροφή δεν αρκούν για να δικαιολογήσουν μία τέτοια αλλοίωση του χαρακτήρα και έναν, μικρό αλλά υπαρκτό, κανιβαλισμό με την coupe Ferrari 458 Italia.

Βλέποντας το επίσημο video που ακολουθεί και έδωσε η ίδια η Ferrari στην δημοσιότητα, νομίζω ότι θα συμφωνήσετε: η Ferrari 458 Italia Spider είναι απλά άσχημη όταν η οροφή είναι κατεβασμένη.

Ferrari 458 Italia Spider, απλά άσχημη

Ferrari 458 Italia Spider, απλά άσχημη

Ferrari 458 Italia Spider, απλά άσχημη

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

32 ΣΧΟΛΙΑ

  1. φερραρι και ασχημο δεν γινεται :P

  2. Να πω και εγώ την αλήθεια μου, προτιμώ Lamporghini, αν και παρόλα αυτά αυτό το μοντέλο δεν είναι καθόλου άσχημο, αντιθέτως, πολύ όμορφο!

  3. Εμένα πάντως μου άρεσε. Και το καινούριο τελείωμα πίσω από την καμπίνα μου θυμίζει κάπως F50.

  4. Άσχημη ? Τι λες ρε μεγάλε ? Απλά είναι έπιπλο . Την προτιμάω με ανοιχτή οροφή για να καταλάβεις .

  5. Η Ferrari 458 Italia (spider ή κλειστή) δεν εχε σε καμία περίπτωση την αρμονία της Ferrari 355 ή έστω της 360. Από την 355 και ύστερα, κάθε baby – Ferrari γίνεται όλο και πιο υπερβολική σχεδιαστικά, κατά την γνώμη μου. Και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που γίνεται αυτό. Η Ferrari δεν έχει να αποδείξει κάτι. Άσχετα με το αν μου αρέσει ή όχι, η ομάδα των μηχανικών της είναι εκπληκτική και το αποδεικνύει με αυτοκίνητα όπως η Stradale και η Scuderia..

  6. Κοίτα άσχημο μπορείς να το πεις, υπερβολικό ναι, πολύ τεχνικό/ ειδικό οκ αλλά αδιάφορο δεν είναι. Αδιάφορο είναι ένα hyundai i30 ή ένα nissan sunny (ο ορισμός της αδιαφορίας). Γενικά πάντως αν μπορούσα θα πηγαίνα και εγώ προς τη lambo

  7. Dkalo είχαμε ξανακανει καποτε τη κουβέντα αυτή για το R8 spyder αν δε κανω λάθος ;) . Αυτά που είχαμε πει τότε ισχύουν κι εδώ με πολύ θεαματικότερο τρόπο. Ναι, η 458, που ούτε κι εμένα μου έκανε ποτέ κλικ- η τελευταία που ferrari που με συγκίνησε ήταν η F40, και η μόνη που με κάνει να καρδιοχτυπώ είναι η Daytona- , χάνει τόσο σε ομορφιά όσο και σε ικανότητες με τη μετατροπή αυτή. Το γεγονός οτι η οροφή είναι μεταλλική, και όχι εστω ενα καλαίσθητο targa απλά κάνει τα πράγματα χειρότερα.

    Γενικά στο μάτι μου τα κάμπριο δεν “δουλεύουν” από άποψη αναλογιών. Tα ανοιχτά κεντρομήχανα είναι τρις-χειρότερα, και τα ανοιχτά υπεραυτοκίνητα σε κάνουν να τραβάς τα μαλλιά σου αν συνυπολογίσεις οτι χάνουν σε μεγάλο βαθμό και αυτό που τα κάνει να ξεχωρίζουν- την οδηγική τους συμπεριφορά (φωτεινή εξαίρεση αποτελεί για μένα, τόσο στυλιστικά όσο και δυναμικά, η boxster spyder-` πρεπει να το έχω πει, αλλά μου αρέσει να το επαναλαμβάνω, για να απολαμβάνω το ύφος των πορσάκηδων ;) )

    • Καλά θυμάσαι Γιώργο, για το R8 GT Spyder είχαμε κάνει αυτή την συζήτηση: http://www.pestaola.gr/audi-r8-gt-spyder/

      Πάντως, παρόλο που μου αρέσει η Boxster Spyder, εξακολουθώ να προτιμώ μία “ταπεινή” Cayman. Στην προκειμένη περίπτωση πάντως, είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι οι Γερμανοί της Porsche πουλάνε πιο ακριβά το κλειστό μοντέλο από το ανοιχτό..

  8. Ε οχι κ ασχημο, εμενα μου φερνει ανατριχιλες μια φορα :)

  9. Το τι είναι άσχημο και τι όχι είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό όσον αφορά τα αυτοκίνητα.

  10. Αν σκεφτεί κανείς ότι τίποτα δεν Είναι στη τύχη έτσι δεν λες άσχημη μια Ferrari
    Όλοι εκφράζουνε γνώμη χωρίς να την έχουν δει καν Απο κοντά.
    Και στην τελική Είναι υπέρ αυτοκίνητο και για να σχηματισης γνώμη πρέπει και να το οδήγησης
    Ποιος Απο του όλους έχει εμπειρία Απο Ferrari;

  11. Όταν οδηγησεται κάποια Ferrari θα καταλάβετε.
    Αν Είναι άσχημη η όχι

  12. Από τις πιο όμορφες Ferrari νομίζω εγώ…!

  13. Εμένα μου αρέσει το Audi r8

  14. άσχημη δεν την λες αλλά σίγουρα η 430 είναι η πιο όμορφη κατά την γνώμη μου.
    αλλά χωρίς να έχω οδηγήσει καμία, φαντάζομαι οτι σαν τελευταίο μοντέλο η 458 θα είναι καλύτερη

  15. Χωρίς παρεξήγηση, απ’ ότι βλέπω στο avatar δεν φοράς γυαλιά. Εγώ που ανακάλυψα το πρόβλημα νωρίς, φοράω, μήπως ήρθε η ώρα και για σένα;
    Αλήθεια δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί κάθε Ferrari γίνεται πιο “υπερβολική” από την προηγούμενη; Γιατί πολύ απλά είναι FERRARI, η αφρόκρεμα δηλαδή της αυτοκίνησης, το σημείο αναφοράς για όλους, έτσι απλά. Και πως μπορείς να συγκρίνεις τα τελευταία μοντέλα της με την 355 που βγήκε 17 χρόνια πριν! Περίμενες να παραμείνει το ίδιο σχήμα με τότε; Και πριν προλάβεις να σχολιάσεις, να τονίσω ότι η 355 είναι από τις πιο αγαπημένες μου Ferrari όλων των εποχών. Αλλά η 458 είναι απλά ένα έργο τέχνης αναγνωρισμένο από πολλούς. Και μια υποσημείωση ακόμα. Είναι η πρώτη από τις “μικρές” εδώ και δεκαετίες που δεν έχει πλαϊνές εισαγωγές αέρα, οι οποίες θα ενίσχυαν το image της (όπως στις 355, 360, 430). Και γιατί παρακαλώ; Πολύ απλά για λόγους αεροδυναμικής. Αυτό που βλέπουμε στην 458, πολύ απλά ΔΕΝ είναι προσπάθεια εντυπωσιασμού, απλά το αποτέλεσμα στην προσπάθεια βέλτιστου αεροδυναμικού σχεδιασμού, σε συνδυασμό με την ικανότητα των Ιταλών στο design.
    Η ομορφιά είναι υποκειμενική, αλλά σε κάποια πράγματα καταλήγει αντικειμενική. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ισχύει για όλους τους ανθρώπους…

  16. “Δεν τρέφω καμία ιδιαίτερη συμπάθεια για την Ferrari 458, ούτε για την Ferrari γενικότερα και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της. Το ομολογώ. Θα έλεγα ότι μου είναι αδιάφορα.”

    Ειλικρινά ειχα την εντύπωση οτι εισαι οπαδός της σπορ αυτοκινησης, μαλλον λαθος καταλαβα, γιατι σπορ αυτοκινηση και Ferrari ειναι ταυτοσημες εννοιες, με την Ιταλικη εταιρεια να αποτελει το απαυγασμα της σπορ αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας.
    Πραγματικά , με ξενερωσες…
    Τελειως φιλικά

  17. καλημερα και απο εμενα…προφανως αυτος που γραφει το αρθρο δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα…η μαλλον δεν εχει δει απο κοντα την 458 για αυτο μιλαει μαλλον ετσι. θα ηταν προτειμοτερο απλα καποιος ο οποιος δεν αντιλαμβανεται την ομορφια να μην εκφραζει την αποψη του!!! απλως πιστευω πως το σπιτι του και τα αντικειμενα ειναι απλα κουτια στοιβαγμνεα…για να προσεξουμε λιγο τι λεμεμ στο διαδυκτιο… ευχαριστω και συγνωμη αν παραφερθηκα..απλα δεν μπορω να βεβυλωνουν ετσι απλα κατιγια να κανουν θεμα

  18. Αν προσέξετε, πουθενά δεν έχω αναφερθεί στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά μόνο στην εξωτερική του εμφάνιση. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι γεμάτο γωνίες και επιθετικές γραμμές. Αυτό, δεν ταιριάζει -στα μάτια μου- σε μία Ferrari γιατί δεν είναι η φιλοσοφία της Ferrari η “επίθεση”. Δείτε την Lamborghini Aventador. V12 με 700 ίππους με σήμα τον μαινόμενο ταύρο. Κι όμως, δεν έχει τόσες πολλές επιθετικές γραμμές και είναι πιο αρμονικό σχεδιαστικά.

    Κοιτώντας κανείς τις δύο τελευταίες φωτογραφίες, παρατηρεί την υπερβολή στον σχεδιασμό της. Ακόμα και οι 3 εξατμίσεις, αποδεικνύουν ακριβώς αυτό. Ειδικά όταν οι σχεδιαστές αποφασίζουν να βάλουν 3 εξατμίσεις κάνοντας την άμεση συσχέτιση με την F40. Την F40 που ήταν το κύκνειο άσμα του Enzo Ferrari.

  19. Συζήτηση με «λογικά» επιχειρήματα σε θέματα αισθητικής, είναι εξ΄ορισμού σε λάθος κατεύθυνση.

    • Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου karapan, η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό. :)

  20. Δεν το λες με τίποτα ασχημο…. Δηλαδη αν το πετύχεις στο δρομο τι θα πεις ?? Να ενα ασχημο αμαξι ?? Δεν νομίζω… Πλεον, οι σχεδιαστες δεν ειναι ελευθεροι να κανουν οτι θελουν στον σχεδιασμό των αυτοκινητων αλλα πρεπει να ακολουθουν καποια πρότυπα (κυριως για ασφαλεια). Οι σχεδιαστες της ferrari προσπαθησαν αλλα δεν πετυχαν το τελειο αποτελεσμα. Απο την αλλη, οι σχεδιαστες της laborghini αγγιξαν την τελειότητα με την Aventador, την οποιο θα προτιμουσα αν ποτε ειχα τοσα χρηματα για αμαξι….

  21. Ειλικρινα απορω με τη φραση ” νομίζω ότι θα συμφωνήσετε: η Ferrari 458 Italia Spider είναι απλά άσχημη όταν η οροφή είναι κατεβασμένη.” Εισαι και τοσο σιγουρος δηλαδη οτι θα συμφωνησουμε ολοι ε lol.

    Δεν μιλαμε για το picanto εδω μιλαμε για ενα υπεραυτοκινητο προσεκτικα σχεδιασμενο για μεγαλες ταχυτητες, για ασφαλεια σε μεγαλες ταχυτητες, για αεροδυναμικη κτλ. Το αυτοκινητο αυτο ειναι επιστημη και ιστορια στην αυτοκινηση και δεν πλησιαζεται με τοσο απλοποιημενες σκεψεις γιατι ειναι ιεροσυλια. Αλλο να λες το νεο scirocco ειναι απλα ενα κανγουροποιημενο golf αδιαφορο σχεδιαστικα με ενα design που σε λιγα χρονια θα ναι παρωχυμενο και αλλο να λεμε για τη 458 οτι ειναι… ασχημη. Ακομα και αν δεν σου αρεσει τη σεβεσαι και δεν γραφεις ενα αρθρο με τιτλο “απλα ασχημη”…εκτος αν σκοπος σου ειναι να προκαλεσεις τις αντιδρασεις των πραγματικων φιλων της αυτοκινησης και να ακουσεις τα αυτονοητα.

  22. Έχετε πέσει να με φάτε. Αυτή είναι η γνώμη μου για την εξωτερική σχεδίαση του συγκεκριμένου αυτοκίνητου και την έγραψα. Έχετε κάθε δικαίωμα να διαφωνείτε, εξάλλου ο καθένας μας έχει την άποψη του. Το γεγονός ότι σέβομαι τις Ferrari φαίνεται και από την πρώτη παράγραφο μου στην οποία γράφω:

    Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω την αίσθηση που προκαλεί ο ήχος του κινητήρα μίας Ferrari ή αυτή η γρήγορη ματιά που της ρίχνεις καθώς σε προσπερνάει στον δρόμο.

    Ό,τι και να γράψετε, δεν πρόκειται να συμπαθήσω την Ferrari 458 Italia Spider ή να αλλάξει η γνώμη μου για τον σχεδιασμό της. Όπως αντίστοιχα δεν πρόκειται να σας πείσω ότι η Ferrari είναι άσχημη. :)

  23. re si giati svhneis ta sxolia mou? ilikrina twra exeis kati???

  24. Πλάκα κάνεις για το άσχημο.. :S

  25. Ο φίλος απλά “Γερμανίζει”,κλασικό σύμπτωμα υπερβολικής αγάπης σε κάθε αυτοκίνητο made in germany το οποίο μάλιστα σχεδιαστικά είναι ίδιο τα τελευταία 100 χρόνια με παραλλαγές στα φωτιστικά σώματα όπως π.χ. τα golfάκια, τα audi a4 κτλ. Όσο η Lambo ήταν σε χέρια Ιταλών,οι “Γερμανοί” απλά αδιαφορούσαν,όταν την αγόρασε η VW,ξαφνικά η Lambo έγινε καλύτερη της Ferrari..

  26. Καμία υπερβολική αγάπη για τα Γερμανικά αυτοκίνητα. Αν έχω αδυναμία σε κάποια σχολή, τότε αυτή είναι η Αγγλική με τις Lotus, τα Caterham και τα Range Rover. Οι Lamborghini πάντα μου άρεσαν περισσότερο σχεδιαστικά από τις Ferrari. Πουθενά δεν έχω αναφέρει ότι η Lamborghini (ή όποια άλλη εταιρία θες) είναι καλύτερη από την Ferrari. Σχεδιαστικά όμως, η 458 Italia δεν μου αρέσει και ναι, προτιμώ μία Gallardo ή ακόμα και μία ταπεινή Evora. Οδηγικά δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο θα προτιμούσα αν και υποψιάζομαι ότι η “σιγουριά” της τετρακίνησης θα με κέρδιζε.

  27. χαχαχαχαχαχαχαχαχ εισαι θεος!!!

  28. Καμία υπερβολική αγάπη για τα Γερμανικά αυτοκίνητα. Αν έχω αδυναμία σε κάποια σχολή, τότε αυτή είναι η Αγγλική με τις Lotus, τα Caterham και τα Range Rover. Οι Lamborghini πάντα μου άρεσαν περισσότερο σχεδιαστικά από τις Ferrari. Πουθενά δεν έχω αναφέρει ότι η Lamborghini (ή όποια άλλη εταιρία θες) είναι καλύτερη από την Ferrari. Σχεδιαστικά όμως, η 458 Italia δεν μου αρέσει και ναι, προτιμώ μία Gallardo ή ακόμα και μία ταπεινή Evora. Οδηγικά δεν ξέρω ποιο αυτοκίνητο θα προτιμούσα αν και υποψιάζομαι ότι η “σιγουριά” της τετρακίνησης θα με κέρδιζε.

  29. η αλήθεια είναι οτι και εμένα το μπροστινό του δεν μου άρεσε για ferrari, αλλα γενικά είναι ωραίο αυτοκίνητο……και εμένα το cayenne δεν μου αρεσε καθόλου μέχρι που με πήγαν μια βόλτα, τέτοια αυτοκίνητα δύσκολα τα λες άσχημα, ναι η λαμπο ειναι μ πιο εντυπωσιακή αλλά άλλος μπορεί να την πει υπερβολική και κραυγαλέα

    γενικά τέτοιους χαρακτηρισμούς σε αυτο το μπλογκ τους εχω συνηθίσει, χρησιμοποιείτε ακραίους χαρακτηρισμούς για να να ευνοήτους λόγους

  30. Δυστυχώς μάλλον δεν έχεις καθόλου γούστο. Θα πρεπει να είσαι ο μόνος πάνω στη γη που πιστεύει κάτι τέτοιο.

Top

Show Buttons
Hide Buttons