Facebook Top Stories, έτσι θα είναι το νέο προφίλ

by Stefanos Kofopoulos • On 21-09-2011 • AT 3:19 pm • 5 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Facebook Top Stories, έτσι θα είναι το νέο προφίλ

Νέες αλλαγές στο Facebook προφίλ των χρηστών με την εισαγωγή των Facebook Top Stories και την εξαφάνιση των επιλογών για recent, tops stories. Είναι προφανές ότι το μεγαλύτερο social network του πλανήτη ετοιμάζεται για να μεγάλες αλλαγές, κάποιες από τις οποίες θα δούμε τις επόμενες ημέρες στο f8 conference. Προς το παρόν θα δείτε το sidebar δεξιά να χωρίζεται στην μέση και να εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο την δραστηριότητα των φίλων σας ενώ ακριβώς από κάτω τον χώρο θα καταλάβει το Facebook chat.

Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα, είναι το Facebook Top Stories και ο τρόπος που επισημαίνονται τα σημαντικά νέα από το Facebook στο wall. Κάθε top story αποκτά ένα χαρακτηριστικό σημάδι – τρίγωνο στην αριστερή γωνία. Αν το νέο δεν είναι ιδιαίτερο σημαντικό ο χρήστης μπορείς να επιλέξει από το βελάκι στην δεξιά γωνία να αλλάξει διάφορες παραμέτρους ή ακόμα και να αποκοπεί πλήρως από το συγκεκριμένο νέο και χρήστη.

Your top stories are stories published since you last checked News Feed that we think you’ll find interesting. They’re marked with a blue corner and may be different depending on how long it’s been since you last visited your News Feed.

We determine whether something is a top story based on lots of factors, including your relationship to the person who posted the story, how many comments and likes it got, what type of story it is, etc. For example, a friend’s status update that might not normally be a top story may become a top story after many other friends comment on it.

If you’ve been away for awhile, you’ll see the top stories that happened since your last visit at the top of News Feed.

If you see something that isn’t interesting in top stories, hover over the right side of the update in question, click the arrow and click ‘Unmark as top story’ from the menu.

Οι αλλαγές προετοιμάζουν τους χρήστες για την επιπλέον κατανάλωση περιεχομένου με διαφορετικό τρόπο. Βίντεο, φωτογραφίες, μουσική, τηλεοπτικά και κείμενο θα αποκτήσουν μεγαλύτερη προβολή στο wall του καθένα. Δεδομένου του περιορισμένου χώρου κάθε οθόνης, το Facebook πρέπει να ετοιμάσει τους μηχανισμούς και να αλλάξει το layout ώστε οι πραγματικά σημαντικές ιστορίες και θέματα να ξεχωρίζουν με εύκολο τρόπο. Παράλληλα προσπαθεί να διατηρήσει τον real time χαρακτήρα της υπηρεσίας με το news ticker που ενημερώνεται ασταμάτητα με κάθε δραστηριότητα και like των φίλων.

Όπως είναι αναμενόμενο η φιλία δεν παίζει πλέον τόσο σημαντικό ρόλο, για αυτό το Facebook δίνει την δυνατότητα για “Hide story” ή “Hide all by” ή “Unsubscribe from” και φυσικά “Report story or spam” για τους ενοχλητικούς. Αυτό που μετράει περισσότερο πλέον είναι η κατανάλωση του περιεχομένου που δημιουργεί νέες σχέσεις μεταξύ ανθρώπων ή τις θεωρεί δεδομένες από πριν.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το Facebook αμολάει ιδέες και θέλει να θάψει Twitter και Google+.

    • Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει ή έτσι νομίζω. Το Facebook παίξει με τρόπο που ξέρει για να υλοποιήσει το όραμα του και να φέρει λεφτά στα ταμεία του.

  2. Είδατε που σας έλεγα ο σκοπός είναι να μπορείς να βλέπεις τι κάνει ο άλλος συνέχεια. Γι’αυτο έβγαλαν το ticker και έθαψαν την φίλια στο Facebook. Το Facebook γίνεται τουιτερ και δανείζεται στοιχεία απο το google plus πιστεύω ότι δύσκολα θα πέσει απο την πρώτη θέση.

    • Δεν είναι τόσο απλό, κανείς δεν γίνεται τίποτα. Απλά δανείζονται τα καλύτερα από την κάθε υπηρεσία και τα προσαρμόζουν στην δική τους στρατηγική. Το Facebook πρέπει να το κάνει αυτό γιατί έχει να ικανοποιήσει 750+ εκατομμύρια χρήστες και πρέπει να βγάλει λεφτά από αυτό

  3. Σήμερα το μεσημέρι σχολίαζα τον όμορφο τρόπο που εμφανίζονται οι φωτογραφίες στο G+ και το απόγευμα τις βλεπω με τον ίδιο τακτοποιημένο τρόπο και στο FB! clopy paste στο full!

Top

Show Buttons
Hide Buttons