Το Facebook γίνεται Google ή ζούμε παιχνίδι της μοίρας;

by Stefanos Kofopoulos • On 11-08-2010 • AT 3:20 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Το Facebook γίνεται Google ή ζούμε παιχνίδι της μοίρας

Τις τελευταίες μέρες το Facebook γίνεται όλο και πιο Google ή τουλάχιστον αυτό βλέπω εγώ στις αλλαγές που κάνουν στο UI. Δεν ξέρω αν είναι αλλαγές που έχουν περάσει σε όλους τους λογαρισμούς ή κάποιο είδος beta testing, μπορώ να πω με σιγουριά όμως ότι μου αρέσουν.

Οι φωτογραφίες ενός album εμφανίζονται πλέον με τον ίδιο τρόπο όπως και στο Google Images Search. Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης δεν χρειάζεται να κάνει κλικ για να δει τις επόμενες σειρές φωτογραφίες αλλά να συνεχίσει το scroll down με τα thumbnails να εμφανίζονται αυτόματα. Πολύ απλό, πολύ αποτελεσματικό, πολύ πιο γρήγορο, πολύ καλύτερο. Ο μόνος περιορισμός είναι η γρήγορη σύνδεση στο internet, αν δεν υπάρχει γραμμή ADSL και χαμηλός χρόνος ping τα πράγματα δυσκολεύουν.

Το Facebook γίνεται Google ή ζούμε παιχνίδι της μοίρας

Δεύτερη αλλαγή που εμφανίστηκε πριν από μερικά λεπτά είναι η εμφάνιση αριθμών ακριβώς δίπλα από το την λειτουργία που αντιπροσωπεύουν. Όπως ακριβώς και στον αριθμό των νέων email, των απεσταλμένων κλπ έτσι και στο sidebar αριστερά της σελίδας του Facebook εμφανίζονται πλέον τα νούμερα των νέων email, των events κλπ.

Είναι προφανές ότι το Facebook στήνει μια ολόκληρη πλατφόρμα για να υποστηρίξει τους χρήστες που πλέον χρησιμοποιούν περισσότερο το Facebook email αντί για άλλες υπηρεσίες, παρά τις μεγάλες αδυναμίες που παρουσιάζει αυτή την στιγμή. Είναι εξίσου προφανές ότι εκεί που μπαίνει το A/B testing και οι χρήστες είναι έτοιμοι να δεχθούν την καινοτομία, το Facebook θα αντιγράψει το Google και το ανάποδο θα συμβεί επίσης.

Το Google ήταν πρώτο στο παιχνίδι του email, της παρουσίασης χιλιάδων φωτογραφιών ως τα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Facebook ωριμάζει στο επίπεδο υπηρεσιών email που προσφέρει και βελτιώνεται στα σημεία σε ό,τι αφορά τον χαρακτηρισμό ως το μεγαλύτερο φωτογραφικό site του πλανήτη.

Το Facebook γίνεται Google ή τελικά ζούμε το παιχνίδι της μοίρας που οι αλλαγές και το αποτέλεσμα αυτών είναι αναπόφευκτες επειδή η παρθενογένεση δεν υπάρχει και οι μηχανικοί έχουν να λύσουν προβλήματα που απασχολούν μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, τους χρήστες του internet και των social sites;

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το Google ετοιμαζεται να μπει στο social networking και το Facebook δεν θελει να υστερει σε χαρακτηριστικα.
    http://wmpoweruser.com/the-great-microsoft-facebook-social-alliance/

    • Έτσι λέγεται αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτός ο λόγος ή αν πραγματικά κάποια πράγματα θα είναι standard παντού, πχ ο τρόπος που βλέπουμε τις φωτογραφίες γιατί αυτό έχουν διαπιστώσει ότι είναι το πιο αποδοτικό.

      Τώρα για το Google social thing που όλοι μιλάνε, δεν νομίζω ότι θα κάνουν το λάθος να φτιάξουν ένα νέο τύπου Facebook αλλά μια πλατφόρμα μέσα στην οποία τα Google products θα έχουν την πρώτη θέση μαζί με από τεχνολογίες Wave ενώ παράλληλα θα μπορούν να αναπτυχθούν apps για όλα τα άλλα sites και φυσικά για κινητά με διαφήμιση και όλα όσα προσφέρουν τώρα αλλά σε ένα μέρος.

      • Το Wave εγκαταληφθηκε απο την Google γιατι ηταν αποτυχια, το Buzz ηταν αποτυχια, σιγουρα και αυτο την ιδια μοιρα θα εχει :-)

      • Το Wave ζει και θα ζει ακόμα ως μέρος κώδικα σε πολλά πράγματα.. όπως πχ μέσα στο Buzz αλλά και σε νέα προϊόντα που θα βγουν

  2. Το myspace γιατί τόσο φτύσιμο.. καλλίτερο από το facebook είναι, και Πίο παλιό

  3. Στο myspace γίνετε της μουρλής ρε συ, γι αυτό και το φτύσιμο από αρκετούς (και εμένα) το facebook είναι πιο χαλαρό δεν έχει bling – bling και φορτώνει γρήγορα και δεν γίνετε ο χαμός όπως στα myspace profiles που κάνουν να ανοίξουν εκατό ώρες.

    Άσε που είναι και διαφορετικά πράγματα ουσιαστικά, το myspace είναι για indie artists έτσι ώστε να προβάλονται και να τους βρίσκουν παλιοί και νέοι fans.

Top

Show Buttons
Hide Buttons