Το Facebook αλλάζει από Become a Fan σε Like και αυτό είναι μόνο η αρχή

by Stefanos Kofopoulos • On 20-04-2010 • AT 12:24 am • 8 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

thumbs up by soartsyithurts on flickr

Αν αποφασίσετε να γίνετε fan του pestaola στο Facebook θα διαπιστώσετε ότι το κουμπάκι Become a Fan δεν υπάρχει πλέον. Για την ακρίβεια το concept έχει αλλάξει εντελώς και τώρα αυτό που συμβαίνει δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα Like. Το Facebook καταλαβαίνει αυτόματα αν πρόκειται για fan page ή φωτογραφία ή link ή video και αντιδρά ανάλογα μετατρέποντας τον χρήστη σε fan που πλέον κάνει like το page. Κρατήστε αυτό προς το παρόν.

Σε δύο μέρες από σήμερα, δηλαδή την Τετάρτη, θα ξεκινήσει στο San Francisco το f8 ή αλλιώς το συνέδριο για τους Facebook developers. Εκεί αναμένεται να ανακοινωθεί η δημιουργία του like για το web. Δηλαδή ενός button ή link που θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να κάνετε like ένα post. Μην ξεχνάμε ότι το FriendFeed είχε την λειτουργία στο API του. Όπως είναι γνωστό, το FriendFeed εξαγοράστηκε από το Facebook.

Το Facebook θέλει να δει το like παντού για δύο πολύ σημαντικούς λόγους. Πρώτον, με αυτό τον τρόπο θα κάνει κατανοητό και γνωστό σε όλους ότι το like είναι ο τρόπος που μπορεί πλέον να αλληλεπιδρά κάποιος όχι μόνο στο Facebook αλλά και σε όλο το internet, τουλάχιστον με αυτά τα sites που θα χρησιμοποιήσουν την δυνατότητα αυτή μέσω του Facebook Connect. Δεύτερον, έχοντας πλέον αλληλεπίδραση με sites εκτός του Facebook, το social graph κάθε χρήστη μεγαλώνει απίστευτα δίνοντας στο Facebook την δυνατότητα για καλύτερο targeting στις διαφημίσεις. Αυτό είναι το μυστικό. Τόσο απλό.

Update: Για κάποιο λόγο το Like έγινε ξανά Become a Fan. Μπορεί να είναι προσωρινό ή να άλλαξε κάτι αλλά δεν έχει κοινοποιηθεί ακόμα. Λίγη σημασία έχει σε πρακτικό επίπεδο. Εν αναμονή του f8

[photo]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η περίπτωση να δούμε από το facebook dislike/thumbs down υπάρχει? Καλό το like, αλλά αν θέλουμε πραγματικό feedback σε ένα post, πρέπει να υπάρχει και αυτό.

    • Δεν έχει νόημα το dislike ή no like ή thumbs down γιατί δεν δείχνει διάθεση αλλά αποστροφή. Θέλουν να ξέρουν τι σου αρέσει και όχι τι δεν σου αρέσει γιατί διαφορετικά δεν έχει νόημα για τις διαφημίσεις. Δεν σου αρέσει το ούζο που σημαίνει οτί μπορεί να σου αρέσει το κρασί ή το whisky ή 1002 άλλα πράγματα αλλά αν σου αρέσει η μπύρα εκεί τελειώνουν όλα.

  2. με αλλα λογια στοχος ειναι τα λεφτα, που λεει και το ασμα. Παντως κατι μου λεει οτι θα αρχισει (αν δεν εχει αρχισει ηδη) τρελο φακελωμα…

    • Στόχος είναι οι πιο σχετικές διαφημίσεις που αν θέλεις κάνεις κλικ για να δεις. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να είσαι μέρους όλους αυτού με κανέναν τρόπο.

    • Βασικά αυτό ακριβώς είναι που θέλουν να καταπολεμήσουν!

  3. To Facebook me to like button thelei na kathgoriopoihsei to diadyktio vash anthrwpynhs nohmosynhs. Kati pou arxise to Digg. Enw to google xrhsimopoiei algorithmous gia tin aneureush kai kathgoriopoihsh plhroforiwn, to Facebook paei na to kanei “hlektronikopoiwntas” tin antrwpynh nohmosynh anti auth twn mhxanwn. Anti gia disekatomyria transistor… disekatomyria antrwpoi.

  4. sorry gia ta Greeklish zw ekswteriko kai o ypologisths ths douleias mou den m’afinei allaksw ta settings.

Top

Show Buttons
Hide Buttons