Το Facebook αγοράζει το Atlas από την Microsoft, διαφημίσεις παντού

by Stefanos Kofopoulos • On 01-03-2013 • AT 3:26 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Το Facebook αγοράζει το Atlas από την Microsoft, διαφημίσεις παντού

Είναι πλέον γεγονός. Το Facebook αγόρασε το Atlas από την Microsoft και ετοιμάζεται για μεγάλα πράγματα. Επίσημα η εξαγορά δεν έχει τιμή αλλά πληροφορίες κάνουν λόγο για 100 εκατομμύρια δολάρια. Μικρή σημασία έχει το ποσό που πλήρωσε το Facebook.

Η εξαγορά έχει μεγάλη σημασία για όλους. Η Microsoft ξεφορτώνεται κάτι που δεν χρησιμοποιεί ιδιαίτερα. Το Facebook βλέπει την ευκαιρία να σταθεί απέναντι στο Google. Όλοι εμείς θα έχουμε καλύτερες διαφημίσεις. Αυτό τουλάχιστον είναι το πλάνο που διαμορφώνεται αυτή την στιγμή.

Atlas, η αντιπιθεση του Facebook στις διαφημισεις του Google

Η πλατφόρμα Atlas μοιράζει δισεκατομμύρια διαφημίσεις καθημερινά και φυσικά μετράει την απόδοση τους. Αντί να φτιάξει το δικό του εργαλείο, το Facebook αποφάσισε να αγοράσει “έτοιμο πακέτο” από την Microsoft που εδώ και μήνες ήθελε να πουλήσει το Atlas.

Το Facebook προσφέρει την δυνατότητα για διαφήμιση μόνο μέσα στο site του και φυσικά στην Facebook app για smartphone και tablets. Με την εξαγορά του Atlas το Facebook θα μπορεί πλέον να πετύχει δύο πολύ σημαντικούς στόχους: να αποκτήσει δεδομένα και στατιστικά από την χρήση των διαφημίσεων του Atlas εκτός Facebook και να συγκρίνει τις αποδόσεις των διαφημίσεων εντός Facebook. Να μπορεί να σταθεί απέναντι από το Google και να αρχίσει να πουλάει πακέτα διαφημίσεων εντός και εκτός Facebook.

Στην πραγματικότητα το Facebook θέλει να χρησιμοποιήσει την γνώση που έχει για τον καθένα από το 1 δισεκατομμύριο χρήστες του και το Open Graph για να πουλήσει διαφημίσεις στο web. Με εκατομμύρια sites να χρησιμοποιούν Facebook Connect τα δεδομένα ταξιδεύουν εύκολα και οι διαφημίσεις γίνονται πιο προσωπικές, πιο έξυπνες, πιο αποδοτικές.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί το Google ανακοίνωσε πρόσφατα το Google+ Sign-in. Το Google έχει τις διαφημίσεις στο web αλλά όχι την γνώση του social graph. Το Facebook έχει το Open Graph αλλά δεν έχει διαφημίσεις εκτός Facebook.com και Facebook apps.

Η εξαγορά του Atlas θα χρειαστεί καιρό μέχρι να αποδώσει τα αναμενόμενα. Σίγουρα όμως θα δημιουργήσει αντίβαρο στην κυριαρχία της DoubleClick και του Google. Φυσικά όλα αυτά θα συνδυαστούν με ανάλυση δεδομένων και αποδόσεις που οι διαφημιστές θα χρησιμοποιήσουν για να δικαιολογήσουν τα budget του τμήματος marketing και όχι μόνο.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons