Facebook: 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε smartphones, tablets, κινητά

by Stefanos Kofopoulos • On 27-03-2014 • AT 6:52 pm • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Facebook: 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε smartphones, tablets, κινητά

Το Facebook αλλάζει ραγδαία και αιτία για αυτό είσαι εσύ, εγώ, ο διπλανός σου. Μέσα σε δύο χρόνια ο Mark Zuckerberg κατάφερε το αδιανόητο.

Ο Mark Zuckerberg δήλωσε ότι πλέον 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook από mobile συσκευές όπως smartphones, tablets, feature phones. Πριν από δύο χρόνια το νούμερο αυτό φαινόταν άπιαστο αλλά σήμερα είναι πραγματικότητα με την βοήθεια όλων μας. Η εξαγορά του Instagram, που πλέον μετράει 200 εκατομμύρια χρήστες, βοήθησε στην ανάπτυξη του Facebook. Το ίδιο θα κάνει και η εξαγορά του WhatsApp με 450 εκατομμύρια χρήστες. Κολλημένοι στο κινητό και το smartphone χρησιμοποιούμε το μεγαλύτερο social network service του πλανήτη και οι διαφημιστές το λατρεύουν.

Facebook: One Billion Likes on Mobile Devices

Κάθε like έχει την σημασία του, κάθε follow μετράει, κάθε φωτογραφία αποκαλύπτει κάτι για την πραγματικότητα που ζούμε. Ο Zuckerberg έχει καταφέρει σε δύο χρόνια να χτίσει το μεγαλύτερο κανάλι επικοινωνίας σε ολόκληρο το web και παράλληλα να πουλάει όλο και περισσότερες και πιο στοχευμένες διαφημίσεις σε όλους με όλο και μεγαλύτερη επιτυχία και ποιοτικά χαρακτηριστικά για όλους μας. Η μάχη θα κριθεί στο επόμενο κύμα του 1 δισεκατομμυρίου χρηστών mobile και άλλων συσκευών.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. “Κολλημένοι στο κινητό και το smartphone χρησιμοποιούμε το μεγαλύτερο social network service του πλανήτη και οι διαφημιστές το λατρεύουν.” Παιδιά Αυτά last year το facebook χάνει πολύ κόσμο τα τελευταία δύο χρόνια. Δεν ασχολείται πια ο κόσμος όπως πριν μην δημιουργούμε εντυπώσεις που δεν ισχύουν εξού και οι προσπάθειες για αλλαγή, εξού και οι δηλώσεις του Ζούκεμπεργκ προς την NSA για την ασφάλεια των δεδομένων. Ο κόσμος βαρέθηκε και η φούσκα ξεφουσκώνει, είναι θέμα χρόνου. Δεν θα τελειώσει αλλά έχει γίνει μία ρουτίνα όπως μπαίνεις στο gmail να δεις αν έχεις μήνυμα και δεν ασχολείσαι και περαιτέρω. Κι αν ήμουν διαφημιστής προσωπικά θα επέλεγα youtube, sorry.

    • Το Facebook δεν χάνει κόσμο, αντίθετα κερδίζει με τις εξαγορές που κάνει. Απλά η εμπειρία γίνεται πλέον mobile

      • Τα στατιστικά πάντως εφόσον σε ενδιαφέρουν δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά ιδού μία νέα μελέτη αναφορικά με τη φθίνουσα δυναμική του facebook http://bit.ly/1e991kN

Top

Show Buttons
Hide Buttons