F1 4 αγώνες μετά

by dkalo • On 26-04-2009 • AT 8:07 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

F1 @ Melbourne, 2009

Ένα μήνα και 4 αγώνες μετά την έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 παρατηρούμε ότι πολλά πράγματα δεν είναι πλέον ίδια. Οι νέοι κανονισμοί άλλαξαν τις ισσοροπίες και πλέον Ferrari και McLaren Mercedes έχουν συμπληρωματικό ρόλο στο grid και όχι πρωταγωνιστικό όπως συνέβαινε μέχρι πέρσι.

Αρχικά, φρόντισε η FIA να υπάρξει περιορισμός του κόστους και των δοκιμών εξέλιξης έτσι ώστε να παίζουν όλες οι ομάδες με ίσους όρους. Συγκεκριμένος αριθμός κινητήρων για όλη την χρονιά, καμία δοκιμή εν μέσω της season, επαναφορά των slick ελαστικών και σύστημα KERS γιατί η F1 πρέπει να δείξει το οικολογικό της πρόσωπο. Την συνέχεια την έκαναν οι μηχανικοί των “μικρών” ομάδων που παρουσίασαν μονοθέσια ικανά να παλέψουν με τα μεγαθήρια και να νικήσουν.

Βέβαια, δεν μπορούμε να μιλάμε για μικρές ομάδες όταν έχουν στις τάξεις τους στελέχη όπως ο Ross Brawn -πλέον ιδιοκτήτης της πρώην Honda F1 Team- και ο μάγος της αεροδυναμικής Adrian Newey που βρίσκεται πίσω από την Red Bull Racing. Ακόμα, δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε μικρή την 3η στην βαθμολογία Toyota αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Μπροστά σε αυτές τις ομάδες η θρυλική Ferrari φαίνεται ότι σκέφτηκε να σταματήσει την εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2009 και να ασχοληθεί εξ ολοκλήρου με το μονοθέσιο του 2010. Στην αντίπερα όχθη, η McLaren Mercedes στους 2 τελευταίους αγώνες βελτιώθηκε αλλά έδειξε ότι έχει να καλύψει πολύ δρόμο ακόμα για να μπορέσει να κυνηγήσει την Brawn, την Red Bull και την Toyota που έχουν ήδη ξεφύγει στην βαθμολογία..

Στο πρωτάθλημα οδηγών κυριαρχεί ο Jenson Button με 3 νίκες σε 4 αγώνες ενώ ακολουθούν οι Rubens Barichello, Sebastian Vettel και Jarno Trulli. Όλοι τους οδηγοί που, πριν αρχίσει το πρωτάθλημα, πιστεύαμε ότι απλά θα παλεύουν για τους βαθμούς της 5ης και της 6ης θέσης. Τα μεγάλα ονόματα όπως ο εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton, ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Fernando Alonso και ο Iceman Kimi Raikkonen έχουν μαζέψει συνολικά 17 πόντους όταν ο τρίτος Sebastian Vettel έχει 18. Απ’ ότι φαίνεται, σε αυτό το επίπεδο, οι διαφορές των οδηγών είναι πολύ μικρές και την πραγματική διαφορά την κάνουν τα μονοθέσια.

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και το άφθονο -συγκριτικά με τις προηγούμενες χρονιές- θέαμα που βλέπουμε στις πίστες, πιστεύω ότι έχουμε το καλύτερο και το πιο ανατρεπτικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών. Γιατί η F1 είναι πάνω από όλα το θέαμα που μπορεί να μας προσφέρει..

[photo via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν και ειμαι Ferrari, σιγουρα μου αρεσει πιο πολυ η F1 πια γιατι υπαρχει πραγματικος ανταγωνισμος και επιτελους οι μικρες εταιριες μπορουν να ανταγωνιζονται επι ισοις οροις.

    Αντε να δουμε και στο ποδοσφαιρο κατι αναλογο με σταθερα ποσα για μεταγραφες!!! Να δουμε τοτε ποιος θα ειναι πρωταθλητης…

  2. Εγω παλι δε νομιζω οτι βλεπουμε κατι καλυτερο σε θεαμα.
    Οι βροχινοι αγωνες παντα ειχαν “σοου” ενω οι στεγνοι οπως ο χθεσινος απλα περιμεναμε τα pits μπας και γινει κατι γιατι απο προσπερασεις ουτε λογος.
    Οσο για μικρους και μεγαλους αν πουν αυριο οι Ferrari και McLaren δε θα δωσω του χρονου κινητηρες (αμα ληγαν τα συμβολαια) τελος το παραμυθακι, θα το παρομοιαζα με τιν τηλεπικοινωνιακο κλαδο στην ελλαδα, κραταμε τον οτε μπας και κανουν τπτ οι αλλοι
    Οσο για το Kers κατι μου λεει οτι αν δεν αλλαξει κατι στον τροπο χρησης του θα το ξυλωσουν ολοι.
    Για την ιστορια υποστηριζω τον Robert Kubica που με κερναει φαρμακι εως τωρα

    • Ο χθεσινός αγώνας είχε αρκετές προσπεράσεις και μονομαχίες, καμία σχέση με τους περσυνούς..

      Το KERS δίνει ένα τεράστιο πλεονέκτημα αυτή την στιγμή σε όσους το έχουν γιατί είναι -έστω και στιγμιαία- επιπλέον ιπποδύναμη. Ακόμα και όταν θα το υιοθετήσουν όλοι, λόγω της φύσης του, ακόμα θα μπορεί να δώσει πλεονέκτημα σε κάποιον οδηγό έναντι κάποιου άλλου.

  3. To KERS πιστευω ειναι οτι πρεπει για τις μικρες ομαδες γιατι θα κανουν πολυ δυσκολοτερο το προσπερασμα απο τα μονοθεσια μεγαλυτερων ομαδων λογω των στιγμιαιων εξτρα ιππων.

Top

Show Buttons
Hide Buttons