Η εξέλιξη του λογότυπου στα αυτοκίνητα

by Stefanos Kofopoulos • On 19-02-2008 • AT 6:14 pm • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

bmw logo evolution

Ίσως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα posts των τελευταίων εβδομάδων είναι η ιστορική αναδρομή στην εξέλιξη του λογότυπου αυτοκινήτων ανά τον κόσμο. Μαζί με κάθε σήμα θα βρείτε και μια σύντομη ιστορία που εξηγεί το πως και το γιατί. Παράδειγμα η BMW που έγινε αυτό που είναι μετά την ένωση δύο εργοστασίων αεροπλάνων του Karl Friedrich Rapp και του Gustav Otto. Το κυκλικό λογότυπο προκύπτει από τον έλικα των αεροπλάνων που εξελίχθηκε σε αυτό που όλοι σήμερα γνωρίζουμε.

Ενδιαφέρον έχει το διάστημα που μεσολαβεί σε κάθε αλλαγή λογότυπου. Παρατήρησα ότι οι αλλαγές γίνονται κάθε 15 με 20 χρόνια με εντελώς νέα ή φρεσκαρισμένα λογότυπα. Απολαύστε τα εδώ.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι αλλαγές λογότυπου της Mazda είναι χάλια σαν ιδέα. Το θέμα της ανανέωσης είναι να σχεδιάσεις κάτι που να θυμίζει το παλιό αλλά να είναι πιο μοντέρνο. Αυτοί έκαναν τα πάντα εκτός απο αυτό.

  2. @Angel: Συμφωνώ.. η Mazda πέρασε δυσκολίες μέχρι να ανακαλύψει τον χαρακτήρα της.

  3. Μπορείτε να τους ρίξετε μια ματιά και στο worldcarfans.com

Top

Show Buttons
Hide Buttons