Επιστροφή στην κερδοφορία για τη Lenovo

by George Polyzos • On 10-02-2016 • AT 12:33 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Lenovo_ThinkPad_E560_Hero_01_3D Camera With Fingerprint

Καινοτόμα προϊόντα, λειτουργική αποτελεσματικότητα και δράσεις επανευθυγράμμισης οδήγησαν την ισχυρή απόδοση της Lenovo στο γ’ οικονομικό τρίμηνο, παρά τις οικονομικές αντιξοοότητες και τις δυσκολίες που επηρέασαν τον κλάδο.

Πιο αναλυτικά, η Lenovo Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το γ’ οικονομικό τρίμηνο, το οποίο έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2015. Τα τριμηνιαία έσοδα ήταν 12,9 δισεκατομμύρια δολάρια, μείωση 8% από έτος σε έτος, ή 2% από έτος σε έτος σε σταθερή βάση.

Το γ’ τρίμηνο το έσοδα προ-φόρων, εξαιρουμένων μη ρευστών, λογιστικών χρεώσεων σχετικών με συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων ύψους 77 εκατ. δολαρίων, ήταν 397 εκατ. δολάρια, ενώ καταγεγραμμένα προ-φόρων έσοδα ήταν 320 εκατ. δολάρια, με άνοδο δηλαδή 17%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα καθαρά έσοδα ήταν 300 εκατ. δολάρια, με 19% αύξηση, ξεπερνώντας και εδώ τις εκτιμήσεις.

Οι κινήσεις αναδιάρθρωσης που η Lenovo ανακοίνωσε τον Αύγουστο του 2015 προχωρούν βάσει προγράμματος ώστε να αποδώσουν εξοικονόμηση 1,35 δισ. δολαρίων σε σταθερό ρυθμό ετήσιας βάσης.

Lenovo-Yoga-900-Home

Στο PC Group, ή PCG, το οποίο περιλαμβάνει υπολογιστές και Windows tablets, οι τριμηνιαίες πωλήσεις της Lenovo ήταν 8 δισ. δολάρια, με 12% μείωση, με προ-φόρων έσοδα 405 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας μείωση 18% από έτος σε έτος. Μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, η επιβράδυνση στην αγορά των PC και των συναλλαγματικών διακυμάνσεων επηρέασε τα αποτελέσματα του PCG.

Η Lenovo παρέμεινε πρώτη για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο. Πέτυχε ένα μερίδιο αγοράς ρεκόρ στο 21,6%, διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα από τον δεύτερο προμηθευτή. Παρέδωσε 15,4 εκατομμύρια υπολογιστές μέσα στο τρίμηνο, με 6,7 μονάδες πάνω από την αγορά σε σχέση με τη συνολική μείωση 10,9% της αγοράς. Στην καταναλωτική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο, η Lenovo κατέλαβε μερίδιο αγοράς ρεκόρ στο 19,7%.

Lenovo-Yoga-Tablet-2-8-inch

Στο Mobile Business Group, ή MBG, που περιλαμβάνει προϊόντα από τη Motorola, κινητά τηλέφωνα υπό την ονομασία της Lenovο, Android tablet και smart τηλεοράσεις, η Lenovo εκπλήρωσε τη δέσμευσή της να ανακοινώσει ισοσκελισμένα αποτελέσματα σε 4-6 τρίμηνα μετά την απόκτηση της Motorola, με επιτυχή αναδιάρθρωση και ισχυρή απόδοση σε αναδυόμενες αγορές εκτός της Κίνας.

Οι τριμηνιαίες πωλήσεις ήταν 3,2 δισ. δολάρια, μείον 4% από το Q3 FY 2014-15, το οποίο περιελάμβανε δύο μήνες αποτελέσματα της Motorola. Η Motorola συνέβαλε με 2 δισ. δολάρια στα έσοδα του MBG της Lenovo. Οι συνολικές ζημιές του MBG προ φόρων ήταν 30 εκατ. δολάρια, με περιθώριο ζημιών 0,9% προ φόρων, αύξηση 7.2 σημείων από τρίμηνο σε τρίμηνο.

Ο συνολικός όγκος smartphones μειώθηκε 18,1% από έτος σε έτος με πωλήσεις 20,2 εκατομμυρίων μονάδων. Εκτός της Κίνας, η Lenovo, είδε μια αύξηση 15% από έτος σε έτος, καθοδηγούμενο από τις αναδυόμενες αγορές. Η Lenovo είδε υπερανάπτυξη σε αποστολές παραγγελιών smartphone στην Ινδία και την Ινδονησία, με αύξηση 206% και 318%, αντίστοιχα. Το τελευταίο τρίμηνο, το 75% του όγκου ήταν έξω από την Κίνα, το τρίμηνο αυτό αυξήθηκε σε 83%.

Επίσης, για τη Motorola οι αποστολές έκαναν άλμα 25% από τρίμηνο σε τρίμηνο, παρουσιάζοντας περαιτέρω σταθεροποίηση. Στην Κίνα, η αναδιάρθρωση της Lenovo έχει αρχίσει να αποδίδει. Και μια νέα ισχυρή dual- brand στρατηγική – με τις δύο κύριες μάρκες Lenovo Moto και Lenovo Vibe – επιφέρει συνοχή και αποτελεσματικότητα στον τομέα των smartphones.

lenovo3

Στο Enterprise Business Group, ή EBG, το οποίο περιλαμβάνει τους servers, τις μονάδες αποθήκευσης, το λογισμικό και τις υπηρεσίες που πωλούνται υπό τα brand ThinkServer όσο και System x, οι πωλήσεις ήταν 1,3 δισ. δολάρια, επάνω δηλαδή 8% από έτος σε έτος και 12% από τρίμηνο σε τρίμηνο.

[Δ.Τ. Lenovo]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons