Εντυπωσιακή αύξηση εσόδων για την Huawei το 2015

by George Polyzos • On 12-01-2016 • AT 12:45 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile Newsroom

Huawei-Mate-8-01

Στο πλαίσιο του CES 2016, η Huawei ανακοίνωσε ισχυρά επιχειρηματικά αποτελέσματα και ραγδαία ετήσια ανάπτυξη για το Consumer Business Group (CBG).

Τα ετήσια έσοδα της Huawei ξεπέρασαν τα 20 δισ. δολάρια το 2015, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 70% συγκριτικά με το 2014. Επιπλέον, καταγράφοντας πωλήσεις 108 εκατομμυρίων smartphones το 2015, 44% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η Huawei είναι η πρώτη, κορυφαία Κινέζικη εταιρεία κατασκευής smartphone που σημειώνει απόδοση ρεκόρ, αυτού του μεγέθους.

Επίσης, η Huawei «κρατά τα ηνία» του υψηλότερου μεριδίου αγοράς στην Κίνα από τον Μάρτιο του 2015, διάστημα κατά το οποίο λανσάρισε δύο premium smartphones, το P8 και το Mate S. Παράλληλα με την δυναμική εξέλιξη στην Κίνα, η Huawei κατάφερε να σημειώσει μεγάλη επιτυχία και στις διεθνείς αγορές. Στη Δυτική Ευρώπη, η Huawei διατήρησε ισχυρή παρουσία στην αγορά των high-end smartphones (συσκευές κινητών τηλεφώνων που κοστίζουν 400-500 ευρώ). Ταυτόχρονα, η εταιρεία βρισκόταν ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατόχους μεριδίων αγοράς σε Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Πορτογαλία κ.ά.

Τα προϊόντα της Huawei όπως το P8, το Mate 7, το Mate S και το Nexus 6P έτυχαν θερμής υποδοχής στις παγκόσμιες αγορές κατά τη διάρκεια του 2015: Οι διεθνείς αποστολές του P8 έφτασαν τα 4,5 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ η συσκευή κέρδισε σημαντικές διακρίσεις.

Περισσότερα από 7 εκατομμύρια Mate 7 εστάλησαν το 2015, ενώ η συσκευή βραβεύθηκε ως «BEST of IFA 2014» και διακρίθηκε από τα Android Authority, GSM Arena και Tom’s Guide. Οι αποστολές του Mate S ξεπέρασαν τα 800.000 τεμάχια μέσα σε 4 μήνες από την κυκλοφορία του, σε 48 χώρες στην Ασία και την Ευρώπη. Ακόμη, το μοντέλο κέρδισε 9 βραβεία διεθνώς.

Nexus_6P_Fingerprint_Sensor_and_Camera_Wide

Το Huawei Nexus 6P, που κατασκευάστηκε από κοινού με την Google, επέδειξε εξαιρετική δυναμική στη Βόρεια Αμερική, καθώς εξαντλήθηκε μόλις σε ένα μήνα από την κυκλοφορία του. Διεθνώς, το Nexus 6P διατέθηκε προς πώληση σε περισσότερες από 60 χώρες, κερδίζοντας μεγάλη δημοφιλία και άριστες δημοσιογραφικές κριτικές, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Η εκπληκτική επιχειρησιακή απόδοση της Huawei οφείλεται στην επένδυση της εταιρείας σε Καινοτομία και Έρευνα & Ανάπτυξη. Η Huawei έχει ιδρύσει 16 ερευνητικά εργαστήρια σε όλο τον κόσμο και σε περιοχές όπως η Κίνα, η Γερμανία, η Σουηδία, η Ρωσία και η Ινδία. Το 2014, η Huawei επένδυσε 14,2% από τα ετήσια έσοδά της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, κατοχυρώνοντας 76.687 πατέντες, 18.000 εκ των οποίων αφορούν συσκευές της Huawei.

Η Huawei εφάρμοσε την ιδιόκτητη καινοτόμα τεχνολογία της στις καινούριες συσκευές της, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να βιώσουν μοναδική εμπειρία χρήσης. Για παράδειγμα, η Huawei επένδυσε 98 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε 3 χρόνια και συγκρότησε μια ερευνητική ομάδα στη Γαλλία για την πρώτη ιδιόκτητη ISΡ για το Mate 8, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να βγάλουν καλύτερες φωτογραφίες με ταχύτερο focus, μεγαλύτερη ευκρίνεια και χρωματική ακρίβεια.

Επιπλέον, η τεχνολογία Press Touch που πρωτοεμφανίστηκε στο Mate S έσπασε την παράδοση του δισδιάστατου ελέγχου αφής και έφερε μια νέα εποχή στη διάδραση μεταξύ ανθρώπων και μηχανών. Ακόμα, η τεχνολογία Fingerprint 2.0 της Huawei αύξησε την ταχύτητα αναγνώρισης κατά 100%, ενώ η λειτουργία Knuckle κέρδισε έδαφος ανάμεσα στους χρήστες.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons