Ενίσχυση της εμπειρίας SmartWear από τη Sony

by George Polyzos • On 09-01-2015 • AT 11:25 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

SmartWatch3 colour range H Sony Mobile παρουσίασε στη διεθνή έκθεση CES 2015, που διεξάγεται στο Λας Βέγκας, νέα προϊόντα, συνεργασίες και εμπειρίες στην εξελισσόμενη SmartWear σειρά της. Στην εν λόγω σειρά περιλαμβάνονται μία εκδοχή του SmartWatch 3 από ανοξείδωτο ατσάλι, νέες συνεργασίες για την εφαρμογή Lifelog και νέες συσκευές που φοριούνται, συμπεριλαμβανομένου ενός πρωτότυπου αδιάβροχου σετ ακουστικών με πολλαπλούς αισθητήρες, από τη Sony, σχεδιασμένου για να βελτιώνει την απόδοση και να παρέχει πληροφορίες τρεξίματος σε πραγματικό χρόνο.

SmartWatch

Πιο αναλυτικά, η Sonyπαρουσίασε τη νέα έκδοση του SmartWatch 3 από ανοξείδωτο ατσάλι, το οποίο θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως τον επόμενο μήνα. Η νέα έκδοση του SmartWatchσυνδυάζει σύγχρονα χαρακτηριστικά με διαχρονική αισθητική και διαθέτει οθόνη 1,6 ιντσών 320×320 pixels TFT LCD Transflective για ορατότητα ακόμη και στο έντονο φως του ήλιου και είναι αδιάβροχο (πρότυπο IP68), ενώ μπορείτε να το φορτίσετε μέσω θύρας microUSB.

Για να διευρύνει περαιτέρω τη σειρά των διαθέσιμων προϊόντων που φοριούνται, η Sony αποκάλυψε επίσης το νέο SmartWatch 3 holder, που επιτρέπει σε χρήστες και συνεργάτες να προσαρμόσουν το SmartWatch 3 με οποιοδήποτε λουρί ρολογιού 24 χιλιοστών, διαθέσιμο από τις αρχές του 2015.

Ακόμη και χωρίς το Android smartphone, το SmartWatch 3 είναι ένα διασκεδαστικό και χρήσιμο αξεσουάρ με αυτόνομες λειτουργίες – διαθέτοντας δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής, ευφυή τεχνολογία αισθητήρων καθώς και ένα μοναδικό ενσωματωμένο GPS.

Οι Golfshot και iFit είναι δύο από τις εταιρείες που ήδη δημιουργούν νέες εμπειρίες Android Wear για την αυτόνομη λειτουργία του SmartWatch 3. Από τον Ιανουάριο, κάθε χρήστης του SmartWatch 3 θα έχει αποκλειστική πρόσβαση στις πλήρεις εφαρμογές των Golfshot και iFit3 με την αγορά της συσκευής.

Η Sony ανακοίνωσε επίσης μια νέα συνεργασία με τη Virgin Atlantic – με σκοπό να εξερευνήσουν μαζί νέες πρωτοβουλίες SmartWear και να δημιουργήσουν μοναδικές λύσεις που θα αξιοποιούν τα SmartWear προϊόντα της Sony για να υποστηρίξουν τις επιχειρησιακές δραστηριότητες και να ενισχύσουν την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών της Virgin Atlantic. Περισσότερα νέα θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες.

Lifelog

Διαθέσιμο στο Google Play Store, το Lifelog είναι η Android εφαρμογή που σας βοηθάει να θέσετε τους προσωπικούς σας στόχους, να ελέγξετε την πρόοδό σας, να μάθετε περισσότερα για τον εαυτό σας και να κάνετε έξυπνες επιλογές για την υγεία σας, τη διασκέδασή σας και ακόμα περισσότερα.

Οι χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση στο Lifelog και μέσω προγραμμάτων περιήγησης στον ιστό, στο lifelog.sonymobile.com. Πρόκειται για ένα νέο διαδικτυακό περιβάλλον που χρησιμοποιεί τη λειτουργικότητα του ανοιχτού API και τις τελευταίες HTML5 τεχνολογίες για να προσφέρει μια βελτιωμένη οπτική εμπειρία. Η σελίδα λειτουργεί σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης, από το smartphone σας μέχρι το tablet και την τηλεόρασή σας – το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να συνδεθείτε.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό αντιπροσωπεύει τη στρατηγική της Sony να φέρνει τακτικά νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά στο Lifelog, ώστε να διατηρεί τις εμπειρίες όσο το δυνατόν πιο σύγχρονες.

ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ

Πέρα από την παρουσίαση των εργαλείων ανάπτυξης λογισμικού, η Sony μοιράζεται νέες εφαρμογές για το υπάρχον πρότυπο, την έκδοση SmartEyeglass Developer μαζί με ένα νέο στυλ, το SmartEyeglass Attach! – ένα φακό που εφάπτεται σε συμβατικά γυαλιά, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εφαρμογές για σπορ και επιδόσεις. Single Lens Display Module productΠαρουσιάστηκε επίσης το πρότυπο Smart B-Trainer της Sony – ένα αδιάβροχο, όλα σε ένα, σετ ακουστικών με δυνατότητα πολλαπλών αισθητήρων σχεδιασμένο ειδικά για τους δρομείς. Το υπάρχον πρωτότυπο περιλαμβάνει ενσωματωμένη μνήμη και θα παρέχει φωνητική καθοδήγηση και δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής, που έξυπνα προτείνει τα καταλληλότερα κομμάτια κατά τη διάρκεια της άσκησης.

17 Smart B-Trainer lifestyle 2

«Κύρια επιδίωξή μας στην έξυπνη τεχνολογία που φοριέται είναι να παρέχουμε βάθος και ποικιλία στις εμπειρίες των χρηστών καθώς και μια μεγάλη γκάμα όμορφων, λειτουργικών προϊόντων» είπε ο Kaz Tajima, Senior Vice President, Head of UX Creative Design and Planning στη Sony Mobile και συνεχίζει, «η επέκταση του Lifelog – όσον αφορά το ανοικτό API και το όραμά μας για νέες ιδέες συσκευών που φοριούνται – θα επιτρέψει στους δημιουργικούς συνεργάτες μας να ενσωματώσουν τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες τους στην πλατφόρμα μας – παρέχοντας στους χρήστες μας πρόσβαση στο πλουσιότερο, και πιο ποικίλο οικοσύστημα συσκευών που φοριούνται».

[Δ.Τ. Sony Mobile]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons