Ηλεκτροκίνηση + οικογένεια = Opel Ampera

by dkalo • On 08-03-2009 • AT 6:15 pm • 7 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Opel Ampera Concept

Αν υπάρξουν εταιρίες που θα πέσουν θύματα της οικονομικής κρίσης, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι την αρχή θα την κάνει η General Motors. Αιτία αυτού; Η αδυναμία του ομίλου να παρουσιάσει αυτοκίνητα ικανά να κάνουν την διαφορά. Τώρα που η εταιρία βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, φαίνεται να ξυπνάει.

Απόδειξη αυτού, το νέο Opel Ampera. Πρόκειται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που έχει βασιστεί εν πολλοίς στο νέο Chevrolet Volt. Οι μεγαλύτερες διαφορές τους βρίσκονται εξωτερικά ενώ μηχανολογικά τα αυτοκίνητα είναι πανομοιότυπα. Το αυτοκίνητο είναι καθαρά ηλεκτροκίνητο αφού εφοδιάζεται με μία μπαταρία που χρησιμοποιείται για τα πρώτα 60 χιλιόμετρα και μόλις αδειάσει αυτή, αναλαμβάνει την κίνηση του αυτοκινήτου ένας ηλεκτροκινητήρας.

Έτσι, η εμβέλεια του αυτοκινήτου αυξάνεται στα 500 χιλιόμετρα. Τα πιο ευχάριστα νέα είναι όμως πως η φόρτιση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει όπου υπάρχει μία απλή πρίζα, δηλαδή παντού. Η κατασκευή της τελικής έκδοσης του αυτοκινήτου αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2011 ενώ στους δρόμους θα το δούμε να κυκλοφορεί λίγο αργότερα, στις αρχές του 2012. Αν φυσικά καταφέρει η GM να βγει αλώβητη από την κρίση..

Opel Ampera Concept

Opel Ampera Concept

Opel Ampera Concept

Opel Ampera Concept

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το μπροστά μέρος του είναι αριστούργημα!

    • Συμφωνώ.. γενικά μου αρέσει πολύ αν και μου θυμίζει Honda Civic προηγούμενη γενιάς.

  2. Αν και συνηθως δεν μου αρεσουν αυτα τα αυτοκινητα, εγινε καλη δουλεια σε αυτο! Αυτη η ταση τα hybrid να εχουν τον κ*λο του Citroen C4 (που ειναι αθλιος!) δεν τον εχω καταλαβει, ισως βολευει να καθονται οι μπαταριες.

  3. Αναφερθηκε στο αρθρο –> Το αυτοκίνητο είναι καθαρά ηλεκτροκίνητο αφού εφοδιάζεται με μία μπαταρία που χρησιμοποιείται για τα πρώτα 60 χιλιόμετρα και μόλις αδειάσει αυτή, αναλαμβάνει την κίνηση του αυτοκινήτου ένας ηλεκτροκινητήρας.

    Διορθωνω εγω οτι τα πρωτα 60χμ γινονται μεν απο καταναλωση μπαταριας αλλα ο ηλεκτροκινητηρας ειναι υπευθυνος για την κατανάλωση αυτη. Επισης οταν αδειαση φανταζομαι οτι θα υπαρχει γεννητρια (βενζινης πιθανος) η οποια θα ειναι υπευθυνη στο να φορτισει αυτη την αδεια μπαταρια.

    Απαντω κ στον kavalioti:

    Αν εννοεις τον κ~λο σαν πλατφορμα που εχει αντιστοιχα κ το prius ειναι καθαρα για να μειωσουν το drag factor. Οι μπαταριες γενικα μπορουν να μπουν οπουδιποτε γιατι η γεωμετρια τους αλλαζει κατα βουληση του κατασκευαστη.

    Keep up παιδες.

    • Έχεις δίκιο Vagelis, υπάρχει γεννήτρια βενζίνης που είναι υπεύθυνη για την κίνηση και την ταυτόχρονη επαναφόρτιση της μπαταρίας.

  4. Ο κινητήρας σε αυτό το μοντέλο θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την φόρτιση της μπαταρίας.

  5. εχει γινει ενα μικρο αλλα πολυ βασικο λαθος στην διατυπωση του αρθου. ο κινητηρας θα χρηριμοποιειται αποκλειστικα και μονο για τιν φορτιση της μπαταριας οπως πολυ σωστα αναφερει και ο Spizaetos ο οποιος βεβαια θα λειτουργει με σταθερο και χαμηλο ρυθμο περιστροφων και χωρις ιδιαιτερο φορτιο οποτε ακομα και οταν λειτουργει η οικονομια θα ειναι αρκετα μεγαλη.επιπλεων θα διαθετει και το συστημα επαναφωρτησης μεσω της κινητικης ενεργειας που θα παραγεται κατα την επιβραδυνση (οπως ειδαμε και στο Prius).μεχρι στιγμης το σχεδιο φενεται…ΤΕΛΕΙΟ θα ελεγα ειδικα για εμας που κινουνται πολυ μεσα στην πολη και παρα πολυ ηκανοποιητικο για οσους κανουν και αρκετα ταξηδια (160 τελικη). οσο για τον σχεδιασμο…αρκετα σπορ αν και στη μορφη παραγωγης πιθανοτατα θα δανιστει στοιχεια απο το Insignia(αρκετα ομορφο κι αυτο).δυστυχως ακομα να δουμε τετιες τεχνολογιες σε πιο μικρα αυτοκινητα γιατι δεν βολευει ολους τοσο μεγαλο αμαξωμα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons