Ελαφρά άνοδο της αγοράς tablets καταγράφει η Strategy Analytics

by George Polyzos • On 03-02-2015 • AT 4:23 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

tablets

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Strategy Analytics η αγορά tablets κατέγραψε ελαφρά άνοδο της τάξης του 1% κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2014.

Πιο συγκεκριμένα, παραδόθηκαν από τους κατασκευαστές σε παγκόσμιο επίπεδο 78,3 εκατομμύρια ταμπλέτες, αριθμός αυξημένος κατά 1% σε σχέση με τα 77,2 tablets που παραδόθηκαν ένα χρόνο πριν.

Σε ότι αφορά τα μερίδια των κατασκευαστών η Apple διατηρεί αξιόλογη θέση στην αγορά με 27% (έναντι του 34% πέρυσι). Συνολικά, η αμερικανική εταιρεία παρέδωσε 21,4 εκατομμύρια iPads (26 εκατομμύρια πέρυσι) αριθμός μειωμένος κατά 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο

Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics το iPhone 6 και πολύ περισσότερο το iPhone 6 Plus άσκησαν σημαντική πίεση στις πωλήσεις του iPad Mini. Αξιοσημείωτο ωστόσο είναι το γεγονός ότι παρά την πτώση σε επίπεδο τριμήνου η Apple είχε ανάπτυξη της τάξης του 6,6% για όλο το 2014.

Συνολικά, οι παραδόσεις των Android tablets έφτασαν τις 51,8 εκατομμύρια μονάδες έναντι των 47,8 εκατομμυρίων συσκευών που παραδόθηκαν το τελευταίο τρίμηνο του 2013 (αύξηση 8%).

Η ετήσια ανάπτυξη των tablets με λειτουργικό σύστημα Windows 8.1 ήταν 89% παραδίδοντας συνολικά 5,1 εκατομμύρια συσκευές. Πλέον, οι ταμπλέτες με το λειτουργικό σύστημα της Microsoft κατέχουν μερίδιο 7% από 4% το τελευταίο τρίμηνο του 2013.  Ώθηση φαίνεται να έδωσε το Surface Pro 3 που λανσαρίστηκε την περασμένη άνοιξη, ενώ πλέον αναμένεται η περαιτέρω επέκταση με νέα μοντέλα που θα ενσωματώνουν το νέο λειτουργικό σύστημα Windows 10.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons