easyCruise μωρό μου!

by Stefanos Kofopoulos • On 08-03-2007 • AT 3:50 pm • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

easycruise logo

Φανταστείτε την ιδέα πίσω από easyJet, χωρίς αεροπλάνα και πτήσεις αλλά με πλεούμενα και θάλλασα. Ναι, αυτή είναι η easyCruise γενικά αλλά ειδικότερα για εμάς τους Έλληνες υπάρχει η easycruise.gr.

Η ιδέα είναι απλή και χρησιμοποιεί το καράβι ως μεταφορικό μέσο αλλά και δωμάτιο για ύπνο. Φαγητό και ποτό στο πλοίο χρεώνονται επιπλέον, δίνοντας έτσι την επιλογή για εστιατόρια, ταβέρνες και καφετέριες στα νησιά. Για την Ελλάδα υπάρχει μια καταπληκτική προσφορά για τριήμερο με 1 μόνο μέρα άδεια!

“Πάρτε άδεια την Παρασκευή και ζήστε τη νυχτερινή ζωή της Μυκόνου, της Πάρου και της Σίφνου σε ένα Σαββατοκύριακο. Check in στη Μαρίνα Ζέας (Πειραιάς) από Πέμπτη απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ και επιστροφή στη Μαρίνα Ζέας Δευτέρα πρωί, στις 9!”

Το κόστος ξεκινά “από €119 το άτομο σε δίκλινη καμπίνα με παράθυρο” [αν θέλετε οικονομικότερες λύσεις δείτε εδώ] αλλά δυστυχώς οι συγκεκριμένες κρουαζιέρες σαλπάρουν από 31 Μαΐου 2007.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τη πόρτα του Στέλιου Χατζηιωάννου και της easyCruise κτυπά η κρίση με αποτέλεσμα η εταιρία να μείνει με ένα κρουαζιερόπλοιο το easyCruise Life μετά την πώληση του easyCruiseOne με το οποίο είχε ξεκινήσει τη δραστηριότητα της.

    Η πώληση του παραπάνω κρουαζιεροπλοίου είχε αποφασίσθει εδώ και καιρό καθώς τα στελέχη της εταιρίας συμφωνούσαν στην εκτίμηση πως το σκάφος ήταν μικρό με εξίσου μικρή μεταφορική ικανότητα.

    Η ταχεία έλευση της κρίσης ωστόσο επιτάγχυνε τις εξελίξεις, ενώ συνάμα πάγωσε και τα σχέδια αντικατάστασης του με άλλο σκάφος, παρόμοιας μεταφορικής ικανότητας με το easyCruise Life, το οποίο, όπως εκτιμούν παρατηρητές της αγοράς των κρουαζιεροπλοίων, είχε εντοπισθεί.

    Η μετάβαση ωστόσο σε άλλη μεγαλύτερη χωρητικότητα από αυτή του easyCruiseOne σε συνδυασμό με το γεγονός πως οι πωλήσεις της πραγματοποιούνται μέσο ναυτικών πρακτόρων και όχι μέσο του διαδικτύου, όπως προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός, έχει μεταβάλει πλέον το προιόν που σε πρώτη φάση επιθυμούσε να παρέχει η εταιρία.

    Παραμένει ερωτηματικό το αν τελικά ο Στέλιος Χατζηωιάννου προχωρήσει στην αντικατάσταση του easyCruiseOne που απεχώρησε πλέον από το στόλο της εταιρίας ή αν θα προτιμήσει να συνεχίσει, τουλάχιστον για ένα εύλογο χρονικό διάστημα, μόνο με το easyCruise Life.

    Σε κάθε περίπτωση το concept της εύκολης και φτηνής κρουαζιέρας θα πρέπει να θεωρείται πλέον παρελθόν για την εταιρία εφόσον ολοκληρωθεί η μετάβαση σε πλοία μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας

    • Κάποιο link για όλα αυτά που λές;

Top

Show Buttons
Hide Buttons