E-SHOP.GR η αποτυχία σε SMS

by Stefanos Kofopoulos • On 25-01-2010 • AT 11:20 pm • 41 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

E-SHOP.GR η αποτυχία σε SMS

Απογοήτευση, αδυναμία και αποτυχία εξυπηρέτησης από το Πλαίσιο. Η μόνη ασφαλής επιλογή ήταν το E-SHOP.GR που αρχικά είχα απορρίψει γιατί δεν είχε την motherboard που έψαχνα. Πρώτη φορά πελάτης και εκεί, επιλογή μόνο διαθέσιμων προϊόντων με τελικό κόστος μεγαλύτερο από αυτού του Πλαισίου και αποστολή παραγγελίας το μεσημέρι της Παρασκευής πριν από τις 15:00. Επέλεξα παράδοση σε κατάστημα E-SHOP.GR για να εξασφαλίσω ότι η παραγγελία θα φτάσει κάπου και δεν θα ακούσω δικαιολογίες του στυλ το φορτηγό δεν πρόλαβε, χτυπήσαμε το κουδούνι και δεν απάντησε κανείς κλπ.

Διασφαλίζω μέσω email ότι η αποστολή των δικαιολογητικών για την πιστωτική έχει γίνει δεκτή και περιμένω να παραλάβω το Σάββατο από το κατάστημα E-SHOP.GR. Η ώρα περνούσα και το ενημερωτικό SMS παρέμενε άφαντο. Επικοινωνία μέσω email στο E-SHOP.GR, άμεση απάντηση όπως και την πρώτη φορά με το θέμα της πιστωτικής. Θα ενημερωθώ με μήνυμα για να παραλάβω αλλά αυτό θα γίνει την Δευτέρα. Σήμερα το μεσημέρι περίπου και ενώ περιμένω SMS ενημερώνομαι με email ότι το tower δεν υπάρχει και αν θέλω μπορώ να επιλέξω κάποιο άλλο.

E-SHOP.GR η αποτυχία σε SMS

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, email στα οποία πήρε μέρος και ο co-founder και general manager founder / CEO του E-SHOP.GR (τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα αν και δεν το γνωρίζει μέχρι αυτή την στιγμή) και διάφορα άλλα καταλήξαμε ότι παραλάβω σήμερα τα πράγματα αφού ενημερωθώ με SMS πρώτα. Υπήρχε περίπτωση να λάβω δύο SMS αλλά όποιο και αν ερχόταν αυτό θα σήμαινε ότι τα πράγματα είναι στο κατάστημα. Να σημειώσω ότι από την Παρασκευή μέχρι σήμερα τα πράγματα που είχα επιλέξει και έβλεπα online ήταν όλα διαθέσιμα. Κάπου βέβαια η αποθήκη ενημέρωσε, το site έμεινε λίγο πίσω, το tower που ήθελα ήταν το μοναδικό κομμάτι και από μη διαθέσιμο κατέληξε χτυπημένο και κάπου εκεί στα περίπου 40 email βρήκα μια συμβιβαστική λύση να μου παραχωρήσουν δωρεάν ένα διακόπτη για να μπορώ να ξεκινήσω το σύστημα.

Το E-SHOP.GR φρόντισε να με ενημερώσει ότι τα πράγματα βρίσκονται στο κατάστημα, αλλά το έκανε στις 21:00 ή αλλιώς 9:00μμ. Ακόμα και αν διακτινιζόμουν δεν νομίζω ότι τα καταστήματα είναι ανοιχτά τέτοια ώρα το βράδυ. Αυτό σημαίνει ότι όποια ελπίδα για ξενύχτι και δουλειά σήμερα πήγε χαμένη και όλα τα σχετικά που έγιναν σήμερα με την μεσολάβηση του CEO. Τα SMS του E-SHOP.GR είναι trendy και χρήσιμα αλλά στο τέλος της ημέρας η αποτυχία είναι οικτρή για προϊόντα που από την αρχή ήταν διαθέσιμα στις αποθήκες.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

41 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άστο ρε συ Στέφανε, δε θα το πάρεις ποτέ αυτό το PC :D

    • Όσο βελτιώνω τα specs τόσο κάτι πάει στραβά σε άκυρα κομμάτια :) Εκτός από την πλάκα όμως είναι 2010 και η Ελληνική αγορά πάσχει και μετά ζητάμε από τον κόσμο να ξοδεύει τα λεφτά του online. Πραγματικά είμαι τυχερός που ψωνίζω μόνο από το εξωτερικό και όχι Ελλάδα αλλά η ζωή τα έφερε έτσι για να το κάνω.. δυστυχώς.

  2. Ρε συ μηπως εισαι λιγο γκαντεμης?Μηπως εχεις φαει καμια καταρα?Μηπως ολα αυτα ειναι σημαδια to…stay on the mac side of the force ??? :)

    • Είναι σημάδι ότι το όλο σύστημα δουλεύει στο ρελαντί και πάει επειδή απλά δεν υπάρχει κάτι άλλο. Όπως είπε κάποιος άλλος στα post του Πλαισίου, το μαγαζί έχει συμβάλει σημαντικά στην αγορά πληροφορικής μόνο και μόνο επειδή δεν υπήρχε τίποτα άλλο.. όπως και το E-shop από ότι φαίνεται.

      Έστειλαν το SMS σήμερα μια χαρά, με ειδοποίησαν όλα ΟΚ τι να έχω και παράπονο που καθυστέρησε 2 μέρες σιγά μωρές συμβαίνουν αυτά… ξέρεις τώρα. Βέβαια με καθυστέρηση πληρωμής 2 ημέρες και τα προϊόντα στα χέρια μου δεν θα ήταν το ίδιο αλλά εντάξει. Είναι ΤΡΑΓΙΚΟ το 2010 να συμβαίνουν όλα αυτά.

  3. Πάντως και σε εμένα 3 παραγγελίες τους τελευταίους 2 μήνες με ποσά παρόμοια με τα δικά σου, τα παρέλαβα τη στιγμή που τα περίμενα. Ίσως λόγω επαρχίας, who knows..

  4. Δεκάδες παραγγελίες απο eshop και ποτέ δεν είχα πρόβλημα και μάλιστα επαρχία,τι να πω,μάλλον είσαι Μητσοτάκης..χα,χα

  5. και εγώ εδώ και 2 χρονια ψωνίζω συνεχώς από eshop.gr μια φορα μου έχουν στήλη μήνυμα ότι το προϊόν δεν ξέρουν ποτε θα το παραλάβουν λόγο ότι είναι μη διαθέσιμο αλλα αυτό το ήξερα γιατί δεν υπάρχει σε κανένα κατάστημα..ακόμα και ολόκληρα pc με 5-6 κομμάτια έχω παραγγείλει και ποτε δεν μου έχει τύχη κάτι τέτοιο..είσαι πολύ τυχερός μάλλον :D

    • Χαίρομαι που τόσοι έχετε καλές εμπειρίες από το e-shop αλλά σε εαυτό ήλπιζα και εγώ όταν είδα ότι ΟΛΑ είναι διαθέσιμα και τα παρήγγειλα μόνο για αυτό.. αυτό ήταν βέβαια ένα text string και όχι η πραγματικότητα. Bummer :/

  6. Στο κατάστημα έχω ζητήσει και εγώ για να πάει με άλλες εκεί και αν φτάσει σίγουρα χωρίς να αλλάξουν ή να δημιουργήσουν νέα διαδρομή… αλλά δυστυχώς δεν βοήθησε αυτό αφού η αποθήκη έκανα τα δικά της

  7. και εγω εχω καλες εντυπωσεις απο eshop.

    μονο μια φορα μου εχει τυχει να παω στην κεντρικη αποθηκη (μενω εκει κοντα) και ενω παραγγειλα απο τα παιδια εκει ενα προιον πηγαινοντας στο ταμειο και περιμενοντας 20 λεπτα μου ειπαν οτι δεν υπηρχε. Συνηθως στις μεγαλες αποθηκες γινονται αυτα και επισης οταν ενας κρικος απο ολη την αλυσιδα δεν κανει σωστα την δουλεια του (στην προκειμενη περιπτωση δεν ενημερωσε σωστα το συστημα) τοτε γινεται αυτο το μπαχαλο.

    παντως τιτανα να ξερεις οτι η κεντρικη αποθηκη του πλαισιο ειναι υπερσυγχρονη με τρελους αυτοματισμους και θα την ζηλευαν πολλες εταιρειες!

    ισως μια επισημη επισκεψη σου εκει και στο eshop (στις αποθηκες τους εννοω) και μια παρουσιαση εδω θα ηταν αρκετα ενδιαφερουσα.

    για σκεψου το.

    • Αν με καλέσουν γιατί όχι, θα είναι super cool

  8. τουλάχιστον είναι ok όλα τώρα και θα τα πάρεις?

    • Αύριο θα πάω από εκεί και ελπίζω όλα να είναι ΟΚ

  9. Άλλο να το θέλεις στη στιγμή γιατί σου γυάλισε και άλλο να το χρειάζεσαι εδώ και τώρα και αντί 24 ώρες να χτυπάει τριήμερο, προσωπικά από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Λαμίας δεν είχα ποτέ μπέρδεμα με αρκετές παραγγελίες κι ας έκανα αλλαγή on the fly που λέει ο λόγος, τα ίδια και με you.gr
    Πάντως αν πολλά καταστήματα και αρκετές οι αποθήκες είναι εύκολο να δημιουργήσουν σωστό χάος ιδιαίτερα εάν λείπει το προσωπικό ενδιαφέρον άρα κάποιο είδος κινήτρου.

    Be cool the night!

  10. Άντε πάντως να δούμε πως θα συμπεριφέρεται το getitnow.gr όταν ξεκινήσει να λειτουργεί κανονικά

  11. Φιλε Titana καλα κανεις και ανοιγεις τετοια θεματα σε σχεση με την εξυπηρετιση που ντε και καλα ειναι αψωγη προς τους πελατες.Ολα ιδια σκ@τα. Εμενα το προβλημα μου ειναι με το MediaMarkt. Παιδια οτι εχω παρει απο ηλεκτρικα σκευει κουζινας ολα εχουν παει για φτιαξιμο, και εννοω ΟΛΑ. Μερικα και απο 2 φορες. Και καλα θα μου πειτε εγγυηση εχεις, ναι αλλα τον χρονο μου ποιος θα μου το πληρωσει και το καλυτερο, σε περιπτωση που δεν φτιαχνεται σου λενε να παρεις ενα ιδιο αλλο καινουργιο, που πολυ πιθανων να μην το εχουν αλλο αυτο το μοντελο που εσυ πηρες και εισαι αναγκασμενος να παρεις κατι αλλο και να πληρωσεις και την διαφορα. Μακρια απο MEdia παιδια.

    • Διαφωνώ, δεν είναι όλοι το ίδιο! Τα posts έχουν σκοπό να ξεκινήσει μια κουβέντα και να διορθωθούν κάποια πράγματα όχι για στυγνό κράξιμο. Δεν βγαίνει τίποτα με αυτό.

  12. Ελπίζω να επέλεξες συνειδητά το e-shop και επίσης ελπίζω να γνωρίζεις οτι σε περίπτωση προβλήματος σε κάποιο hardware σε περιμένει ταλαιπωρία και σπάσιμο νεύρων απίστευτο. Το e-shop έχει το χειρότερο after-sales EVER. Χειρότερο απο Σαρακάκη και Alpha Copy μαζί, επι 10 φορές.

    Επίσης, οσο χρόνο αφιέρωσες για να γράψεις αυτά τα 2 posts για Πλαίσιο και e-shop θα μπορούσες να κατέβεις Στουρνάρη και να πάρεις όλα επιτόπου.

    • Η ιδέα είναι ότι αν δούλευε σωστά όλο αυτό δεν θα χρειαζόταν να πάω Στουρνάρη καθόλου, ούτε να ψάχνω parking κλπ κλπ

      • Κι εγώ ευτυχώς μένω Εξάρχεια (στα οποία και η Στουρνάρη, στην απίθανη περίπτωση που το αγνοεί κάποιος) κι έχω καταλήξει στο “παράδοση στο κατάστημα”, για να είμαι σίγουρος. Αλλά είναι από τη μια τραγικό να παραγγέλνεις από το δίχτυο και να πας στο κατάστημα για τη παραλαβή (κι άμα είναι βαριά η οθόνη να ψοφάς στο δρόμο), και από την άλλη λυπάμαι όσους δε μένουν κοντά σε κανένα σημείο παραλαβής.

    • Πόσο δίκιο έχεις φίλε μου….!!!!!
      Μόνο αν το πάθει κάποιος θα μάθει….

      Μπορεί κάποια στιγμή να σας αφηγηθώ την ιστορία μου -αφού τελειώσει βέβαια- απο 11/01/10 έχω το μηχάνημα μου για “επισκευή” και μάλλον σήμερα πρέπει να το έχουν παραλάβει για 2η φορά (Το service στην Αθήνα) και ο θεός μαζί μου….!!!!! :(

      Να συμπληρώσω επίσης οτι γράφω απο επαρχία και μέχρι στιγμής και σε εμένα δεν έχουν καθυστερήσει ούτε sec στην παράδοση προιόντος…

      Αλλά το after-sales support όπως γφέφει και ο φίλος παραπάνω είναι απλώς για να ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ….!!!! :(

  13. εγω παντως ειχα παρει τον imac τον 24αρι στα 2.93 απο το plaisio και ενω ηταν ακομη στην αρχη που βγηκε και δεν ειχαν διαθεσιμοτητα στον συγκεκριμενο, μου ειπαν 2 με 3 εβδομαδες και με παιρνουν τηλεφωνο στη μια εβδομαδα και μου λενε ηρθε και αυριο θα παραδοθει!!!

    Εκει εγω τους κατασυμπαθησα lol. ειναι και μη σου τυχει γενικα καμια φορα.

    Οσον αφορα το media που λεει ο φιλος μακρια…εγω λεω οτι ολα τα καταστηματα εχουν τη χρηση τους και δε με νοιαζει απο ποιον θα παρω κατι αρκει να μου κανει τη πιο συμφερουσα προταση.Π.χ. στα media στο μαρουσι εγω πηρα πριν μια εβδομαδα τη sony handycam tg7 με 640 ευρο ενω δε τη βρηκα πουθενα σε αλλο καταστημα κατω απο απο 760. Αρα μακρια απο τα media ή δε ξερω ποιο αλλο καταστηαμα μπορει να σημαινει μακρια και απο καποιες ευκαιριες που μπορεις να βρεις

  14. Και εγώ ρε παιδιά δεν έχω πρόβλημα με το eshop.gr …ξέρετε και 2010 που έχουμε ότι και να κάνουμε άνθρωποι είμαστε αν βαριέται ένας υπάλληλος χαλάει όλο το “σύστημα” οποιαδήποτε εταιρίας …

    Αφού το πήρες όλα καλά :)

  15. True Story: παραγγέλνω από το e-shop κατά λάθος ένα router αντί για το σωστό (που χρειαζόμουν) modem-router. Φτάνω σπίτι, το ανοίγω (σκίζω ζελατίνες κτλ) και συνδέοντάς το διαπιστώνω το λάθος μου. Το πάω πίσω και τους εξηγώ και τι μου λένε: “Δεν υπάρχει πρόβλημα, θα μας το αφήσετε εδώ για επιστροφή αλλά επειδή αυτό που θέλετε δεν υπάρχει διαθέσιμο τώρα, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ προς το παρόν και όταν είναι διαθέσιμο θα σας ειδοποιήσουμε να παραλάβετε!”

    Είναι δυνατόν να μην ξανααγοράσω από το συγκεκριμένο κατάστημα;

  16. Στο eshop.gr ξενερώνω πολύ που ζητάνε με fax την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητα. Δεν έχω fax στο σπίτι και δεν έχω scanner (για να τα στείλω με email). Πρέπει δηλαδή να πάω σε κάποιο φωτοτυπάδικο για να κάνω μια online παραγγελία;

    Γιατί τα άλλα e-shops δε ζητάνε σε fax αυτά τα δικαιολογητικά;

    • Φωτογραφία, ψηφιακή, email

  17. Συμβουλή μου… ? Ευχέλαιο… !!! :D

    Πάντως για να πώ την αλήθεια.. ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το eshop.gr … (honest..!)

    Ίσως έτυχες στην περίπτωση… και απο την άλλη.. πάντα θα γίνονται λάθη.. άνθρωποι είμαστε… μην το κάνουμε κ θέμα… ;)

    • Συμφωνω απολυτα μαζι σου ;)

  18. Εγω αγόρασα 2 φορές από το e-shop τους τελευταίους 5 μήνες και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα παράδοσης – παραλαμβάνοντας βέβαια το προϊόν από το υποκατάστημα (Κιλκίς). Και τα SMS και όλα στην ώρα τους.
    Βέβαια, το 2ο προϊόν που αγόρασα, ένας δίσκος 2,5″ βγήκε προβληματικός και όταν ζήτησα πληροφορίες για το πώς θα τον αλλάξω και τί να κάνω, μου απάντησαν μετά από μια εβδομάδα και έχω την εντύπωση πως κάνουν την πάπια – δεν υπάρχει η αμεσότητα που υπήρχε όταν ήμουν στη φάση αγοράς.

  19. Εισαι και τυχερος που παιρνεις κομματια και οχι ετοιμο PC!Εκει να δεις τι γινεται!Βασικα οσο εγραφα θυμηθηκα τα Mac,για κανε κανα αστειο να παρεις Mac απο Rainbow να δεις που βρισκεται η Ελλαδα!

  20. Όλες οι εταιρίες κάνουν λάθη, αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι έχει γίνει φιλότιμη προσπάθεια εδώ και μερικά χρόνια για να καλυτερέψουν τα πράγματα και έχουν καλυτερέψει. Το να σου απαντήσουν σε e-mail ή να σου στείλουν μήνυμα στο κινητό ήταν επιστημονική φαντασία πριν από χρόνια. Αυτό βέβαια δεν είναι και δικαιολογία για ότι έπαθες. Νομίζω όμως ότι το πονεμένο κομμάτι δεν είναι η πώληση αλλά η υποστήριξη / service. Γιατί με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θα το πάρεις, αν πάθει όμως κάτι …???

    • Η υποστήριξη / service μάλλον sucks…από την προσωπική μου εμπειρία τουλάχιστον.
      Και όχι μόνο στο e-shop αλλά σχεδόν παντού.

  21. Τα φράγκα σου τα πήραν ? Μήπως και ειναι συννενοημένοι? και σου παίρνουν τα φράγκα και μένεις με το παράπονο ? :) Η Ελλάδα θέλει κυνήγη και φωνή ! μόνο ετσι παίρνουν μπροστά!

  22. Να κάνω μια άσχετη ερώτηση που ίσως φανεί χαζή σε μερικούς??
    Γιατί μα γιατί μπλέκετε με πιστωτικές κάρτες????
    Και έξτρα δικαιολογητικά και ταυτότητες κ.τ.λ.???

    Εγώ είμαι super ευχαριστημένος από το e-shop γιατί ξέρω ανά πάσα στιγμή ότι μπορώ να μπω στο site και ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ και ΧΩΡΙΣ register/login να παραγείλω ότι θέλω. Τα πληρώνω μετά στο κατάστημα. Αφού για παραλαβή θα πήγαινες βρε Τιτάνα. Γιατί δεν κάνεις το ίδιο?

    Έτσι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όποτε θέλω ακυρώνω μια παραγγελία χωρίς να είμαι “κρεμασμένος”. Και αν δεν μου βρούνε αυτό που θέλω ή δεν το έχουνε τους λέω έυκολα “αντε γεια” και πάω αλλου. Αν αλλάξω γνώμη πάλι κανένα πρόβλημα.

    Εγώ πάντως έχω πάρει άπειρα πράγματα από e-shop και μερικές φορές τα έχω παραλάβει αυθημερών.

  23. Είσαι πολύ άτυχος βρε παιδί μου…
    Παραγγέλνω συνέχεια και από το eshop και από το plaisio και ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα!!!

  24. τι έγινε τελικά τα πήρες?

    • Ναι στο στήνω τώρα με κάποια προβληματάκια όμως αλλά θα τα καταφέρω :)

  25. πόσο σε καταλαβαίνω… εγώ συγκεκριμένα πήγα ένα mp4 player μετα απο βλάβη… και μου πήρε 1 χρόνο να ενημερωθώ ότι το mp4 είναι εκτός βγήκε εκτός εγγύησης λόγω κακής χρήσης (αν είναι ποτέ δυνατόν) και αυτό επειδή τους πήγα από το κατάστημα κάποια στιγμή…
    όταν το πήγα, αλλά και αργότερα, όταν τους έπαιρνα τηλέφωνο μου έλεγαν ότι θα λάβω ενημερωτικό sms…
    έχουν περάσει 2,5 χρόνια από τότε που το πήγα και αρνούμαι να πάω να το πάρω…
    θα περιμένω να μου έρθει το sms!

  26. Απόσο ξέρω το http://www.you.gr εδώ και λίγο καιρό έχει πραγματική εικόνα της αποθήκης, την στιγμή που κάνεις το πρωτελευταίο βήμα της παραγγελίας
    Εκεί που δεν υπάρχει έλεος είναι όλα τα μικρά ονλινε καταστήματα που εμφανίζονται στο skroutz.gr με πολύ χαμηλές τιμές.

    Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει τίποτα ετοιμο…

    Παρεπιπτόντως δοκίμασε κανένας να ψωνίσει κανένα παιχνίδι από τον γερμανό όταν τα έδινε 2-3 € ?

  27. Φίλε titana, σε διαβάζω συχνά, και θεωρώ πολύ ενδιαφέρουσα (και δύσκολη) τη δουλειά που κάνεις με το blog, ΑΛΛΑ στο συγκεκριμένο θέμα πιστεύω ότι δεν είσαι καθόλου ρεαλιστής, και μάλιστα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.
    Δείχνεις σαν να προσπαθείς με αγκυλωμένη εμμονή και αλαζονεία ευρωπαίου πολίτη (μην παρεξηγηθείς, φιλολογική συζήτηση κάνουμε) να τραβήξεις με το στανιό μπροστά μια τεχνολογικώς και εμπορικώς ασθμαίνουσα χώρα σαν την Ελλάδα.

    Και εξηγούμαι:

    Όταν ψωνίζεις από το Πλαίσιο ή/και από το Eshop εξαρτήματα για το pc που φτιάχνεις, εν τέλει τι ακριβώς θέλεις; Να φτιάξεις το pc σου, ή να επισημάνεις τις (πραγματικά υπαρκτές) ατέλειες του βρεφικού εν Ελλάδι e-commerce;
    Αν θέλεις το δεύτερο τότε ορθώς πορεύτηκες με αμφότερα τα καταστήματα, κι ειλικρινά τα άρθρα σου ήταν πολύ περιγραφικά και to-the-point αναφορικά με τις αδυναμίες των online τομέων των δύο άνωθι καταστημάτων.

    ΑΝ ΟΜΩΣ θες απλά να φτιάξεις το pc σου, τότε ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ εκ των προτέρων (κι εσύ κι εγώ κι όλοι μας) πως έχει η γενική κατάσταση, θα πάρεις ένα τηλεφωνάκι στο Eshop, στο Πλαίσιο και όπου αλλού, θα μιλήσεις live με υπάλληλο που θα κοιτά την εφαρμογή της αποθήκης του -και όχι το site που κοιτάς εσύ- θα ζητήσεις τα εξαρτήματα που θες, θα σου πει αν είναι διαθέσιμα -και η πληροφορία αυτή ΘΑ ΕΙΝΑΙ έγκυρη- και θα σου πει μάλιστα και σε πόση ώρα ή ώρες θα βρίσκονται στο κατάστημα για παραλαβή από σένα.

    Κι ούτε online παραγγελίες, ούτε τίποτα. Στην καρέκλα σου παραμένεις, καθιστός, δεν σηκώνεσαι, απλά αντί να συμπληρώσεις την online φορμα του e-καταστήματος, πιάνεις το τηλέφωνο και παραγγέλνεις τηλεφωνικά.

    Τα υπόλοιπα είναι για να κλαιγόμαστε. Ξέρουμε πως έχει η κατάσταση, χρόνια τώρα, ξέρουμε κι αν θα βελτιωθεί ή όχι. Από κει και πέρα, το θέμα έγκειται στο αν θέλουμε τελικά να κάνουμε σβέλτα -και ρεαλιστικά- τη δουλειά μας καθένας, ή αν αποσκοπούμε απλά στο να συμμετάσχουμε κι εμείς στο γενικό “κουρνιαχτό” γκρίνιας που βιώνουμε όλοι καθημερινά σε αυτόν τον τόπο.

    Ακούγομαι οπισθοδρομικός; Αναχρονιστικός; Συμφωνώ. Έτσι ακούγομαι. Όμως, έτσι σκεπτόμενος, ποτέ δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα στις συνδιαλλαγές μου με το Eshop και το Πλαίσιο -κι έχω κάνει αμέτρητες, ελέω επαγγέλματος. Μα ποτέ όμως!

    Κι αυτό διότι προτιμώ να εκμεταλλεύομαι αυτό που μπορούν αξιόπιστα να μου δίνουν, κι όχι να κυνηγάω αυτό που “θα έπρεπε” εν έτει 2010 να μου δίνουν…

    Ευχαριστώ για το χρόνο σου.

    • Θέλω το deal που έχω τιμήσει με τα χρήματα μου (γιατί αυτό μου ζητάνε) να τηρηθεί με τον ίδιο τρόπο και από αυτούς. Πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες και ζητάνε χρήματα. Πληρώνω και θέλω να πάρω πίσω αυτό που πληρώνω αλλιώς να θεσπίσουν αποζημίωση και όχι “αυτά συμβαίνουν” ή “μας συγχωρείτε”. Αν πάω να αγοράσω κάτι και πληρώσω με ένα ευρώ λιγότερο δεν νομίζω ότι θα μου επιτρέψουν την συναλλαγή. Αντίθετα για αυτούς είναι ΟΚ να αργεί η παραγγελία, συμβαίνουν στραβές έτσι δεν είναι, και όλα να είμαι ΟΚ.

Top

Show Buttons
Hide Buttons