Δωρεάν τεχνολογικές συμβουλές και υποστήριξη από το Homifix

by George Polyzos • On 12-03-2015 • AT 1:31 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

PC-fix

Το Homifix, το οποίο ξεκίνησε τη διαδικτυακή λειτουργία του στα τέλη του 2014, είναι μια υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν τεχνολογικές συμβουλές και υποστήριξη εντός λίγων λεπτών για κάθε ηλεκτρονική συσκευή.

Οι συμβουλές παρέχονται μέσω της “native” εφαρμογής για Android και iOS κινητά και ταμπλέτες, της ιστοσελίδας του (homifix.com & gr.homifix.com), του Facebook και του Twitter.

Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί Homifix, στους σχεδόν 3 μήνες λειτουργίας της υπηρεσίας, το Homifix έχει εξυπηρετήσει επιτυχώς περισσότερα από 500 ερωτήματα πελατών με μέσο χρόνο ανταπόκρισης τα 16 λεπτά.

Το Homifix προσφέρει αντικειμενικές συμβουλές για αγορές ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και υποστήριξη αυτών συμπεριλαμβάνοντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές, smartphones, tablets, home cinema, ηλεκτρονικές παιχνιδομηχανές, IoT συσκευές και οτιδήποτε άλλο τεχνολογικό. Οι χρήστες λαμβάνουν απεριόριστη υποστήριξη έως ότου το πρόβλημα τους λυθεί.

Γιατί δημιουργήθηκε το Homifix

Οι δημιουργοί του απαντούν ότι στις μέρες μας οι καταναλωτές κατακλύζονται από τον αριθμό των προσφορών που δίνουν τα καταστήματα, κάτι που δυσκολεύει την προσπάθεια τους στο να επιλέξουν αυτό που πραγματικά ταιριάζει στις ανάγκες τους. Επιπλέον, τα προϊόντα συχνά περιγράφονται με τεχνικούς όρους με τους οποίους δεν είναι πάντα εξοικειωμένοι.

Από την άλλη πλευρά τα forums, είναι αρκετές φορές ασαφή, ενώ οι εταιρίες προσφέρουν υποστήριξη μόνο για τα προϊόντα τους και όχι πάντα στην ώρα τους. Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Homifix τον Οκτώβριο του 2014 σε ευρωπαίους πολίτες, αποκάλυψε πως σχεδόν οι μισοί χρήστες που αναζήτησαν ηλεκτρονικά μια λύση για ένα τεχνικό πρόβλημα, χειροτέρεψαν το αρχικό τους πρόβλημα.

Homifix

Πώς λειτουργεί το Homifix.

Η ομάδα των τεχνικών που βρίσκονται πίσω από το Homifix απαντάει τα ερωτήματα των χρηστών από Δευτέρα έως Παρασκευή (11πμ – 11μμ Κεντρική Ευρωπαϊκή Ώρα) μέσα σε 30-40  λεπτά. Μόλις φτάσει ένα ερώτημα από την εφαρμογή, την ιστοσελίδα, το Facebook ή το Twitter στο Customer Support Dashboard (Desk.com) του Homifix, οπού συλλέγονται τα ερωτήματα, ένας ειδικός ανοίγει το ερώτημα (ticket) και απαντάει άμεσα, προσφέροντας αντικειμενική γνώμη για νέες αγορές ή βοηθάει τον τελικό χρήστη στην επιδιόρθωση του τεχνικού προβλήματος. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό μηνυμάτων που θα ανταλλάξουν ο χρήστης και ο τεχνικός.

Το Homifix δημιουργήθηκε από τον Πάνο Καραχάλιο, την Σοφία Αδαμαντοπούλου και την Μαριλένα Τσίγκου, ειδικούς με μακρά, ποικίλη και πολυεθνή εμπειρία στον χώρο της πληροφορικής και συγκεκριμένα στην τεχνική υποστήριξη. Σύμφωνα με τον Πάνο Καραχάλιο: «Το Homifix γεννήθηκε ώστε να βοηθήσει τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία με ευκολία, διασκέδαση και χωρίς προβλήματα».

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το Homifix.com, Facebook: Homifix και Twitter: Homifix.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons