Για τις διαφημιστικές που λέγαμε

by Stefanos Kofopoulos • On 04-10-2007 • AT 11:47 am • 5 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

carsonified

This just seems wrong – why can’t you pay your bills on time (within 30 days), like everyone else? This strong-arming is just bad business.

Σχετικά με την μεγάλη κουβέντα περί τρόπων πληρωμής των διαφημιστικών [to be continued] και επειδή πιστεύω ότι είμαστε Ευρώπη και ΕΜΕΑ το παρακάτω post αξίζει 2 λεπτά από τον χρόνο σας. Είναι από το blog μιας Αγγλικής εταιρείας με βάση στην υπέροχη μικρή πόλη του Bath, που ασχολείται με “web applications, while also offering world-class events for the web industry”. Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον ο τρόπος συνεργασίας εκεί έξω αλλά και η τελευταία πρόταση.

[Thanks KGP]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν δει κανείς και τα σχόλια από κάτω, οι κακοπληρωτές στιγματίζονται ως κακοί επαγγελματίες. Κανείς δε λέει, τι να κάνουμε έτσι λειτουργεί η αγορά. Και κάτι πολύ σημαντικό που διαφεύγει από τους περισσότερους: Οι όροι της πληρωμής καθορίζονται από αυτόν που εκδίδει το τιμολόγιο και όχι από τον πελάτη. Εδώ γιατί πολλοί λειτουργούν με τον ακριβώς αντίθετο τρόπο;

  2. geo. Γιατί στην Ελλάδα ακόμα η προσφορά υπηρεσιών ή προιόντων είναι κατακερματισμένη σε πολλές εταιρίες. Σε αυτό το σκηνικό το “πάνω” χέρι το έχει ο αγοραστής . Όπου όμως έχει παγιωθεί μονοπωλιακό ή ολιγοπωλιακό καθεστως διάθεσης προιόντος οι όροι αντιστρέφονται

  3. ego apo tin stigmi pou diavasa apo atomo oti theorei to thema auto “ergasiako” katalava oti oloi epafieste stin kritiki alla otan sas “chtipaei tin porta” akoma akoma kai otan amesa i emesa vriskeste “emplekomeni” logo chorou archizete na “petate ta mpalakia” me “style ochaderfismou, mizerias” kai… telos panton…

    giati apo tin klika ton “peripteron” (pou den einai tou kan “gonia”) den prokite na akoustei tipota…ektos apo ena “etsi douleue to sistima, etsi douleuei…sinithise to”

  4. @Titanas: Ρε Στέφανε, αποφάσισες να το ρίξεις στο ελεύθερο και προφανώς δεν ήξερες τί πάει να πει ελεύθερος επαγγελματίας (or freelancer if you prefer). Λυπάμαι που θα στο πω έτσι, αλλά τί νόμιζες; Οι συνεργάτες σου και πελάτες σου δεν είναι αφεντικό και εσύ δεν είσαι υπάλληλός τους, μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει να παίρνεις το μισθό!
    Λυπάμαι, αλλά το πρόβλημά σου δεν είναι οι διαφημιστικές που δεν πληρώνουν on time και ξαναλυπάμαι που είχες την εντύπωση ότι επειδή είσαι μικρός θα σε πληρώσουν στην ώρα σου. Έχω πελάτη που μου χρωστάει 74,80€ εδώ και 3 χρόνια. Πλέον τον παίρνω τηλέφωνο και του τα ζητάω μόνο για να μάθω νέες δικαιολογίες (έχω μαζέψει ένα σωρό, το ονομάζω Δικαιολογίες Αποφυγής Χρεών). Τα λεφτά δεν τα θέλω, έχουν γίνει “Επισφάλεια Πελατών”.
    Sorry φίλε Στέφανε, αλλά με το να τους κράζεις, δεν τους κάνεις κανένα απολύτως κακό! Στον εαυτό σου και στη μπίζνα σου κάνεις κακό!!!
    Και για να ξεκαθαρίσω δεν λέω ότι έχεις άδικο, ούτε λέω leave with it. Απλά σου λέω να γίνεις περισσότερο έμπορος (=ψεύτης) και να έχεις πολύ υπομονή!
    Όταν φτάσεις στο δικαστήριο για να πάρεις τα λεφτά σου – γιατί θα σου τύχει και αυτό να είσαι σίγουρος – και για ένα χρέος 3000€ θα ξοδέψεις περίπου τα μισά στο δικηγόρο, τότε θα καταλάβεις τί πάει να πεί ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ!

    Κλείνω με το εξής, το κράξιμο είναι BAD PRACTICE FOR YOUR BUSINESS!

  5. @Νικόλας: ήμουν freelancer για 4.5 χρόνια.

    Το να σου χρωστάει κάποιος λεφτά 3 χρόνια προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο.

    Δεν έκραξα, εξέφρασα την άποψη μου, είπα τι θα κάνει το pestaola.gr από δω και πέρα, πρότεινα μια λύση. Δεν βρίσκω τπτ σε κράξιμο σε όλο αυτό.

    BAD PRACTICE FOR THE BUSINESS είναι αυτό που συμβαίνει τώρα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons