Διλήμματα από τα Facebook Instant Articles

by Nikos Kaimakamis • On 12-05-2015 • AT 4:21 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Facebook-Expat-Targeting

Προβληματισμό φαίνεται να προκαλεί στους δημιουργούς περιεχομένου η απόφαση του Facebook να προσφέρει την υπηρεσία Instant Articles.

Μέχρι σήμερα το περιεχόμενο άλλων δημιουργών ήταν ένα link στο Facebook, στο οποίο ο χρήστης έπρεπε να κάνει κλικ για να δει τι περιέχει. Τώρα, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της Wall Street Journal, το Facebook θα φιλοξενεί απευθείας το περιεχόμενο τρίτων στις σελίδες του. Το Buzzfeed, οι New York Times και το National Geographic είναι από τους πρώτους δημιουργούς περιεχομένου που θα χρησιμοποιήσουν την εν λόγω δυνατότητα.

Ένα μεγάλο μέρος της Internet δραστηριότητας οφείλεται στο Facebook, ενώ το eMarketer προβλέπει ότι μέχρι το 2019, το 80% της Internet δραστηριότητας θα οφείλεται στο Facebook, επομένως φαίνεται πως η υπηρεσία Facebook Instant Articles θα είναι πολύ χρήσιμη για όλους τους εκδότες.

Προβληματισμός ωστόσο προκαλείται στους δημιουργούς, σύμφωνα με το Venture Beat, στο κομμάτι των κερδών, παρόλο που το Facebook δηλώνει ότι θέλει να αφήσει τους δημιουργούς να κερδίζουν το 100% από τις διαφημίσεις στα άρθρα τους.

Σύμφωνα με το Venture Beat, το μεγάλο στοίχημα για τους δημιουργούς περιεχομένου είναι να χτίσουν μία σχέση με το πλέον δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη, χωρίς όμως να γίνουν εξαρτημένοι από αυτό, ενώ οι διαφημιστικές καμπάνιες του θα πρέπει να παραμείνουν στο επίκεντρο του τμήματος των πωλήσεων που διαθέτουν.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons