Dell: Επέκταση διαθεσιμότητας του Premium Support για PCs

by George Polyzos • On 16-05-2016 • AT 2:12 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Computing

Dell_consumer_with_Inspiron

H Dell επεκτείνει τη διαθεσιμότητα του Premium Support για PCs στους πελάτες της στην Ελλάδα και σε 109 ακόμα χώρες, στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής.

Πιο αναλυτικά, η Dell ανακοίνωσε πρόσφατα τη διαθεσιμότητα του Premium Support, μιας υπηρεσίας για τα PCs των καταναλωτών, η οποία βελτιώνει θεαματικά την εμπειρία των πελατών, μέσω απλοποιημένης και απρόσκοπτης υποστήριξης.

Η υπηρεσία, η οποία έως τώρα προσφερόταν στις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθίσταται διαθέσιμη σε 110 ακόμη χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής.

Το Premium Support παρέχει, σε βάση 24×7, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, πρόσβαση σε εξειδικευμένους τεχνικούς, με επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη, κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης, καθώς και την πρώτη και μοναδική προληπτική και αυτοματοποιημένη υποστήριξη για PCs και tablets για οικιακή χρήση.

Με την χρήση της τεχνολογίας Dell SupportAssist, το Premium Support ανιχνεύει, αυτομάτως, ζητήματα hardware και software και ειδοποιεί προληπτικά τον καταναλωτή, όταν αυτά προκύπτουν. Το SupportAssist επιτρέπει, ακόμη, στους τεχνικούς της Dell να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες, με δική τους πρωτοβουλία6 και να ξεκινήσουν τη διαδικασία επίλυσης των ζητημάτων, ακόμη και πριν οι τελευταίοι αντιληφθούν την ύπαρξή τους.

Inspiron 11 3000 Series 2-in-1 Touch Notebook

Το Premium Support σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες των πελατών και μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση συνηθισμένων προβλημάτων, απαιτώντας μέχρι και 59% λιγότερα βήματα στη διαδικασία υποστήριξης και 86% λιγότερο χρόνο τηλεφωνικών κλήσεων με την τεχνική υποστήριξη.

Τα κύρια σημεία της είναι τα εξής:
• Υποστήριξη 24×7 με τηλεφωνική ή online πρόσβαση.
• Επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
• Ενιαία πρόσβαση σε έμπειρους τεχνικούς σε θέματα hardware και software.
• Προληπτική επίλυση ζητημάτων που ανιχνεύονται αυτομάτως με τη βοήθεια της τεχνολογίας SupportAssist.
• Ολοκληρωμένη υποστήριξη software και συνεργατική βοήθεια για προ-εγκατεστημένο software, όπως Microsoft Office, Explorer, Outlook και άλλα.
• Βοήθεια και “how to” για δικτυακή συνδεσιμότητα, εγκατάσταση εκτυπωτή, λήψη back-up, εγκατάσταση anti-virus, αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος και άλλα.

Το Premium Support είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και σε 109 ακόμα χώρες για τα συστήματα Dell Inspiron και Alienware. Το Premium Support για τους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί συστήματα XPS, θα είναι διαθέσιμο από τις 12 Ιουλίου. Η υποστήριξη service θα είναι διαθέσιμη για αγορά, σε συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής, αργότερα, εντός του έτους.

Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες, η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη ως το πρώτο επίπεδο αναβάθμισης από την βασική υποστήριξη hardware της Dell.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.dell.com/gr/premiumsupport

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons