Απάτη με την πιστωτική μου

by Stefanos Kofopoulos • On 22-05-2007 • AT 3:15 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

card thief

Μετά από πολλά χρόνια χρήσης πιστωτικής κάρτας για online αγορές διαπίστωσα ότι έγιναν 3 χρεώσεις που δεν είχαν καμία σχέση με μένα. Το ποσό φτάνει τα €336 και ήδη έχω μιλήσει με την Εθνική τράπεζα για το θέμα. Απομένει να στείλω ένα fax με στοιχεία που μου ζήτησαν και να περιμένω την συνέχεια. Να σημειώσω ότι δεν επιλέγω ποτέ την αποθήκευση του αριθμού σε κανένα site.

Αν βρεθείτε στην ίδια δυσάρεστη θέση, καλέστε το 210 9503622 και ενημερώστε για το πρόβλημα μας. Μπορούν να σας συνδέσουν και από το τηλεφωνικό κέντρο ΕΘΝΟLINE [801 11 99999 – 210 9503999] αλλά δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε επιπλέον ούτε να μπλέκεστε με τις διάφορες επιλογές.

Κάτι που δεν περίμενα είναι ότι ως τώρα η Εθνική ανταποκρίθηκε πολύ γρήγορα. Πάω να στείλω το fax και θα ενημερώσω σχετικά με νεότερα.

Update: Έστειλα το fax και επιβεβαιώθηκε η λήψη μετά από 5 λεπτά [τηλεφώνησα]. Χρειάζονται 50 ημέρες για να τα βρουν οι τράπεζες μεταξύ τους και να αν αποδειχθεί ότι οι χρεώσεις δεν έχουν γίνει από μένα [πώς άραγε;] θα μου επιστραφεί το ποσό μαζί με τους τόκους. Εν αναμονή λοιπόν…

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. @Γιάννης: Όχι δεν ρώτησα. Θα περιμένω όμως να δω τι θα γίνει. Φαντάζομαι ότι αν δουν μια IP από Σιγκαπούρη θα καταλάβουν ότι δεν ήμουν εγώ.

  2. ΟΟh Boy !! Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα..

  3. Κλασικοί τρόποι για να “αποδείξουν” κάτι τέτοιο, είναι η έλλειψη αποκόμματος συναλλαγής που να φέρει την υπογραφή σου ή ο πιθανώς λάθος 3ψήφιος κωδικός που υπάρχει στο πίσω μέρος της κάρτας. Συνήθως λείπει κάτι από τα 2 οπότε δε μπαίνουν καν στο κόπο να το ψάξουν περισσότερο. Άλλωστε ποιος τους εγγυάται ότι δεν είχες πάει Σιγκαπούρη;

  4. @ Τιτανας:Έπειδή κάνω αγορές από το Internet έχω βγάλει μια προπληρωμένη κάρτα από την Τράπεζα Κύπρου αποκλειστικά και μόνον για αυτό το σκοπό. Κάμια φορά κλείνω και εισιτήρια για cinema. Ενημερώνομαι τηλεφωνικά όποτε το θέλω για το διαθέσιμο πόσο μου και αναλόγως πράττω.Συνεπώς έχω βάλει λίγα χρήματα μέσα.

    Έλα τώρα που πρέπει να έχω πάθει το ίδιο με εσένα. Δήλ μου λείπουν γύρω στα 20 ευρώ από το λογαριασμό μου. Σπάω το κεφάλι μου μπας και έχω κάνει λάθος, αλλά κρατάω notes για τις αγορές μου και δεν βρίσκω τίποτα άλλο. Θα περιμένω την αναλυτική κατάσταση από τη Τράπεζα και βλέπουμε.

    Tο main point είναι καλύτερα να έχεις μια τέτοια κάρτα με λίγα χρήματα ώστε να μην έχεις την έννοια μπας και πάει κάτι στραβά. Και αν γίνει κάτι τέτοιο μικρό το κακό.

  5. Εγώ θα σου πρότεινα να χρησιμοποιείς Paypal όπου αυτό είναι δυνατό. Προσωπικά έχω μόνο μία electron visa στον λογαριασμό της οποίας αφήνω πάντα ένα σχετικά μικρό ποσό. Εχεις σκεφτεί μήπως σου έκλεψε τα στοιχεία κάποιος σε εστιατόριο ή μαγαζί που την έδωσες;

  6. @Kostas P.: Ελπίζω να είναι έτσι για να τελειώσουμε γρηγορότερα.

    @Roi…: Αυτό σκέφτομαι να κάνω τώρα.

    @cghera: Ναι, έχω αρχίσει ήδη να χρησιμοποιώ Paypal. Δεν δίνω την κάρτα μου ποτέ σε μαγαζιά!

  7. Στην Κύπρου μετά από κάθε περίεργη αγορά (είτε μέσω ιντερνετ είτε μεγάλου ποσού γενικότερα) και για την electron και για την κλασσική visa σε παίρνουν τηλέφωνο είτε άμεσα αν είναι ημέρα είτε το αργότερο την επόμενη ημέρα το πρωί.
    Αλλά το paypal είναι μακράν ότι πιο ασφαλές.
    Αν και μέχρι σήμερα δεν μου έχει τύχει το παραμικρό. Και κάνω αγορές στο διαδίκτυο σε μηνιαία βάση τα τελευταία 6-7 χρόνια.

  8. Στην Κύπρου μετά από κάθε περίεργη αγορά (είτε μέσω ιντερνετ είτε μεγάλου ποσού γενικότερα) και για την electron και για την κλασσική visa σε παίρνουν τηλέφωνο είτε άμεσα αν είναι ημέρα είτε το αργότερο την επόμενη ημέρα το πρωί για επιβεβαίωση της αγοράς που έχεις κάνει είτε διαδικτυακά είτε σε απλό μαγαζί.
    Αλλά το paypal είναι μακράν ότι πιο ασφαλές.
    Αν και μέχρι σήμερα δεν μου έχει τύχει το παραμικρό. Και κάνω αγορές στο διαδίκτυο σε μηνιαία βάση τα τελευταία 6-7 χρόνια.

  9. Είτε είναι προ-πληρωμένη η κάρτα είτε όχι δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσετε λεφτά για αγορές που δεν κάνατε. Η πιστωτική είναι αυτό που λέει η λέξη. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ. Αν την προπληρώνεις χάνει την έννοιά της.
    Παρομοίως και το τηλεφώνημα δεν έχει μεγάλη έννοια. Ουσιαστικά το μόνο που κάνει είναι ότι διευκολύνει την τράπεζα ώστε να σου ακυρώσει την κάρτα μια ώρα αρχίτερα (αν έχει γίνει κλοπή π.χ.) έτσι ώστε να μη γίνουν πολλές αγορές. Προσωπικά η Millenium με έπερνε και με ρώταγε αν είχα κάνει μια αγορά χ ευρώ στην Ιταλία σε merchant πoυ ούτε καν είχα προσέξει το όνομά του. Προσπαθούσα να εξηγήσω στην κακόμοιρη κοπέλα ότι δε μπορούσα να είμαι σίγουρος ούτε για το ποσό ούτε για τον merchant αν δεν έρθει όλη η ανάλυση και κάνω τον έλεγχο με τα αποκόμματα που πάντα κρατάω. Επειδή άκρη δεν έβγαινε τους είπα να μη με ξαναπάρουν και ησύχασα.

  10. @Kostas P.: Κάποτε τηλεφωνούσαν από την Εθνική και την Citibank αλλά το έκοψαν. Δεν ξέρω γιατί.

  11. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να σε βοηθήσει μόνο η αστυνομία και μόνο αυτή. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι από εδώ.

Top

Show Buttons
Hide Buttons