Cosmote κατσίκες, ίσως η χειρότερη διαφήμιση ever

Δεν είναι καν cult, είναι ίσως η χειρότερη διαφήμιση της Cosmote ever. Κατσίκες και γιαγιάδες από χωριό για την τεχνολογία του σήμερα και υπηρεσίες που χρησιμοποιούν τα πιτσιρίκια του What’s UP; Είναι πραγματικά τραγική η υλοποίηση σε επίπεδο σεναρίου και μηνύματος. Τί λέτε για την Φιλίτσα και την Νίνα;

Tags ,

Θέματα με μεγάλο ενδιαφέρον

Firefox 10 εδώ και τώρα για όλους

Firefox 10 εδώ και τώρα για όλους

13 σχόλια

Περισσότερα...
Nokia Lumia 800 teardown, τα σωθικά που ήθελες να δεις

Nokia Lumia 800 teardown, τα σωθικά που ήθελες να δεις

1 σχόλιο

Περισσότερα...
Seagate Momentus XT: υβριδικός HDD υψηλών επιδόσεων

Seagate Momentus XT: υβριδικός HDD υψηλών επιδόσεων

5 σχόλια

Περισσότερα...

56 σχόλια στο θέμα: Cosmote κατσίκες, ίσως η χειρότερη διαφήμιση ever

Apostolos on 11.02.2010 @ 08:51 pm.

On the other hand, την βρήκα πολύ έξυπνη.

Απάντηση
Titanas on 11.02.2010 @ 08:52 pm.

Είμαι πολύ περίεργος να μάθω την άποψη σου, ειδικά την άποψη σου για το ενδιαφέρον κομμάτι αυτής της αηδίας

Απάντηση
Apostolos on 11.02.2010 @ 09:08 pm.

Είναι αστεία (τουλάχιστον για μένα) να βάζεις γιαγιάδες κλπ από το χωριό να μιλάει για στατίστικς, και participation certificates κλπ. Δεν έλιωσα στα γέλια, απλά μου άρεσε.

Απάντηση
giannis on 11.02.2010 @ 09:12 pm.

Θα συμφωνήσω απολύτως αυτή τη φορά με τον τιτάνα.Αηδία.Και ακόμα ποιό αηδία είναι η ούσία.¶ν κατάλαβα καλά αυτά ισχύουν μόνο για σύνδεση.¶ρα το whats up τίποτα;δεν θα ακολουθήσει τους άλλους 2 στις προσφορές τους;Εγώ δηλαδή που δεν γουστάρω με τίποτα να κάνω σύνδεση;Και λέει μόνο με 10 ευρώ αλλά το πρόγραμμα είναι το απεριόριστο 15 , μήπως 15 θα είναι τα ευρώπουλα που θας μας ζητήσουν;και μέχρι πότε είναι 3/4 ?Δηλαδή να τρέξουμε μην δεν προλάβουμε;Αντε να τρέξουμε μια και θα έχουμε σήμα καμπάνα(sarcasm)

Απάντηση
ALeX on 11.02.2010 @ 09:26 pm.

Κι όμως η διαφήμιση του conn-x με το “θεέ μου κάνε το Internet να πέσει” είναι μίλια μπροστά σε επίπεδο τραγικότητας!!!
Όχι ότι και αυτή δεν είναι αισχρή… Αυτό το πράγμα να βάζουνε φαινομενικά άσχετους τύπους (γιαγιάδες, παπούδες, αγρότες) να μιλάνε λες και είναι τεχνολογικοί μέτρ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνουν κάθε λίγο και λιγάκι Το βρίσκω τελείως ψυχρό..

Απάντηση
Titanas on 11.02.2010 @ 09:35 pm.

Αυτό που περιγράφεις,

φαινομενικά άσχετους τύπους (γιαγιάδες, παπούδες, αγρότες) να μιλάνε λες και είναι τεχνολογικοί μέτρ

είναι η ιδέα της διαφημιστικής καμπάνιας της IBM πριν πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια. Δεν είναι κάτι καινούριο. Δεν με ενοχλεί αυτό σαν ιδέα αλλά η υλοποίηση του. Απλά δεν είναι Cosmote.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι άθλιο και δεν μπορώ να καταλάβω πως κολλάει με το πρόσφατο παρελθόν και τους 4 διαφορετικούς κόσμους γεμάτους νέους, χωρό, μουσική κλπ κλπ.

Απάντηση
marvel on 11.02.2010 @ 09:33 pm.

κάποιος στέρεψε από ιδέες

Απάντηση
Titanas on 11.02.2010 @ 09:46 pm.

Αντιγραφή είναι το concept, δεν τίθεται καν θέμα ιδέας. Προσπαθώ να βρω κάποιο βίντεο από αυτά που είχε βγάλει η ΙΒM πριν πολλά χρόνια με άστεγους κλπ να μιλάνε για data centers και αποδόσεις .

Απάντηση
Panagiotis Grillakis on 11.02.2010 @ 09:36 pm.

χα χα την βρίσκω πολύ αστεία

Απάντηση
gmilas on 11.02.2010 @ 09:37 pm.

Για να ειμαι ειλικρινης και εμενα μου αρεσε. Ενταξει δεν ειναι το απιστευτο wow advert αλλα ειναι πιασαρικο.

Απάντηση
Titanas on 11.02.2010 @ 09:48 pm.

Δηλαδή πως σε έπεισε η διαφήμιση; Τί σου πέρασε; Ούτε καν ενδιαφέρον δεν έχει για το θέμα που ασχολείται, όχι για την προφορά των γιαγιάδων

Απάντηση
Andrew Crantas on 11.02.2010 @ 09:54 pm.

στην κοσμοτε δν πανε καλα εδω ολες οι αλλες εταιριες δινουν στην καρτοκινητη με μια ανανεωση των 10¤ και ανω σου δινει 1500′ και σου μου σου. εδω στα συμβολαια τα δινει!!!!!

Απάντηση
Demetres Stordopoulos on 11.02.2010 @ 10:05 pm.

Δηλαδή αυτή η διαφήμιση που βγάζει νόημα δεν αρέσει και η ποιο ηλίθια διαφήμιση που έχω δει ποτέ στη ζωή μου ( αυτή με το σήμα καμπάνα ) δεν χαλάει κανέναν?

Απάντηση
Titanas on 11.02.2010 @ 10:08 pm.

Το σήμα καμπάνα με αφήνει αδιάφορο, αυτή με χαλάει

Απάντηση
Raptor7 on 11.02.2010 @ 10:56 pm.

τι λέμε για τη Φιλίτσα και την Νίνα; .. Ότι μέχρι το Πάσχα θα είναι έτοιμες :)

Απάντηση
stavros on 11.02.2010 @ 11:01 pm.

γεια σας παιδια.Η καμπανια αυτη θελει να κανει εντυπωση και ντορο και θα το κανει.Το τι ζηταει ο πελατης απο την διαφημιστικη και αναποδα το ξερουν μονο αυτοι.
Η στρατηγικη που ακολουθειτε τωρα καθοριζεται απο το καθε γκρουπ των διαφημισταδων……ποσο θελουν να μπουν στο ματι του ανταγωνισμου .Τωρα επειδη τα εχουμε δει ολα πλεον δεν μας κανει περιεργο. Εμενα προσωπικα μου αρεσε .Ολοι εχουμε την αποψη μας .Οποιος ειναι μαγκας και γραφει σεναρια κρα κανουν οι εταιρειες να αγορασουν κατι πρωτοτυπο.
Παντως οι κατσικουλες επαιξαν εξαιρετικα.Ας βαλουμε ολοι χιουμορ στην ζωη μας.

Απάντηση
Cathy on 11.02.2010 @ 11:11 pm.

Και εμένα μου άρεσε!

Απάντηση
Cathy on 11.02.2010 @ 11:13 pm.

θα συμφωνήσω επίσης ότι αυτή με το σήμα καμπάνα είναι τελείως χάλια.. Αυτή τουλάχιστον έχει πλάκα κ εξάλλου περί ορέξεως…

Απάντηση
skoumas on 11.02.2010 @ 11:19 pm.

Ωραίο το concept των γιαγιάδων με τα executives κτλ (πάντα πιάνει).
Όχι και τόσο καλή ερμηνεία και κάνει κοιλιά σε κάποια σημεία.

Απάντηση
cghera on 11.02.2010 @ 11:37 pm.

Εγώ νομίζω οτι απλά αυτή η διαφήμιση προσπαθεί να “μας μείνει” ωστε να την συνδυάσουμε με την Cosmote. Εμένα μου άρεσε.

Απάντηση
Topdim on 11.02.2010 @ 11:43 pm.

Μια χαρά είναι, απλά κυλάει λίγο αργά έως ότου μας δείξει καθαρά ότι είναι για Cosmote.
Τώρα όσον αφορά τους γκρινιάρηδες με τα Whats Up, τι να πω… τι θέλετε δηλαδή ρε παιδιά, με 1¤ να μιλάτε 3000 λεπτά και να το παίζετε και μούρες? Αν δεν θέλετε συμβόλαιο, να στέλνεται ταχυδρομικά περιστέρια. Όλο παράπονα έχετε.

Απάντηση
Titanas on 12.02.2010 @ 12:11 am.

Όχι αργά, απελπιστικά αργά και δεν καταλαβαίνω σε τι κοινό απευθύνεται. Τί θέλει να πιάσει, το What’s up, την μαμά και τον μπαμά, τον κόσμο όλο, τί;

Απάντηση
giannis on 12.02.2010 @ 12:17 am.

Ακούς εκεί γκρινιάρηδες…Ναι αν είχα την επιλογή να μιλάω με 1 ευρώ 3000 λεπτά ναι θα το ήθελα.Και πιστεύω οι περισσοτεροι.Δεν κατάλαβα γιατί να κοιτάξω το κέρδος μίας εταιρείας και όχι το δικό μου.Και τί θα πεί να το παίζουμε και μούρες;Λες και ζούμε σε άλλη εποχή.Ενώ δηλαδή τί;Να το παίζουμε μούρες με το να λέμε ά εγώ έχω φράγκα,πληρώνω 100 ευρώ το μήνα σε σύνδεση.Φιλικά πάντα Topdim αλλά ναι θέλω να έχω όσο μεγαλύτερο κέρδος μπορώ και δεν με νοιάζει να έχει κέρδος η όποια εταιρεία.Απλά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγω να πιστώ να κάνω συμβόλαιο(να δεσμευτώ) ενώ έχω καλύτερα πακέτα με λιγότερα λεφτά απο άλλες εταιρείες(αυτό θα το έλεγα για την όποια εταιρεία φυσικά-πουθενά δεν έχω μετοχές)

Απάντηση
Topdim on 12.02.2010 @ 12:37 am.

Φίλε gianni τι εννοείς ότι έχεις καλύτερα πακέτα από άλλες εταιρίες? Ποιες δηλαδή? Wind (ανύπαρκτο σήμα) και Vodafone (vodafone live, customized κινητά και περίεργες χρεώσεις). Ή μήπως εννοείς Q?
Πάντως μην μου πεις ότι δεν είναι γκρινιάρηδες και “ζήτουλες” αυτοί με τα What’s Up, γιατί θα τρελαθώ.
Μακράν πάντως η καλύτερη διαφήμιση που μου έρχεται στο μυαλό, όταν ακούω What’s Up, είναι αυτή με τον νεαρό-μαντράχαλο μέσα στο ταξί, που ξύνει και ξύνει και ξύνει κάρτες, λες και είναι παιδάκι. Πολύ μου αρέσει και δείχνει την κατάσταση όπως έχει. Βλέπεις επιχειρηματίες που το παίζουν μούρες και βασίζουν όλη την επιχείρηση τους σε What’s Up, τι να λέμε τώρα.
Τελοσπάντων να μην επεκταθώ…

Απάντηση
giannis on 12.02.2010 @ 02:12 am.

Ναι Topdim εγώ συγκεκριμένα έχω vodafone cu.Για ποιό λόγω να μην προτιμήσω το ίδιο πακέτο(1500 λεπτά-1500 SMS) χωρίς ουσιαστικά να χρεώνομαι τίποτα.Δεν θέλω να κάνω συμβόλαιο και να δεσμεύομαι.Και θέλω να μου μένουν και τα 10 ευρώ.Πάγιο;Οχι να μου λείπει.Έχω ήδη πολλά πάγια έξοδα.Η vodafone συγκεκριμένα δεν έχει ανύπαρκτο σήμα,για την wind δεν ξέρω οπότε δεν μπορώ να πώ.Τώρα για τις περιέργες χρεώσεις δεν μπορώ να καταλάβω τί εννοείς.Ίσα-ίσα στην κάρτα που την ελέγχεις απόλυτα τί περίεργη χρέωση να υπάρχει;Τώρα για του γκρινιάρηδες και ζήτουλες που λές δεν μπορώ να το καταλάβω.Και δεν το βρίσκω και σωστό άλλωστε να προσβάλεις κόσμο έτσι.Δεν θεωρώ παράλογο κάποιος να ψάχνει τον φθηνότερο τρόπο για επικοινωνία.¶ν είναι έτσι ας μας χρεώνουν και το adsl με το τί κατεβάζουμε.Όσο για το να ξύνεις την κάρτα δεν το βρίσκω και τόσο άσχημο.Δεν μ’αρέσει να το παίζω ιστορία και έτσι.Και ξέρω πολλούς που είναι με σύνδεση στην κοσμοτέ και μόλις τελειώσει η δεσμευση του συμβολαίου την κόβουν.¶ και ας μην μιλήσω για το δίκτυο τησ κοσμοτέ.Με το σήμα καμπάνα που ακόμα και στην περίπτωση που το έχεις να πάρεις τηλέφωνο είναι άλλο ζήτημα.Έχει το ρίσκο του,γιατί αν είναι φορτωμένο το δίκτυο…

Απάντηση
Andrew Crantas on 12.02.2010 @ 01:35 pm.

γιατι οι κοσμοτε δν εχει το myview???

Απάντηση
AE (antidrastic-element) on 12.02.2010 @ 01:14 am.

Gia na eimai eilikrinis… oute emena mou arese! Tin eida prin apo ligo kai skeftika akrivos to idio! Tha borouse na’tan mia petyhimeni diafimisi… alla DEN einai. Aplos den arkei na valeis 2 opoiesdipote giagiades na sou poun 2 lekseis sta agglika gia na kaneis mia kali diafimisi. Kai epipleon einai ki afti i aisthisi oti prospathoun sonei kai kala na vgaloun gelio me to zori. (Theopoula-Sofi tou Para pente, “Put the kot’ down slowly or I’m gonna shout!”-”Esy sout!!”… Milame omos, aviasta!)

Απάντηση
Titanas on 12.02.2010 @ 01:16 am.

Θα το εκτιμούσα αν χρησιμοποιούσες Ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σου.

Ναι, αυτό το Αγγλικό με Ελληνική βλάχικη προφορά είναι κάπως.. όντως.

Απάντηση
AE (antidrastic-element) on 12.02.2010 @ 10:15 pm.

YG : I alitheia einai pos den eho ellinikous haraktires sto pliktrologio mou…

Απάντηση
Konstantinos on 12.02.2010 @ 05:20 am.

Εμένα μου άρεσε και πάλι όχι. Καταρχήν, διαφημίσεις τύπου cocacola που μιλούν για ένα προϊόν μονοπώλιο ή υπηρεσία αναφερόμενες σε ήδη πιασμένους στόχους τις βρίσκω ενοχλητικές, και στη συγκεκριμένη το να προτιμήσω κάτι επειδή το προτιμούν όλοι οι άλλοι φαίνεται να με υποτιμά.

Μαρέσει όμως, γιατί είναι ευχάριστη. Μιλά για ένα γεγονός (όντως όλοι τριγύρω μου έχουν WU ή συμβόλαιο cosmote κ γω μαζί) με αποτέλεσμα να προσεγγίζω στο κόστος πακέτα εξωτερικού που με ένα πολύ μικρό πάγιο, στα δίνουν όλα όλα απεριόριστα.

Το μόνο που μου τι δίνει, είναι που όλες οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, στις διαφημίσεις τους λένε πόσο όμορφες είναι χωρίς να άλλαξαν ουσιαστικά, κάποιο πακέτο επαναστατικό, κάποια ποιότητα υπηρεσιών. Υπομονή

Απάντηση
Δημήτρης on 12.02.2010 @ 08:53 am.

Κι εμένα δεν μου άρεσε, γενικά το έχουν παρακάνει – οι υπεύθυνοι διαφημιστές έχουν ξεφύγει χωρίς να μπορούν να ελέγξουν τα όρια που πρέπει να υπάρχουν.
Μια ερώτηση όμως :
Τιτάνα, αν σου ερχόταν η cosmote και σου έλεγε να βάλεις αυτή την διαφήμιση στον πάνω δεξιά χώρο του pestaola.gr, πληρώνοντας φυσικά καλά, θα το δεχόσουν ?

Απάντηση
Titanas on 12.02.2010 @ 02:44 pm.

Είναι άσχετο το θέμα αλλά η απάντηση είναι απλή:

1. Σίγουρα η διαφήμιση δεν θα ήταν τέτοια, δηλαδή το βίντεο σε αυτή την μορφή
2. Έχω πει όχι σε διαφημίσεις που πλήρωναν πολύ περισσότερα από όσο θα πλήρωναν για το sidebar

Απάντηση
nmpardakis on 12.02.2010 @ 11:21 am.

Και το Πάσχα, θα είναι ωραία με τη Νί-, με τη Νίνα για παρέα!

Απάντηση
apanag on 12.02.2010 @ 01:17 pm.

Η συγκεκριμένη με αφήνει αδιάφορο. Για μένα η χειρότερη είναι της Vodafone με την Ελληνική Επανατάσταση. Θα έπρεπε να το είχαν σκεφτεί καλύτερα πριν βγάλουν κάτι τέτοιο.

Απάντηση
nmpardakis on 12.02.2010 @ 02:02 pm.

άλλο το ένα και άλλο το άλλο με την επανάσταση

Απάντηση
ΒΑΣΙΛΗΣ on 12.02.2010 @ 03:00 pm.

Δεν μπορείς να φτιάχνεις συνεχως αριστουργήματα. Δεν είναι και τόσο σημαντικό αυτό που διαφημίζουν οπότε μια χαρά είναι, γέλασα!

Απάντηση
Αλέξανδρος on 12.02.2010 @ 03:22 pm.

Συμφωνώ Τιτάνα, αίσχος!

Απάντηση
GeorgeM on 12.02.2010 @ 04:03 pm.

Και μόνο που η διαφήμιση αυτή διχάζει τόσο πολύ λέει πολλά! Οι διαφημίσεις πλέον είναι viral. Γίνεται ντόρος για αυτές και εκει κερδίζουν. Εσείς ασχολείστε με το εαν σας αρέσει ή οχι αλλα ουσιαστικα ολοι μιλατε με κοινο παρανομαστη…την συγκεκριμενη διαφημιση. Και αυτο ειναι που θελουν οι advertisers ειναι να ασχολειστε με αυτο, να το συζητατε, ειτε θετικα ειτε αρνητικα…και το εχουν πετυχει. Οποτε, για μενα, θεωρω οτι ΝΑΙ αυτη η διαφημιση εχει πετυχει!

Ο απώτερος σκοπος τηε διαφημισης δεν ειναι παντα να αρεσει αλλα να κανει να την συζητατε, ωστε την υστάτη στιγμή που θα έρθετε αντιμέτωποι με το εκαστοτε προϊόν/υπηρεσία να το θυμηθείτε.

Μην απορειτε τοσο πολυ με την ποιοτητα του humor και του concept…δεν λειτουργει παντα βασει της τετραγωνης λογικης που ειχαμε αναπτυξει για τις διαφημισεις την περασμενη δεκαετια. Ενα τυχαιο παραδειγμα ειναι και οι εντελως “ηλιθιες” διαφημισεις της Coca Cola τυπου “που μπαινει μια τυπισσα στο μαγαζι και μιλαει στο μικροφωνο και λεει οτι ναναι”…

Απάντηση
Titanas on 12.02.2010 @ 04:05 pm.

Κάνεις λάθος. Το viral effect θέλεις να είναι θετικό όχι αρνητικό. Το buzz δεν σε απασχολεί.

Αν πρόσεξες η διαφήμιση αυτή δεν είναι Ελληνική κάτι που μπορεί να σημαίνει το εξής: έχουμε αυτά τα διαφημιστικά αλλά όχι λεφτά για κάτι καλύτερο. Voice over με Ελληνικά και το ρίχνετε στην αγορά.

Απάντηση
GeorgeM on 12.02.2010 @ 04:25 pm.

To viral ειναι viral, αρνητικο ή θετικό ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο. Εσενα, δεν σου αρεσε αυτη η διαφημιση σωστα? Την εβαλες στo blog σου – λειτουργοντας ως node δηλαδη με σκοπο να την σχολιασεις αρνητικα. Οκ μεχρι εδω….

Απο αυτην την δημοσιευση σου ομως παρουσιαστηκαν 3…4…χ ατομα που μας αρεσε, οποτε εμεις με την σειρα μας θα την παρουσιασουμε καπου αλλου.

Εν κατακλειδι λοιπον, το εαν εσενα προσωπικα ( και ο καθε εσυ, δεν κρινω :P) δεν σου αρεσε δεν εχει καμια απολυτως σημασια γιατι πολυ απλα λειτουργεις ως node και οχι ως τελικος αποδεκτης. Βασει αυτου του μοντελου τα virals δεν επηρεαζονται απο τις θετικες η αρνητικες (προσωπικες) προτιμησεις.

Απάντηση
George Anagnostopoulos on 12.02.2010 @ 04:34 pm.

Κι εμένα μ’ αρέσει η διαφήμιση.

Αλλά γιατί πρέπει όλοι να έχουμε ίδια άποψη για τη διαφήμιση; Δεν είμαστε όλοι μας διαφορετικές κατσίκες, άλλωστε;

Το κατά πόσον βέβαια η Cosmote αποδίδει όσο υπόσχεται (και ειδικά όσο θέλει να φαίνεται εμμέσως μέσα από το τσαρτ) είναι ένα άαααλλο θέμα. Προσωπικά, έχω 2-3 κλήσεις τη μέρα που καταλήγουν σε Connection Error.

Απάντηση
giorgio on 12.02.2010 @ 06:16 pm.

Παιδιά σόρρυ αλλά τώρα που την είδα για πρώτη φορά, ξεράθηκα στα γέλια!

Απάντηση
Nikos Tsitiridis on 12.02.2010 @ 11:38 pm.

Μου άρεσε σαν βίντεο αλλά σαν διαφήμιση νομίζω αποτυγχάνει να αποκαλύψει το στόχο της και να σε πάει προς τα εκεί.

Απάντηση
Antonis Toumazos on 13.02.2010 @ 12:34 am.

Παιδια επειδη στη διαφημιση δουλευω ειναι κριμα να μιλας ετσι Τιτανα γιατι καποια παιδια τρεξαν και ιδρωσαν μερονυχτα για να βγει η διαφημιση. Και πιστεψε με δεν ειναι ευκολο να εισαι δημιουργικος ή account στην ελληνικη πραγματικοτητα και στα ελεεινά ωραρια.

Δε λεω να πεις οτι δε σου αρεσει…ουτε εμενα μου αρεσει. Αλλα μην εισαι τοσο καταδικαστικος και αποτομος…μιλας για τραγικη υλοποιηση σε επιπεδο σεναριου και μηνυματος…Πως ξερεις εσυ απο υλοποιηση η σεναρια?

Ξερεις ποσα θεματα κανεις εσυ και λεω τι γραφει ρε παιδια?Ποσο παραπλανητικος ειναι ο τιτλος ή τι σχεση εχει αυτο ή καλα τι λεει τωρα. Αλλα δεν ασκω κριτικη γιατι ξερω οτι δουλευεις σκληρα και δεν με αφορα κιολας ή δε θελω να κανω τον ειδημονα χωρις να ειμαι blogger.

στα λεω με καλη διαθεση ολα τα παραπανω.

Απάντηση
Titanas on 13.02.2010 @ 03:42 am.

Τί πάει να πεις αν ξέρω από διαφήμιση ή υλοποίηση; Για την πληροφόρηση σου κάποια βασικά για σενάρια τα γνωρίζω από σχετικό μάθημα αλλά αυτό μου απαγορεύει ή επιτρέπει το να κρίνω τις ατάκες, την προφορά, τα χρώματα, τον ρυθμό κλπ κλπ του βίντεο;

Όσο για το off topic θέμα που θίγεις, αν νομίζεις ότι κάπου υπάρχει παράληψη, λάθος ή έχεις να προσθέσεις κάτι τα σχόλια είναι πάντα ανοιχτά για εποικοδομητική κριτική για την ενημέρωση όλων.

Απάντηση
Antonis Toumazos on 13.02.2010 @ 01:07 pm.

Δεν κανω σχολια ή να προσθεσω κατι γιατι δε θελω να βγαινω offtopic οπως λες οτι βγηκα τωρα. Οταν βλεπω κατι απο σενα τα διαβαζω για πληροφορηση οχι για να κανω υποδειξεις σε εσενα και πως παραθεσες τη πληροφορια.

Αν θελεις παντως μια καλοπροαιρετη υποδειξη αφου τη ζητησες ειναι να μην εισαι αποτομος με τα παιδια που ασχολουνται με το blog σου και με αποψεις που δε σου αρεσουν ή τις θεωρεις εσυ offtopic. Γενικα αμα καποιος ειναι απολυτος στις αποψεις του και παρουσιαζεται ως ειδημονας σε 100 διαφορετικα πραγματα δεν πειθει. Ειναι λιγο too much να ξερεις “το μονο λογο που μπορει να αποτυχει το Ipad” ή “αν μια διαφημιση ειναι τραγικη σε υλοποιηση και σεναριο” ή “γιατι θα αποτυχει η ελλαδα και πως θα σωθει με τη τεχνολογια”

Μου θυμιζει αυτο που λεμε κλασσικος Ελληναρας κραζει τα παντα, ειναι ειδημονας σε ολα, εχει αποψη για ολα και νομιζει οτι θα μπορουσε να τα κανει καλυτερα ολα ακομα και αυτα που δεν εχει κανει ποτε.

Απάντηση
Titanas on 13.02.2010 @ 02:01 pm.

Δεν το συνεχίζω εδώ γιατί είναι off topic. Αν θες email me στην επικοινωνία

Απάντηση
Antonis Toumazos on 13.02.2010 @ 06:27 pm.

.Παντως on topic για τη διαφημιση η αποψη μου ειναι διαφορετικη και δεν εχει σχεση με το σεναριο και την υλοποιηση οπως νομιζεις οταν σου βγαζει αυτα τα αρνητικα συναισθηματα.

Αυτο που νομιζω οτι φταιει ειναι οτι το μυαλο του απλου τηλεθεατη που υποβαλεται σε αυτες τις διαφημισεις καποια στιγμη αρχιζει και ξερναει την ιδια χιλιοειπωμενη με 100 διαφορετικους τροπους ιδεα.

Εχει κορεστει αυτο το concept χωρια, γιαγιαδες, παππουδες, σκυλοι, γαιδουρια, κατσικες….ελεος πια οταν μια ιδεα δουλευει δε χρειαζεται να τη ξεσκιζουμε μεχρι να φτασουν οι ανθρωποι να τη σιχαινονται.

Φαντασου την ιδια διαφημιση αν δεν ειχες ξαναδει ποτε παρομοια διαφημιση αλλες 100 φορες. Εκει θα σου εκανε εντυπωση και θα γελαγες κιολας.

Απάντηση
paninjas on 13.02.2010 @ 08:32 pm.

ayto pou hthelan na perasoun to perasan legontas oti exoun tous perisoterous sindromites ara milas aperiorista me poly perisoterous…! auto einai pou metrai oxi ti dixnis alla to ti pernas ston kosmo……!

Απάντηση
Stelios Kolomvounis on 13.02.2010 @ 08:56 pm.

πολυ επιτυχημενη διαφιμση πιστευω!!! vodafone, wind και λοιποι λενε για απεριοριστα αλλα μονο ο cosmote δινει αξια σε αυτο γιατι εχει τους πιο πολλους συνδρομητες!! “ολοι κανουν μπε αλλα δεν ειναι ιδιοι” ή αλλιώς “όλοι το φωνάζουν ότι το έχουν αλλά μόνο εμείς το έχουμε πραγματικα”.

αυτη η διαφιμιση απευθυνεται στο ευρη κοινο που βλεπει τηλεοραση και οχι σε εμενα και εσενα Στεφανε που ειμαστε tech freaks!!!

πολλες μαλιστα εταιριες θα ηθελαν σα τρελες να εχουν ενα τετοιο post σαν αυτο στο pestaola και αλλα blogs που να λενε οτι η διαφιμιτικη τους καμπανια ειναι κακη ή φτωχη!!!

το καταφεραν μια χαρα και χωρις να προσβαλουν τον θεατη οπως αλλες εταιριες!!!

Απάντηση
theremina on 16.02.2010 @ 05:47 pm.

Όταν την πρωτοείδα την διαφήμιση στην τηλεόραση, η πρώτη μου σκέψη ήταν “Ωχ, πάλι με τα γραφικά γιαγιοπάππουδα θα μας τα ζαλίσουν?”
Νομίζω πως ακόμα παίζονται οι διαφημίσεις για βιομηχανικές μελιτζανοσαλάτες, στιγμιαίοι καφέδες, σοκολάτες, κλπ με πρωταγωνίστριες τις γιαγιάδες από το χωριό που ‘εκμοντερνίστικαν’ και μπήκαν στο πνεύμα της προόδου.
Επίσης, μία άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας πρόσφατα έβαλε δύο “γέρους” (ήταν “θείοι” ή “παππούδες” του νεαρού που παντρεύεται, δεν θυμάμαι) στις διαφημίσεις τους, για να μας πείσουν ότι η κιν. τηλεφωνία/τεχνολογία μας φέρνει πιο κοντά….
Οπότε δεν βλέπω τίποτα καινούργιο ή πρωτότυπο σε ιδέα/μήνυμα/υλοποίηση/σενάριο, κλπ, ακόμα και μέσα από τα στενά πλαίσια της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς.

Απάντηση
kostas on 17.02.2010 @ 01:18 am.

Teleia h diafimisi !!!!!!!!! BEST diafimisi ever!

Απάντηση
Yannis Larios on 17.02.2010 @ 01:56 am.

Πολυπαιγμένο concept; Ναι!
Ενδιαφέρουσα; Την πρώτη φορά έχει πλάκα. Μετά την πρώτη, όχι!
Επιτυχία; Αν απευθύνεται στο ευρύ κοινό, κατά τη γνώμη μου καμμία!

Όμως, νομίζω ότι έχει και στόχευση και μήνυμα:
Target group: κοινό low- mid- high- στελεχών (αυτοί καταλαβαίνουν καλύτερα “chart”, “exectuive summary”, “booklet-ακι”, διαδικασία παρουσιάσεων, το ευρύ κοινό ούτε που θα πιάνει τις μισές λέξεις). Όμως, όσοι είναι σε αυτό το group “βλέπουν” (λέμε τώρα…) τους εαυτούς τους μετά από 40+ χρόνια κάπως έτσι… Οπότε γίνεται η ταύτιση. Όλοι (αυτού του group) λένε: “έτσι θα είμαστε εμείς σε ΧΧΧ χρόνια” :-) )

Μήνυμα; Απλό! Οι άλλοι σε κουράζουν με διάφορα πακέτα, πακετάκια και πάει λέγοντας. Εμείς σου λέμε με ατράνταχτα και-καλά στοιχεία (που μπορείς να τα ψάξεις, αλλά μην την ψάχνεις τώρα… πάρε το booklet-ακι και ψάξε….) ότι είμαστε οι καλύτεροι παρ’ ότι όλοι φαίνονται ίδιοι. Το μήνυμα είναι ότι με βάση όλα τα στοιχεία, “όπως και αν το δεις, “είμαστε” καλύτεροι.”

Υποθέτω ότι θα υπάρχει και άλλη διαφήμιση στη σειρά. Διακρίνω δηλαδή μια cult σειρά που πιάνει “Καλύτερο σήμα – Καλύτερα πακέτα – μετά κάτι άλλο;;;”.

Just my 2 cents!

(ΥΓ: ούτε ξέρω ποιά διαφημιστική το έφτιαξε, ούτε ξέρω αν ήρθε κατ’ εντολή Cosmote το σενάριο, και ούτε με ενδιαφέρει! Το κρίνω μόνο από την πλευρά της επικοινωνίας)

Απάντηση
Γωγώ on 18.02.2010 @ 08:26 pm.

Εμένα μου άρεσε…την βρήκα αστεία και έξυπνη.

Απάντηση
anakiklosis on 03.03.2010 @ 02:45 am.

http://adartist.yooblog.gr/2010/03/κατσίκες-making-of/
Γιά όποιον ψήνεται να γελάσει με τα making of της διαφήμισης!!!!
Και άσε την τεχνολογία να σε συναρπάσει….(λέω εγώ!)

Απάντηση
Πάνος on 24.09.2010 @ 10:00 am.

Unbelievable stupid. Κατάλυση όμως στο κοινό που απευθύνεται. Γιατί νομίζετε ότι η νοημοσύνη του μέσου Έλληνα είναι μεγαλύτερη από τα 13χρονα?

Απάντηση

Πες την γνώμη σου

Πες την γνώμη σου χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό στο Facebook

Bold Link Quote