Cosmote Σήμα Καμπάνα Summer Edition και καλά

by Stefanos Kofopoulos • On 14-06-2010 • AT 5:17 pm • 26 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Cosmote Σήμα Καμπάνα Summer Edition

Cosmote και YouTube δεν πάνε μαζί, για αυτό θα δείτε το νέο βίντεο Σήμα Καμπάνα Summer Edition στην γνωστή άθλια ποιότητα που η Cosmote ανεβάζει τα βίντεο. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από την συνέχεια του καλού και gay friendly διαφημιστικού Σήμα Καμπάνα που τώρα όμως απέκτησε καλοκαιρινό χαρακτήρα, πολλές γυναίκες σε κάθε πλάνο, έκανε mashup με το παρελθόν του τύπου “που να το βάλω” και της ξανθιάς και γέμισε πολύ green screen ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Κλασσική συνταγή για sequel της επτυχίας που αυτή την φορά μάλλον αποτυχία είναι αν και θα προκαλέσει γέλιο σε κάποιους. Εντελώς αδιάφορο το Cosmote Σήμα Καμπάνα Summer Edition, για να μην πω κακό και θεωρηθώ υπεύθυνος για την συνέχεια της τριλογίας με στυλ κατσίκας. Τί λέτε;

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Indeed, καμια σχεση με το πρωτο. Εντελως.

  2. Meh.

    Καλή φάση αλλά θα μπορούσε και πολύ καλύτερο…

  3. Τι άλλο θα ζήσουμε …

  4. Απλά super, τι περιμένατε να είναι πιο intellectual; Ρε ουστ όλοι οι αποτυχημένοι γίναμε κριτικοί κινηματογράφου. Το αστείο στοιχείο του πρώτου έγινε ανέκδοτο, από τα καλά. ;)

    • Το να εκφράζεις την γνώμη σου δεν είναι κριτική κινηματογράφου αλλά τι δεν σου αρέσει και γιατί.. χωρίς ουστ και τα ρέστα

  5. Χαχα ο πρωτος είναι ανάποδα!! Φοβερός οπως και όλο Ad!

  6. Ααχαχαχαχ πολυ ωραιο !!!

  7. Είσαι πολύ σκληρός! Το gay friendly από που προκύπτει? Εμένα μου άρεσε πολύ πάντως και κάθε άποψη σεβαστή!

  8. Σιγά ρε παιδιά gay-friendly κτλ.. Τί λέτε?.. Γαμώ τα γέλια έχει η διαφήμιση…τί περιμένατε δηλαδή? Να δείχνει τίποτα τεχνολογικά εφέ με στατιστικά και μπλιμπλίκια?..

    Γέλιο έχει, παραλία για το καλοκαιράκι έχει, ωραίες παρουσίες έχει, δροσερή είναι τί άλλο ???

    Έλεος.. δίκιο έχει ο φίλος πιό πάνω που λέει οτι κάποιοι έχουν γίνει κριτικοί κινηματογράφου.. (και τί κριτικοί!!! Σινεφίλ.. η πιό τραγική ράτσα.. που γελάει μόνο με ατάκες του Γούντυ Άλεν..!!! ήμαρτον.. χαλαρώστε…)

  9. μια χαρα ειναι η διαφήμισή απλα θα επρεπε να βγουνε λιγο έξω η υπεύθυνη τις κοσμοτε και να δούνε πέρα από τα χαρτιά το ” σήμα καμπάνα “

  10. μπραβο εσβησες το σχολιο μου , σε πειραζει η αληθεια

    • Με πειράζει η κακία, η βλακεία και η χολή. Απλά πράγματα.

  11. η cosmote ηταν κρατικη. Τωρα που εγινε ιδιωτικη αρχιζουν και κατεβάζουν κεραίες. σε λιγο καιρο θα φανει το σημα καμπανα

  12. απλα κακογουστο και αθλιο.
    αν το 1ο ειχε καποια πρωτοτυπια κι εβγαζε γελιο αυτο ειναι απλα ΠΡΟΧΕΙΡΟ, ΡΗΧΟ και ΚΑΚΟΓΥΡΙΣΜΕΝΟ φορτωμενο με πολλα “αστεια” που δεν καταφερνουν να βγαλουν το γελιο του 1ου σποτ – ετσι κιαλλιως ειναι αντιγραφη απο το 1ο με μικρες παραλλαγες.
    απλα ηθελαν να βγαλουν κατι για να μεινουν στην επιφανεια της επικαιροτητας.

    πολλες φορες οι εταιριες αναγκαζονται σε διαφημισεις οχι γιατι εχουν να πουν κατι η να δειξουν κατι νεο αλλα γιατι πρεπει να απαντησουν στον ανταγωνισμο για να μην μεινουν πισω στο παιχνιδι της κουρσας.

    θα μπορουσαν και καλυτερα

  13. Έχεις δίκιο, μια ιδέα αντέχει συγκεκριμένη περίοδο και με συγκεκριμένο τρόπο (το gay friendly ισχύει όσο ισχύει όσο το τραγούδι απο μόνο του και ο Barry Manillow είναι τόσο gay friendly όσο και η Liza Minneli!).
    Το πρόβλημα είναι στο οτι οι διαφημιστικές παράγουν πια τετριμμένα και ανέμπνευστα δημιουργικά (όπως και το “ελευθερώστε τα δάχτυλα” που φιλοξενείτε αριστερά) απο τότε που αποφάσισαν να μειώσουν κόστη και να δουλεψουν με juniors. Αλλά επειδή το έκαναν και οι διαφημιζόμενοι, βολεύτηκαν όλοι, οι δύο μεριές συννενοούνται μια χαρά με χαμηλωμένο τον πήχη κι εμείς βλέπουμε όσα βλέπουμε.

  14. EMENA MOY ARESI…..

  15. Παιδεια το “Σημα καμπάνα” ειναι μεγαλη κοροιδία γιατι η Cosmote ειναι η μονη εταιρια που δεν εχει καλο σημα πουθενα.Πρεπει να πας στο κεντρο για να γεμισει η σκαλα του σηματος.

  16. Έγραψαν με αυτό το video ξανά!!!!!! Repect!!!

  17. Εγώ σας το έλεγα πως σε λίγο καιρό οι κατσίκες θα μοιάζουν αριστούργημα μπροστά σε αυτά που θα ακολουθήσουν και δεν με πιστεύατε…

    :p

  18. ΙΜHO, η διαφήμιση είναι ρηχή και με προβλέψιμο χιούμορ. Το δε σήμα της εταιρίας ίσως κάποτε να ήταν καμπάνα αλλά πλέον είναι μάλλον τραγοκούδουνο.

  19. Συμπαθητική η νέα διαφήμιση. Την επιτυχία της πρώτης δεν τη φτάνει αλλά δεν τη λες και χάλια.
    Απαράδεκτο είναι το γεγονός η εταιρία να ανεβάζει στο διαδίκτυο βίντεο κακής ποιότητας.

  20. gay friendly???? axaxaxaxaxaxa!
    το να βλέπεις φαντάρους παραπέμπει σε gay καταστάσεις;;;θεωρείς τους φαντάρους gay icons?
    έλεος. νομίζω πως είναι άκυρο αυτό που λες…
    δηλαδή ένα στάδιο γεμάτο με άντρες στις κερκίδες να παρακολουθούν γυμνασμένους και ιδρωμένους άντρες, αυτό τι είναι;;; gay friendly άθλημα;;;;
    χαχαχα! άκυρο τελείως κατά τη γνώμη μου….

  21. απο τοτε που οι διαφημισεις εγιναν sequel οι ποιοτητα των διαφημιζομενων προϊοντων επιασε πατο
    σημα καμπανα μονο στην διαφημιση μαλλον : (

  22. ahhahaha! Ρε είναι τόσο γελοίο και χαζό που έχει πλάκα. Εντάξει, ανάλφρο..

  23. η καμπάνια “σημα καμπανα” θεωρω οτι αποδεικνυει πως οι της κοσμοτε διαθετουν πολυ μα πολυ θρασσος…σημα καμπανα με δικτυο μονιμως “απασχολημενο” σε πολλες περιοχες της αθηνας…σα δεν ντρεπονται λιγο …επρεπε να λεει :”σημα καμπανα χωρις να μπορειτε να κανετε κλησεις” …τοτε θα τους παραδεχομουν τους χατζηαβατηδες

  24. kalo

Top

Show Buttons
Hide Buttons