Τηλεφωνικές καταγγελίες για διαφθορά στο 1564

by Stefanos Kofopoulos • On 21-11-2006 • AT 3:30 pm • 8 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

kep logo

Υπηρεσία τηλεφωνικών καταγγελιών για περιπτώσεις διαφθοράς και κακοδιοίκησης που αφορούν Δημόσιες Υπηρεσίες και Οργανισμούς έθεσε σε λειτουργία το ΥΠΕΣΔΔΑ.

Οι πολίτες καλώντας την γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών «1564» μπορούν να αναφέρουν περιπτώσεις διαφθοράς και κακοδιοίκησης προς το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ). Ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου καταχωρεί την καταγγελία, η οποία στη συνέχεια διαβιβάζεται αυτομάτως (ηλεκτρονικά) στο Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. και κατόπιν ανατίθεται προς έρευνα σε έναν από τους επιθεωρητές του.

Το «1564» λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, σε 24ωρη βάση.

Νέα υπηρεσία με εξυπηρέτηση 24/7 για τηλεφωνικές καταγγελίες διαφθοράς. Φυσικά από τα αγαπημένα μας ΚΕΠ.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν υπάρχει ελπίς. Στην Ελλάδα ζεις.

    Ή μήπως;

  2. Υπάρχει η δυνατότητα τουλάχιστον.. πράγμα σημαντικό.

  3. Σίγουρα η καταγγελία είναι κάτι σωστό αλλά:

    1. Πως θα κατηγορείς χωρις αποδείξεις; Αν έχεις τις αποδείξεις πας στην Αστυνομία [ο χρηματισμός δημοσίου υπ. είναι σημαντικό αδίκημα].

    2. Αυτοί οι “επιθεωρητές” θα έρθουν από το πουθενά; Μάλλον θα προέλθουν απο τα γνωστα κομματικά κανάλια, και με παχυλούς μισθούς θα “ερευνούν” τις ακίνδυνες υποθέσεις.

    Αυτό που βλέπω είναι περαιτέρω βόλεμα κόσμου [επιθεωρητής], αποσιώπηση και εσωτερική/υπηρησιακή τιμωρία υπαλλήλων [αντί για δίκη] και στάχτη στα μάτια μας… Μακάρι να δώσει κάτι αλλά παιχνίδι εντυπώσεων μου φαίνεται.

    Υστ. Οι θέσεις για επιθεωρητές θα είναι μέσω ΑΣΕΠ;; Ευχαρίστως την έκανα την δουλειά!

  4. Δυστυχώς δεν γνωρίζω τον μηχανισμό λειτουργίας. Απλά κατέγραψα την δυνατότητα από το banner που είδα στην σελίδα των ΚΕΠ.

  5. Καλή υπηρεσία,αλλά δεν νομίζω οτι θα λύσει το πρόβλημα τις διαφοράς…Αλλά τουλάχιστον ας ελπίσουμε οτι θα βοηθήσει τουλάχιστον.

  6. Είναι μια αρχή και φυσικά όχι η λύση στο πρόβλημα.

  7. Titana πολύ καλά έκανες και μας ενημέρωσες!! Δεν έχω και τηλεόραση οπότε η πληροφόρηση είναι πολύτιμη!

  8. Υπηρεσία τηλεφωνικών καταγγελιών για περιπτώσεις διαφθοράς και κακοδιοίκησης που αφορούν Δημόσιες Υπηρεσίες και Οργανισμούς έθεσε σε λειτουργία το ΥΠΕΣΔΔΑ.
    Οι πολίτες καλώντας την γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών «1564» μπορούν να αναφέρουν περιπτώσεις διαφθοράς και κακοδιοίκησης προς το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ). Ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου καταχωρεί την καταγγελία, η οποία στη συνέχεια διαβιβάζεται αυτομάτως (ηλεκτρονικά) στο Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. και κατόπιν ανατίθεται προς έρευνα σε έναν από τους επιθεωρητές του.
    Το «1564» λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, σε 24ωρη βάση.

    ..και τα παιδιά αυτά κάνουν ΠΑΡΑ πολύ καλή δουλειά!

    @Μαύρος Γάτος
    @Εγώ
    @Nick
    Η κακομοιριά που μας χαρακτηρίζει σαν λαό είναι καιρός να μείνει στο παρελθόν και κάποια στιγμή να απογαλακτιστούμε από την αρνητικότητα που έχουμε για κάθε ένα πράγμα βλέπουμε ή αντιμετωπίζουμε, είτε κακό είναι αυτό είτε καλό. Τη μία σου φταίει που δεν μπορείς να έχεις φωνή, όταν την αποκτήσεις σου φταίει που δεν είσαι σίγουρος αν θα ληφθεί υπ όψιν. Παρόλα αυτά θα ήθελες πολύ να ήσουν στην άλλη πλευρά…

    Ξέρεις κάτι;
    Αν όντως θέλεις να αλλάξει κάτι για σένα και για τους απόγονους σου βάλε κι εσύ το χεράκι σου, διαφορετικά κάτσε στα “χρυσά αυγά” σου και συνέχισε να μιζεριάζεις.

    Τέτοια αρνητικότητα και έλλειψη θέλησης, προσπάθειας, ελπίδας μέχρι πότε θα ζούμε; Είναι και δική μου αυτή η χώρα, μαλάκες! Αφήστε τη να κάνει τουλάχιστον προσπάθειες…

    ΥΓ1. Κατηγορήστε με για οτιδήποτε: ότι είμαι αποτυχημένος λαϊκιστής που τρέχει από blog σε blog, ότι κατεβαίνω στη Α Αθηνών, ότι είμαι μικροψ*λης, ότι είμαι κτλ κτλ κτλ. My two cents!
    ΥΓ2. Συγγνώμη.

Top

Show Buttons
Hide Buttons