ClientIQ: Δυναμική ανάπτυξη σε λιγότερο από ένα χρόνο λειτουργίας

by George Polyzos • On 21-05-2016 • AT 11:33 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Office-Internet

Η μετάβαση των σύγχρονων επιχειρήσεων σε προγράμματα διαχείρισης πελατολογίου που στηρίζονται στην αξιοποίηση marketing analytics αποτελεί μονόδρομο.

Αυτό υποστηρίζουν τα στελέχη της StartUp εταιρίας ClientIQ που ξεκίνησέ τη δραστηριότητας της στην ελληνική αγορά εν μέσω capital controls.

Στον ένα χρόνο λειτουργίας της και με επίκεντρο μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που περιλαμβάνει σχεδιασμό προγραμμάτων επιβράβευσης, ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών, στοχευμένες ενέργειες marketing και την παρακολούθηση της λειτουργικής επίδοσης των επιχειρήσεων, η ClientIQ έχει αναπτύξει ένα αξιόπιστο προφίλ και ισχυρό δίκτυο συνεργασιών.

Πρόσφατα, η εταιρία ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με την IKEA σε θέματα customer analytics, για την περίοδο 2016-2017, έχοντας ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία έναν πρώτο έργο, ενώ προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους γενικών ασφαλειών της Ελλάδας και του εξωτερικού σηματοδοτώντας την είσοδο της στον ασφαλιστικό κλάδο.

Στόχος των στελεχών της εταιρείας σε ορίζοντα 5ετίας είναι η επιτυχής διείσδυση στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά υλοποιώντας επενδύσεις ύψους που θα ξεπερνούν το ένα εκατ. ευρώ και στοχεύοντας στη ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών διαχείρισης πελατολογίου σε μια αγορά με κύκλο εργασιών ύψους 35 δις ευρώ και με επίκεντρο τους τομείς του λιανεμπορίου, του τουρισμού, της ασφάλισης, της υγείας, των τηλεπικοινωνιών και των τραπεζών.

Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, σήμερα στην ελληνική αγορά υπάρχουν περισσότερα από 10 εκ. εκτιμώμενα εγγεγραμμένα μέλη σε πάνω από 30 προγράμματα επιβράβευσης μεγάλων εταιρειών, τα οποία φαίνεται να έχουν περάσει σε φάση ωρίμανσης.

Με το 40% των καταναλωτών να επιθυμούν προσφορές που συνδέονται με τις προσωπικές τους ανάγκες και τις εταιρείες να παρουσιάζουν δυσκολία προσέλκυσης νέων πελατών – παράλληλα με τη μείωση των διαθέσιμων πόρων και budget -, η ανάπτυξη εργαλείων έξυπνου marketing αποτελεί την επόμενη μέρα.

Με την αξιοποίηση των marketing analytics μπορεί να επιτευχθεί 19 φορές υψηλότερη κερδοφορία για τις επιχειρήσεις, κατ’ ελάχιστον 3 φορές καλύτερο ROI σε εμπορικές δράσεις και αποδέσμευση του marketing budget σε ποσοστό 15 – 20%. Επιπλέον, η συμβολή τους στην προσέλκυση νέων πελατών είναι 20 φορές πιο αποτελεσματική, ενώ στηρίζουν εποικοδομητικά τη διατηρησιμότητα πελατών και τη μεγαλύτερη ικανοποίηση κατά 8 και 6 φορές αντίστοιχα.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons