Canalys: Η Lenovo στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς υπολογιστών

by George Polyzos • On 21-08-2015 • AT 2:01 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Lenovo_A730_Hero_12

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys, η Lenovo απέσπασε την πρώτη θέση στη διεθνή αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών (desktops, notebooks, tablets) το β’ τρίμηνο του 2015.

Η κινεζική εταιρεία πούλησε σχεδόν 16 εκατομμύρια υπολογιστές, περίπου 240.000 περισσότερα από την Apple, εξασφαλίζοντας μερίδιο αγοράς της τάξης του 15%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Apple, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Canalys, είχε βρεθεί στην κορυφή της σχετικής λίστας το δ’ τρίμηνο του 2014 και το α’ τρίμηνο του 2015.

Τα στοιχεία της Canalys δείχνουν ότι οι συνολικές πωλήσεις της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών υποχώρησαν κατά 12%, σε ετήσια βάση, κατερχόμενες στα 109,2 εκατ. συσκευές, με τις υποκατηγορίες των επιτραπέζιων PCs, των notebooks και των tabletsνα καταγράφουν διψήφια ποσοστά μείωσης.

Οι Apple, HP και Dell ακολούθησαν τη Lenovo, βελτιώνοντας τα μερίδια τους στη φθίνουσα αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Από την πλευρά της, η Samsung, η οποία συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα των “ισχυρών” της παγκόσμιας αγοράς, είδε το μερίδιο της να υποχωρεί, κυρίως, ως αποτέλεσμα των επιβραδυνόμενων πωλήσεων στον τομέα των tablets.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας, Apple και Lenovo ηγήθηκαν των αγορών,  όπου έχουν την έδρα τους, τις ΗΠΑ και την Κίνα αντίστοιχα. Η αμερικανική επιχείρηση, όπως παρατηρούν οι ίδιοι, παραμένει εξαρτημένη από τις παγκόσμιες πτωτικές τάσεις της αγοράς των tablets, που βρίσκεται σε πτώση εδώ και τρία συνεχή τρίμηνα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πωλήσεις της “ναυαρχίδας” της Apple στο συγκεκριμένο τομέα, το iPad, κατήλθαν σε 10,9 εκατ. συσκευές το εξεταζόμενο διάστημα, αντιπροσωπεύοντας το 70% των παγκόσμιων πωλήσεων PCs της αμερικανικής εταιρείας, ευρισκόμενες σε συνεχή πτώση από το 4ο τρίμηνο του 2013.

Οι αναλυτές αναφέρουν για την κινεζική Lenovo ότι ελέγχει το 30% της κινεζικής αγοράς των PCs, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει να “χτίζει” τη σταθεροποίηση της παρουσίας της στις ΗΠΑ. Σχολιάζουν δε ότι η διαφοροποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Lenovo, της επιτρέπει να είναι καλύτερα τοποθετημένη στην αγορά από την Apple.

[Πηγή: ΣΕΠΕ]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons