British Motor Show η συνέχεια

by dkalo • On 29-07-2008 • AT 11:08 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

London Motorshow

Και αφού λοιπόν διαβάσατε ήδη το πρώτο άρθρο σχετικά με την έκθεση του Λονδίνου και τα supercars που παρουσιάστηκαν εκεί, τώρα μπορείτε να διαβάσετε και το δεύτερο άρθρο που αφορά τα μικρά στο δέμας, hot hatches, μια κατηγορία που ανέκαθεν είχε πολλούς φίλους.

Η πολυαναμενόμενη δεύτερη γενιά του Ford Focus RS έκανε επιτέλους ντεμπούτο σε κάποια διεθνή έκθεση. Όπως είχαμε γράψει, το αυτοκίνητο αποδίδει από τον γνωστό 2.5λιτρο κινητήρα 300 άλογα ενώ παρόλο που η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς δεν παρατηρούνται φαινόμενα υποστροφής χάρη στο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και στην βελτιωμένη ανάρτηση τεχνολογίας RevoKnuckle.

Η Renault, έχοντας μακρά παράδοση στις track oriented εδόσεις, έκανε το βήμα παραπάνω και απάντησε με την έκδοση R του Megane R26. Χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις στον 2λιτρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα διατηρώντας την απόδοση σταθερή στα 230 άλογα, το αυτοκίνητο είναι το πιο γρήγορο μπροστοκίνητο στην πίστα του Nurburgring αφού κατάφερε να γράψει χρόνο 8 λεπτών και 17 δευτερολέπτων. Το αυτοκίνητο είναι αυστηρά διθέσιο μιας και εφοδιάζεται με roll cage ενώ τα καθίσματα είναι bucket. Η τιμή στην Αγγλία υπολογίζεται στις 29.000€, σίγουρα αρκετά λεφτά αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για ένα πολύ ειδικό και στοχευμένο αυτοκίνητο.

London Motorshow

Στο Λονδίνο είδαμε και για πρώτη φορά επίσημα την Alfa Romeo MiTo που μέχρι τον Σεπτέμβρη περιμένουμε να δούμε στις εκθέσεις της Alfa Romeo. Αυτό όμως που έχει μεγάλη σημασία είναι η επιβεβαίωση της έκδοσης GTA με 220 άλογα. Πρόκειται ίσως για τον μοναδικό άμεσο ανταγωνιστή του Mini Cooper S Works, μιας και η ιπποδύναμη είναι σχεδόν παρόμοια ενώ και στα δύο αυτοκίνητα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ο εξοπλισμός τους σπαρτιάτικος. Άνθρωπος που έχει οδηγήσει την GTA έκδοση της MiTo, την χαρακτήρισε ως “Clio Renault Sport RS on acid”, μεγαλώνοντας την αγωνία όλων μας για να δούμε αν η Alfa Romeo κατάφερε να επανέλθει στην εποχή που ήταν σημείο αναφοράς στην οδική συμπεριφορά.

London Motorshow

London Motorshow

Κοντά στο περίπτερο της Μιλανέζικης φίρμας υπήρχε και το περίπτερο της Seat που για πρώτη φορά παρουσίασε στο ευρύ κοινό το Ibiza SportCoupe. Όπως μαρτυρά και το όνομα, πρόκειται για μία έκδοση με coupe αμάξωμα που αρχικά θα εφοδιάζεται με τον 1600 κυβικών κινητήρα με 105 άλογα ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται μέσω του -γνωστού σε όλους πλέον- ημιαυτόματο DSG 7 σχέσεων. Η έκδοση όμως που πιθανότατα θα κάνει την διαφορά στις πωλήσεις, θα είναι η Cupra.. Προς το παρόν δεν είναι τίποτα επίσημο για την ειδική αυτή έκδοση αλλά όπου υπάρχει καπνός, συνήθως υπάρχει και φωτιά.

London Motorshow

London Motorshow

Το ενδιαφέρον του κόσμου τράβηξαν οι τρεις ειδικές εκδόσεις του Impreza που παρουσίασε η Subaru. Πέραν του γνωστού STi με τα 280 άλογα, πλέον είναι διαθέσιμo, μόνο στην Αγγλία δυστυχώς, το Impreza με 380, 330 και 255 άλογα. Η τιμή του πρώτου, που έχει 60 άλογα παραπάνω από το αγωνιστικό Subaru Impreza WRC, θα ξεπερνάει τις 40.000 λίρες ενώ οι πρώτοι ευτυχείς κάτοχοι θα το παραλάβουν τον Οκτώβρη που μας έρχεται. Το WRX S, με τα 255 άλογα, θα πιάνει τα 100 χιλιόμετρα σε 5.5 δευτερόλεπτα ενώ η έκδοση με τα 330 άλογα σε μόλις 4.4 δευτερόλεπτα. Η τιμή του αναμένεται να είναι στις 30.000 λίρες.

London Motorshow

London Motorshow

Ένα ακόμα αυτοκίνητο που ανακοινώθηκε είναι το Opel Insignia, ο αντικαταστάστης του Opel Vectra. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της GM Europe, Carl Peter Forster, το Insignia αναμένεται να αποτελέσει benchmark για την κατηγορία χάρη στις μειωμένες εκπομπές ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα. Σκοπός του αυτοκινήτου δεν θα είναι μόνο η “πράσινη” μετακίνηση των επιβατών του αλλά και η ασφαλής, γι αυτό το νέο δημιούργημα της Γερμανικής εταιρίας θα εφοδιάζεται σε συγκεκριμένες εκδόσεις με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τετρακίνηση.

London Motorshow

Εξοπλισμός που ήδη υπάρχει στο Hummer H3. Εκεί που υστερούσε το Αμερικάνικο jeep ήταν η κατανάλωση, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πέσουν οι πωλήσεις του κατά 60% το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της πετρελαϊκής κρίσης. Έτσι, οι Αμερικανοί αποφάσισαν να εφοδιάσουν το αυτοκίνητο και με diesel κινητήρα για να μειώσουν την κατανάλωση. Η τιμή του θα γίνει γνωστή το καλοκαίρι του 2009, μαζί με την έναρξη των πωλήσεων.

London Motorshow

[photos via #1, #2, #3]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons