Happy meals: αυτό θέλουν τα πιτσιρίκια

by Stefanos Kofopoulos • On 07-08-2007 • AT 8:54 pm • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

happy meal english logo

Τα πιτσιρίκια προτιμούν το φαγητό σε συσκευασία McDonalds από κάποια άλλη συσκευασία, όταν έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν. Αυτό σημαίνει Happy meals και τα ρέστα ενώ ταυτόχρονα δείχνει πόσο σημαντική είναι η αξία ενός brand ακόμα και στο φαγητό. Τα νούμερα είναι συγκλονιστικά και δείχνουν ότι 76% προτίμησε τις πατάτες των McDonalds και 60% τα chicken nuggets σε συσκευασία McDonalds. Το φαγητό ήταν από κάποιο τοπικό κατάστημα McDonalds αλλά διαχωρίστηκε σε συσκευασίες με και χωρίς το λογότυπο της εταιρείας.

Παρά την απελπιστική είδηση και τις γνωστές αρνητικές επιπτώσεις του junk food στην υγεία, υπάρχει κάτι το θετικό στην υπόθεση. Η δύναμη του branding μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο αποτελεσματικά για την προώθηση υγιεινών τροφών. Κυρίες και κύριοι, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφανώς η έρευνα δεν αφορά την Ελλάδα, γιατί όπως ξέρουμε εδώ η Νο1 αλυσίδα δεν είναι η Mc.

  2. Ναι τα Mc έχουν πάει άκλαυτα στην Ελλάδα

  3. Ξέρω ότι η έρευνα δεν αφορά την Ελλάδα αλλά αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία γιατί:

    Ακολουθούμε πού γρήγορα ό,τι δύτικό

    Ο Αμερικανικός πληθυσμός είναι πάνω από 300 εκατομμύρια και μπορεί να δημιουργήσει πολλούς παχύσαρκους και όχι μόνο

Top

Show Buttons
Hide Buttons