BMW X5 M & X6 M: όπως λέμε “υπερβολή”

by dkalo • On 07-04-2009 • AT 4:36 pm • 13 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

BMW X5 M & X6 M

Τόσο το BMW X5 αλλά κυρίως το BMW X6 δεν φημίζονται για τις εκτός δρόμου ικανότητες τους. Για την ακρίβεια, είναι σχεδόν ανύπαρκτες χάρη στα ελαστικά και στην ρύθμιση της ανάρτησης του αυτοκινήτου. Ο χαρακτήρας που έχουν είναι σαφής, SUV με δυνατότητα γρήγορης και ξεκούραστης μεταφοράς τόσο του οδηγού όσο και των επιβατών.

Παρόλ’ αυτά, οι πωλήσεις και των 2 είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές. Η BMW έκρινε πως υπάρχουν μερικοί οδηγοί εκεί έξω που θέλουν το κάτι παραπάνω από το SUV τους. Γι αυτό τον λόγο, ανέθεσε στο θρυλικό M Division την ανάπτυξη των BMW X5M & BMW X6M. Η αρχή έγινε από τον κινητήρα, ένας ολοκαίνουριος, turbo, 4.4 λίτρων V8 με απόδοση 555 ίππων και με τα 68 κιλά της ροπής να είναι διαθέσιμα από τις 1500 έως τις 5650rpm.

Οι επεμβάσεις συνεχίστηκαν και στην ανάρτηση του αυτοκινήτου με στόχο την καλύτερη οδική συμπεριφορά των 2 θηρίων. Η τετρακίνηση xDrive που χρησιμοποιεί η Βαυαρική εταιρία διατηρήθηκε αλλά πλέον μεταφέρεται περισσότερη δύναμη στους πίσω τροχούς. Τα φρένα είναι τετραπίστονα στους μπροστά τροχούς ενώ οι δίσκοι είναι όλοι αεριζόμενοι.

Ο cruising χαρακτήρας των αυτοκινήτων φαίνεται από το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ υπάρχει η δυνατότητα να αλλάζει ο οδηγός ταχύτητες από τα paddles που έχουν τοποθετηθεί στο τιμόνι. Αλλαγές υπάρχουν και στο εξωτερικό τμήμα των αυτοκινήτων κάνοντας το πιο επιθετικό με αποκορύφωμα τις ζάντες 20 ιντσών.

Προσωπικά, αδυνατώ να καταλάβω την χρησιμότητα αυτών των αυτοκινήτων. Υπέρβαρα, με ανύπαρκτες εκτός δρόμου δυνατότητες, τεράστιες καταναλώσεις και επιδόσεις που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν κορυφαίες δεδομένου ότι με τα 150.000€ -ή και παραπάνω- που θα κοστίζουν, στην αγορά υπάρχουν πολύ γρηγορότερες προτάσεις.. Αν και το αυτοκίνητο φαίνεται να προσανατολίζεται στο Αμερικάνικο κοινό (εξού και οι Αμερικάνικες πινακίδες στις φωτογραφίες), θα ήθελα αν κάποιος από εσάς το σκέφτεται να πάρει ένα από τα 2 αυτά τέρατα, να μου εξηγήσει γιατί δεν παίρνει ένα απλό Land Cruiser για τις εκτός δρόμου ικανότητες του και τους χώρους του και μία BMW M3, μία Porsche 911 ή κάτι παρόμοιο για την ταχύτητα του και τίς ατελείωτες στιγμές ευχαρίστησης που μπορεί να προσφέρει..

BMW X5 M

BMW X6 M

BMW X5 M

BMW X6 M

BMW X5 M & X6 M

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

13 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τωρα ερωτηση ειναι αυτη ρε Τιτανα? Θα το παρει καποιος γιατι απλα …το γουσταρει! Δεν υπαρχει λογικη σε αυτο που λες οταν μιλαμε για αυτοκινητα ή γενικα για το χρημα. Ο Αραβας παιρνει ενα Audi και το κανει ολο απο αλουμινιο, ο Ρωσος γεμιζει με σβαροφσκι την Mercedes του, τρελλα υπαρχει πολυ. Απο εκει και περα, μην νομιζεις οτι αγοραζει καποιος αμαξι αναλογα με το τι το χρειαζεται. Γιατι με αυτην την λογικη, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα επρεπε να κυκλοφορει με τζιπ στις μεγαλουπολεις, θα μπορουσε να παρει ενα μικρο για την πολη και ενα τζιπακι τυπου τζιμνυ (που δεν κολλαει και πουθενα!) για το βουνο.

    Τα αμαξια ειναι πια θεμα πρεστιζ απλα, βλεπε βουλευτες, βλεπε οσους εχουν λεφτα. Ειδες σε καμμια εκδηλωση να πηγαινει ο αγαπημενος σου ηθοποιος ή τραγουδιστης με ATOS ή με IBIZA? Γενικα τα τζιπακια εχουν αφησει την εικονα του πλουσιου οικογενειαρχη, την υποτιθεμενη ασφαλεια που δινουνε μιας και ειναι ογκωδη, οι μεγαλοι χωροι κτλ. Παντως για καταναλωση μην εισαι τοσο σιγουρος, το 3λιτρο το Χ3 το ντιζελ καιει πιο λιγο απο το 1600αρι το δικο μου…

    • Αυτό ακριβώς είναι που κατακρίνω στο άρθρο (δεν το έγραψε ο Τιτάνας αλλά εγώ :) ), το γεγονός ότι όλοι αγοράζουν το αυτοκίνητο για το prestige, για το show-off και για να το δει ο γείτονας. Συμφωνώ ότι είναι λάθος να κυκλοφορείς εντός πόλης με jeep, είναι απλά ένα overkill, αν και διαφωνώ με το “κανείς” μιας και πλέον πολλά jeep είναι αρκετά προσιτά και συνδυάζουν πράγματα που το αντίστοιχο κόστος σε 2 αυτοκίνητο είναι αρκετά μεγαλύτερο.

      Αλλά όταν μιλάμε για αυτή την κατηγορία (Cayenne Turbo, X5/6 M, Tuareg W12, Grand Cherokee SRT), τότε σίγουρα δεν μιλάμε για τον καθημερινό οικογενειάρχη αλλά για κάποιον που προφανώς έχει λεφτά για να πάρει μία 911, ένα Land Cruiser και να πάρει και ρέστα..

      Ρώσους & Άραβες δεν τους πιάνω στο στόμα μου γιατί εκεί μιλάμε για άλλα επίπεδα νεοπλουτισμού και επίδειξης που ούτε μπορούμε να τα φανταστούμε. :P

      Κλείνοντας, η κατανάλωση ενός 2τονου 4.4λιτρου V8 twin turbo βενζίνης, είναι σίγουρα ότι χειρότερο εκεί έξω. Σίγουρα είναι καλύτερα απ’ ότι θα ταν μερικά χρόνια πίσω αλλά και πάλι υπερβολική για αυτά που προσφέρει.

      Disclaimer: Δεν δηλώνω σε καμία περίπτωση κατά των ενεργοβόρων οχημάτων (call me Ferrari, Lamborghini, Porsche, Evo κτλ) αλλά θεωρώ ότι είναι άσκοπη η χρήση όλης αυτής της βενζίνης χωρίς να υπάρχει κάποιο ουσιαστικό όφελος..

  2. Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση κανένα από τα δύο να πηγαίνει όπως το Cayenne Turbo S ειδικά σε στριφτερές διαδρομές ;) Το Cayenne Turbo S μπορεί να είναι ποζέρικο και άσχημο αλλά αυτοί οι περίεργοι τύποι στη Στουτγκάρδη το έκαναν να στρίβει τόσο ουδέτερα ( και με μία ωραία πινελιά υπερστροφής στην έξοδο ) που λίγα αυτοκίνητα μπορούν να ακολουθήσουν…

  3. Λίγα αυτοκίνητα κάτω από τα 30-40Κ φαντάζομαι εννοείς, επειδή και ένα απλό EVO με το 1/4 της τιμής του Cayenne, το περνάει από πάνω σε στριφτερές διαδρομές..

  4. Αυτοκίνητα της κατηγορίας του εννοώ ( …Το supercharged Range ας πούμε… )

    btw νορμαλάκι Evo8 vs Cayenne Turbo S σε διαδρομή πάνω από την δεύτερη στο π. ψυχικό με πολλές επαναλήψεις και οι χρόνοι ήταν τελείως αντίστοιχοι (το έκαναν και οι δύο οδηγοί και με τα δύο αυτοκίνητα ) !!!

    • Την Δεύτερη πλατεία εννοείς? Αν ναι, δεν νομίζω ότι η διαδρομή προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα. Δοκίμασε σε ένα Μερκούρη, έναν Α. Πέτρο (τώρα που έχει και άσφαλτο) και θα δεις ότι το Cayenne θα μένει αρκετά πίσω.

      Γενικά πάντως, μετά από μια μικρή στροφοδιαδρομή σκέψου και την κούραση που θα έχουν τα φρένα του Cayenne λόγω βάρους.

      Στην κατηγορία του όμως, είναι σαφώς το πιο γρηγόρο, δεν τίθεται θέμα.

      Σε καμία περίπτωση πάντως δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον πολύ σημαντικό παράγοντα που λέγεται “οδηγός” και την τρέλα που μπορεί να κουβαλάει ο καθένας..

  5. ε ναι ρε dkalo λες να συγκρίνει με το EVO. με τα ανάλογα τζηπ εννοεί.

  6. Tha agoraze kapoios tin x5/x6 sti seira M me tin idia logiki pou prox8es sti skoufa eida 2 hammer kai mia cayenne to ena piso ap t’allo les kai itan komboi. H logiki einai poli apli exo lefta kai ta dixno. H mallon exo polla lefta kai ta dixno. Pos 8a sou fenotan an o sigekrimenos tipos eixe kai to X5M kai tin 911 ? Oso gia tin benzini pou trone den nomizo na tous poliendiaferei…

    Genika pantos stous neoploutous (giati peri neoplouton milame) den mporeis na bgaleis kai poli noima stis epiloges tous…otan o paragontas value for money den se epireazei stis agores sou i logiki paei peripato

  7. ( Το σχόλιο για τα φρένα είναι εκτός πραγματικότητας μιας και το συγκεκριμένο φοράει PCCB οπότε το πρώτο φρενάρισμα είναι ίδιο με το τελευταίο, σε όποιον δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσει ξέρει ακριβώς τι λέω :-) )

    …την στιγμή που η Cayenne GTS (405hp βέβαια και όχι 550hp) έχει Nürburgring-Nordschleife time: 9.01,9 min και ένα Mitsubishi Lancer Evo IX -> 8:11 min τα πράγματα είναι ξεκάθαρα… Μην πουλήσετε τις F430 Scuderia σας ( 7:39 ! ) και εγώ είμαι της άποψης ότι αν θες να πας γρήγορα δεν αγοράζεις SUV παρόλα αυτά πρέπει να ομολογήσω ότι τα βαρβάτα SUV είναι ταχύτατα και μπορούν να σε μεταφέρουν από το σημείο Α στο σημείο Γ πολύ γρήγορα, αφήνοντας φοβισμένους τους ανθρώπους στο σημείο Β :p

  8. Στράτο, δεν έχω οδηγήσει Cayenne με Carbon φρένα αλλά ότι έχω διαβάσει από δοκιμές τέτοιων αυτοκινήτων μιλάει για το χαρακτηριστικό πρόβλημα κούρασης (και όχι τόσο απόδοσης) που έχουν όλα τα αυτοκίνητα αυτού του βάρους (χωρίς να βγάζω από την κατηγορία ούτε το RS6, ούτε την Μ5).

    Speaking of Ring, να σου πω ότι είμαι ένας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές της συγκεκρμένη πίστας αλλά αυτό που πολλές φορές ξεχνάμε είναι ότι ο κάθε χρόνος γράφτηκε σε διαφορετικές συνθήκες και με διαφορετικούς οδηγούς. Βέβαια, αυτό έχει σημασία όταν μιλάμε για παραπλήσιους χρόνους, όχι για διαφορές των 30 δευτερολέπτων και του ενός λεπτού.

    Συμφωνώ ότι είναι πολύ γρήγορα τα διάφορα SUV αλλά είναι αργά όταν τα συγκρίνουμε με ένα sedan ή coupe αντίστοιχης αξίας..

  9. …για το PCCB που έχω ιδία άποψη το μόνο θέμα του είναι ότι, ενώ δεν νιώθεις να “ξεφτίζει” και να μαλακώνει καθώς το λιώνεις σε απανωτά φρεναρίσματα, από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδρομής η αίσθηση των φρένων είναι κακή, τα φρένα συμπεριφέρονται λίγο on / off , την μια στιγμή δεν φρενάρεις σχεδόν καθόλου και ένα δέκατο μετά οι άγκυρες της κολάσεως σε τραβάνε πίσω!!! Και μην αναφέρω κάθε πότε πρέπει να αντικαθιστάς τους δίσκος (πόσο μάλλον την τιμή τους)…

    Στην τελευταία σου πρόταση είμαι 101% σύμφωνος!

    [off_topic]
    Αυτά τα τσακάλια στον Θεοχαράκη θα το φέρουν ποτέ το GTR να δούμε τι παίζει;;;
    [/off_topic]

  10. Και γω παρόμοια εμπειρία έχω από τα φρένα υπέρβαρων SUV, κακή αίσθηση, μεγάλη νεκρή διαδρομή και απότομο πιάσιμο ακόμα και όταν είναι ζεσταμένα.

    Για το GTR δεν έχω διαβάσει κάτι, αλλά αυτό που με τρομάζει περισσότερο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πως σε όλη την Ευρώπη θα υπάρχουν μόνο 20 εξειδικευμένα service points πανευρωπαικά και δεν έχει ανακοινωθεί (ή εγώ δεν έχω μάθει ακόμα) για την ύπαρξη τέτοιου service point στην Ελλάδα.

  11. Πράγματι, αλλά η πρώτη φουρνιά (με το βάρβαρο/γρήγορο LC που δημιουργούσε τις βλάβες) μάλλον δεν θα έρθει από τα μέρη μας :-( οπότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι η παροιμιώδης αξιοπιστία των R34 θα κληροδοτηθεί και στο R35. Οψόμεθα…

Top

Show Buttons
Hide Buttons