BMW 116d, πιο οικονομική από Prius

by dkalo • On 17-01-2009 • AT 12:39 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

BMW 1 Series

Η Toyota είναι γνωστή για τις οικολογικές της ευαισθησίες. Για παράδειγμα, το νέο Toyota Prius που παρουσιάστηκε μόλις πριν λίγες μέρες στην έκθεση του Detroit έχει κατανάλωση 4.7 λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. Στην αντίπερα όχθη, η BMW έχει κάνει λίγα πράσινα βήματα.

Απ’ ότι φαίνεται όμως, το παιχνίδι της κατανάλωσης σε ένα τυπικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο το κερδίζει η Βαυαρική εταιρία με την νέα BMW 116d. Όπως σωστά μαντέψατε, το d συμβολίζει το καύσιμο που δεν είναι άλλο από diesel. Παρά τα 2000 κυβικά, τα 116 άλογα και τα 25 κιλά ροπής, η κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι αρκετά χαμηλότερη από του Prius φτάνοντας τα 3.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Δυστυχώς αυτοί οι κινητήρες δεν είναι διαθέσιμοι σε ένα πολύ μεγάλο μέρος της Ελλάδας μιας και η πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη επειδή το πετρέλαιο θεωρείται ρυπογόνο!

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίθια μυαλά! (όχι της BMW…)

  2. Νομίζω όμως οτι είναι λάθος να συγκρίνουμε βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, πόσο δε μάλλον στην Ελλάδα. Είναι γνωστό οτι οι κινητήρες ντίζελ είναι σαφώς οικονομικότεροι και για αυτό αλλωστε υπάρχουν και στα ταξί στην Ελλάδα αλλά και σε τεράστιο ποσοστό κτήσης στο εξωτερικό. Τα ελληνικά τζιμάνια μας βέβαια επιμένουν να τους απαγορεύουν στην Αθήνα & τη Θεσσαλονίκη παρόλο που γνωρίζουμε πια οτι είναι και καθαρότεροι. Μικρότερη κατανάλωση άλλωστε σημαίνει και λιγότεροι φόροι για το κράτος. Στην χώρα μας βέβαια αν εμφανιστούν θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα λόγω νοθείας καυσίμων καθώς οι τρόμπες πετρελαίου είναι πολύ ευαίσθητες σε νοθευμένο προϊόν και καταστρέφονται πολύ εύκολα.

    • Οι πετρελαιοκινητήρες αν θυμάμαι καλά από σχετική τηλεοπτική εκπομπή, κοστίζουν 2.5 με 3 φορές περισσότερο στην κατασκευή τους και έχουν 20% καλύτερη απόδοση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Όλα αυτά περίπου 2 χρόνια πριν.

      Στην Ελλάδα είχα ακούσει ότι θα γίνουν μελέτες για να δουν αν μπορούμε να έχουμε πετρελαιοκινητήρες, αν είναι καλό για το περιβάλλον και άλλες τέτοιες μπούρδες, την πρώτη φορά που βγήκε η ΝΔ. Ομολογώ ότι χάρηκα ιδιαίτερα αλλά τελικά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα.

  3. titana δεν χρειαζεται καμια μελετη,εχουν κανει τις μελετες οι ευρωπαιοι εδω και 10 χρονια,απλα αυτη η χωρα δεν μπορει ουτε να αντιγραψει σωστα 5 πραγματα απο καποιες αλλες χωρες που οδηγουν τις εξελιξεις.σε αλλο ενα θεμα ειμαστε απαραδεκτοι χωρις λογο.τη διαφορα την κανουμε παντα προς το αρνητικο οπως το τελωνειο για τα αυτοκινητα ας πουμε

  4. Το κρατος μας τρωει αρκετα προστιμα απο την ΕΕ. Ενα απο αυτα ειναι και η βλακεια της απαγορευσης των ντιζελοκινητηρων στην πρωτευουσα. Δεν εχω ψαξει πολυ το θεμα να σας πω την αληθεια, αλλα ειμαι σιγουρος οτι -οπως και σε καθε προβλημα της χωρας μας- κρυβονται πολλα συμφεροντα.

  5. “η πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη επειδή το πετρέλαιο θεωρείται ρυπογόνο!” – Τα ταξί γιατι δεν απαγορεύονται τοτε;

Top

Show Buttons
Hide Buttons