BMW 1 Series M στο περίπου

by dkalo • On 30-08-2010 • AT 10:42 am • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

BMW 1 Series M partially unveiled

Το M division της BMW έχει μπει στον ίσιο δρόμο. Μετά τα “παραστρατήματα” με τις δύο M εκδόσεις του X5 και του X6, των SUV της εταιρίας, ήρθε η M3 GTS και τώρα ακολουθεί η M έκδοση της 1 Series. Η μέρα που θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του αυτοκινήτου δεν είναι μακριά μιας και ήδη κυκλοφόρησε το πρώτο video που δείχνει, μερικώς, την πρώτη 1 Series που θα φέρει τα σήματα “Μ”.

Για το αυτοκίνητο έχουν διαρρεύσει οι περισσότερες τεχνικές λεπτομέρεις και τώρα απλά περιμένουμε να δούμε πόσο πιο άγριο θα είναι εμφανισιακά σε σχέση με τα “μικρά” του αδερφάκια. Οι ζάντες θυμίζουν έντονα τις ζάντες που είχαν τοποθετηθεί στην M3 E46 ενώ το πορτοκαλί (?) χρώμα δείχνει τουλάχιστον εντυπωσιακό. Η κίνηση θα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του θρυλικού διαφορικού της M ενώ ο οδηγός θα έχει διαθέσιμα, ανά πάσα στιγμή, 335 άλογα.

Ο κινητήρας που είναι υπεύθυνος γι αυτή την ιπποδύναμη δεν είναι άλλος από τον γνωστό μας twin turbo που τοποθετείται στην 335 και την 135. Ακόμα, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει αν θέλει το κλασσικό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή προτιμάει το 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT. Το μόνο αρνητικό είναι ότι το βάρος της BMW 1 Series M -αν είναι αυτό το τελικό της όνομα- θα ξεπερνάει τα 1500 κιλά.

Βέβαια, οι άνθρωποι της BMW ισχυρίζονται ότι ο οδηγικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου θα θυμίζει την M3 E30, ένα αυτοκίνητο που ζύγιζε 1200 κιλά. Όμως, έχει αποδειχτεί πως οι Βαυαροί ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν για να είναι τα αυτοκίνητα τους άκρως οδηγοκεντρικά και αποτελεσματικά. Τώρα, μένει να δούμε πότε θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του και πότε θα έρθουν τα πρώτα κομμάτια στην χώρα μας. Μέχρι τότε, απλά πάρτε μία γεύση από το video που ακολουθεί.

BMW 1 Series M partially unveiled

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μοιάζει όχι απλά όμορφη αλλά και λίγο Ford Focus RS με αυτό το χρώμα. Ελπίζω να είναι τόσο μικρή ή πιο μικρή από το Focus

  2. Σε αυτές τις διαστάσεις θα είναι απλά απεθύνεται σε διαφορετικό κοινό από το Focus. Το RS είναι ένα σπαρτιάτικο, μπροστοκίνητο όπλο ενώ η 1 Series M είναι ένα υπερπολυτελές sedan που σκοπεύει στην απόλυτη ευχαρίστηση του οδηγού, είτε αυτός θέλει να κινηθεί τρομακτικά γρήγορα είτε θέλει να κάνει ένα ταξίδι και να βγει ξεκούραστος. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην τιμή των 2 αυτοκινήτων, το Focus RS κοστίζει 35Κ ενώ η BMW θα κοστίζει αρκετά πάνω από τις 70Κ.

  3. Τετρακίνητο δεν ειναι το RS?

    • Μπροστα μποκλε! οχι 4χ4 λογως κοστους.

    • Όπως σωστά λέει και ο jonjonj, το Focus RS είναι μπροστοκίνητο με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο υπεύθυνος για την εξέλιξη του Ford Focus RS project είχε δηλώσει ότι δεν το έκαναν τετρακίνητο γιατί η διαφορά στην απόδοση θα ήταν πολύ μικρή ενώ η διαφορά του κόστους θα ήταν δυσανάλογα μεγάλη. Το RevoKnuckle της Ford (έτσι ονομάζεται το σύστημα της ανάρτησης του RS) λειτουργεί πολύ καλά, αρκεί να υπάρχει πρόσφυση. Σε ελληνικούς δρόμους – σαπούνια, το πιθανότερο είναι ότι ακόμα και ένα Audi S3 με 40 άλογα λιγότερα, θα ήταν γρηγορότερο εξαιτίας της τετρακίνησης που μεταφέρει ανά πάσα στιγμή όλη την δύναμη στον δρόμο και δεν αναλώνεται σε σπιναρίσματα.

  4. Ισχύει αυτό που λες αν και ο φόρος πολυτελείας “πιάνει” και αρκετά λιγότερο πολυτελή οχήματα. Συγκεκριμένα, οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει εργοστασιακή αξία πάνω από 15Κ, έχει και φόρο πολυτελείας. Πρακτικά, όσα αυτοκίνητα είχαν τιμή πώλησης από ~30Κ και πάνω, έχουν επηρεαστεί με τα νέα φορολογικά μέτρα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons