Η Best Buy ζητάει συγνώμη σε blogger

by Stefanos Kofopoulos • On 13-12-2007 • AT 1:53 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

improve everywhere logo

Όλα ξεκίνησαν από το λογότυπο που βλέπετε και τον blogger Scott Beale από το Laughing Squid που έγραψε στο blog για τα μπλουζάκια που μπορεί να αγοράσει κάποιος με το συγκεκριμένο logo. Όλα καλά θα σκεφτείτε, δεν έγινε τίποτα τρομερό. Δυστυχώς οι δικηγόροι της Best Buy, εταιρεία στην λιστα Fortune 100 και ίσως η μεγαλύτερη αλυσίδα με ηλεκτρονικά είδη στην Αμερική, έστειλαν επιστολή στον Scott Beal και πρακτικά του ζητούσαν να διαγράψει το σχετικό post και να σταματήσει να παραπλανεί τους καταναλωτές.

Το φοβερό στην υπόθεση είναι ότι το Laughing Squid δεν είχε καμία σχέση με την πώληση του tshirt, κάτι που γίνεται μέσα από το Improv Everywhere. Το μόνο που έκανε ο Scott Beale ήταν να γράψει για το Scott Beale και την πώληση του συγκεκριμένου tshirt. Τις 2 σελίδες της επιστολής θα τις βρείτε εδώ και εδώ.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνίας του Scott με το νομικό τμήμα της Best Buy, η εταιρεία κατάλαβε ότι αυτό που έκανε ήταν λάθος και σήμερα έστειλαν μια νέα επιστολή, ζητώντας συγνώμη! Για την ιστορία το λογότυπο της Best Buy είναι αυτό.

Best Buy logo

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons