Αύξηση στη χρήση των online πληρωμών

by George Polyzos • On 04-07-2015 • AT 9:55 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Online-banking

Τα ψηφιακά τους αντανακλαστικά ενεργοποίησαν οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι στράφηκαν στα online σούπερ μάρκετ και τα e-shops για τις αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας.

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της Convert Groupe Business Consulting, εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την περασμένη Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.

Όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμών, στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας, οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με πιστωτικές κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.

Συνολικά, όπως παρατηρεί η εταιρεία, οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και τη ρευστότητα των τραπεζών έφεραν αναταράξεις στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν, φυσικά, εν λειτουργία όλο το Σαββατοκύριακο.

Η πτώση των αγορών από e-shops ήταν 40% σε κλάδους, όπως online fashion, online beauty, online houseware, online pharmacy. «Εκεί που βλέπουμε μεγάλη ευκαιρία για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους είναι οι εξαγωγές μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ConvertGroup, κ. Π. Γκεζερλής. Για να συμπληρώσει «Μία cross-border στρατηγική στο e-commerce μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε 2-3 μήνες για ένα υφιστάμενο e-shop και μπορεί αυτή η εξωστρέφεια να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και προοπτική».

[Πηγή: ΣΕΠΕ]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons