Audi TT: μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές

by dkalo • On 13-04-2010 • AT 10:43 am • 12 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Audi TT Facelift

Η Audi παρουσίασε το facelift του TT Coupe και του TT Roadster. Οι αλλαγές δεν είναι εύκολα ορατές σε κάποιον που δεν έχει περάσει αρκετές ώρες χαζεύοντας την δεύτερη γενιά του. Εξωτερικά περιορίζονται σε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω.

Η πιο σημαντική αλλαγή που έγινε στο αυτοκίνητο κρύβεται κάτω από το καπώ. Ο δίλιτρος TFSi κινητήρας με τα 200 άλογα αντικαταστάθηκε από τον.. δίλιτρο TFSi που τοποθετείται στο νέο VW Golf GTi και στο VW Scirocco. Πλέον, η ιπποδύναμη έχει ανέβει στα 211 άλογα και η ροπή στα 35 κιλά ενώ είναι διαθέσιμη σταθερά από τις 1600 έως τις 4500 στροφές.

Με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε 6.1 δευτερόλεπτα ενώ με το ημιαυτόματο S-Tronic διπλού συμπλέκτη, ο χρόνος μειώνεται κατά μισό δευτερόλεπτο φτάνοτας τα 5.6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα, ανεξαρτήτως κιβωτίου, φτάνει τα 245 χιλιόμετρα την ώρα. Εντυπωσιακές επιδόσεις αν αναλογιστούμε την χαμηλή -αναλογικά- ιπποδύναμη. Αιτία δεν είναι άλλη από την εκτεταμμένη χρήση αλουμινίου στο chassis του αυτοκινήτου και, κατά συνέπεια, το χαμηλό βάρος του που δεν ξεπερνάει τα 1250 κιλά.

Αυτό, έχει άμεσο αντίκτυπο και στην κατανάλωση του νέου Audi TT. Σύμφωνα με την Γερμανική εταιρία, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου κυμαίνεται στα 6.6 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα από τα 7.7 λίτρα που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο.

Ο νέο κινητήρας εφοδιάζει με το Audi Valvelift System, ένα σύστημα που ελέγχει κατά πόσο θα ανοίξουν οι βαλβίδες της εξάτμισης. Με αυτό τον τρόπο, όταν οι ρυθμοί κίνησης είναι χαμηλοί, μειώνεται η ροή καυσίμου στον θάλαμο καύσης μειώνοντας έτσι και την κατανάλωση. Όταν ο ρυθμός ανέβει, οι βαλβίδες ανοίγουν τελείως και τα 211 άλογα είναι εκεί για να ικανοποιήσουν τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.

Μηχανικές αλλαγές δεν έχουν γίνει στην υπόλοιπη γκάμα του αυτοκινήτου, το TT-S εφοδιάζεται με τον κινητήρα που κοσμεί το Audi S3, το Scirocco R και το Golf R20 με απόδοση 265 ίππων ενώ για το TT-RS υπάρχει ο 2.5λιτρος turbo με τα 345 άλογα και τα 44 κιλά ροπής. Μάλιστα, έχουν γίνει τροποποιήσεις στο S-Tronic που τοποθετείται στο TT-RS για να μπορεί να διαχειριστεί ακόμα καλύτερα την θηριώδη ροπή του πεντακύλινδρου κινητήρα.

Στην χώρα μας θα είναι σύντομα διαθέσιμο, λογικά μέχρι το καλοκαίρι θα έρθει το αυτοκίνητο στην χώρα μας. Οι τιμές δεν αναμένεται να έχουν μεγάλες διαφορές από το απερχόμενο μοντέλο, εξάλλου η οικονομική κρίση δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αύξηση των τιμών αυτή την περίοδο..

Audi TT Facelift

Audi TT Facelift

Audi TT Facelift

Audi TT Facelift

Audi TT Facelift

Audi TT Facelift

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η αναδιπλώμενη οροφή θα είναι μεταλλική;

    • Όχι, είναι υφασμάτινη. Απλά υπάρχουν 2 επιλογές για την οροφή, είτε αυτόματη μέσω ενός υδραυλικού συστήματος, είτε χειροκίνητη.

      • Αυτό που φοβόμουν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζουνε να κάνουνε τέτοια “εγκλήματα”. Η υφασμάτινη οροφή είναι άθλια και καταστρέφει όλη την εικόνα του αυτοκινήτου.

      • Γιατί το θεωρείς έγκλημα? Διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα και δίνει ένα διαφορετικό look στο αυτοκίνητο.

      • Είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτου να βάζεις υφασμάτινη οροφή; Το look θα είναι “μπακάλικο”. Εαν ήθελαν να διατηρήσουν χαμηλό το βάρος θα διόρθωναν κάτι άλλο οχι την οροφή! Πραγματικά δεν ξέρω σε ποιον αρέσει κάτι τέτοιο, ακόμα και η VW στα ανοιχτά μοντέλα της eos, cc έχει μεταλλική οροφή.

      • Διαφωνώ ότι το look είναι “μπακάλικο”. Παρόλο που γενικά αντιπαθώ τα cabrio οχήματα, αν κάποτε αναγκαζόμουν να αγοράσω ένα, θα ήταν με υφασμάτινη οροφή. Δες για παράδειγμα την Alfa Romeo Spider, την Ferrari 430 Spider και το Audi R8 Spyder.

        Όσο για το βάρος, σκέψου ότι με αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή θα πήγαινε χαμένη όλη η δουλειά που έγινε στο chassis με την εκταταμμένη χρήση αλουμινίου.

        Όπως και να χει, είναι θέμα γούστου το συγκεκριμένο, οπότε δύσκολα θα συμφωνήσουμε. :)

      • Εξακολουθώ να προτιμώ το Audi TT. Είτε facelift, είτε όχι. :P

  2. Πάντα με μάγευε η ανοιχτή 3αρα παρόλο που στην επιλογή μου πήρα κανονική το ’90!
    Με τα άλλα open διατηρώ μιαν αντιπάθεια αναλλοίωτη.
    Το TT δείχνει αυτό που είναι τόσο ωμά ένα κουπέ αυστηρά για δυο, κλειστό-φοβικό ότι πρέπει ευέλικτο κατάλληλο για μέσα και για έξω.
    Η απόδοση του TT-S κινητήρα με το tronic κατά την άποψη μου πάει γάντι χωρίς τις υπερβολές της RS.
    Αμφότερα όμως ξεφεύγουν ψηλά στην σκάλα των τιμών της αντοχής μου.

    Κάπου αλλού μιαν άλλη φορά Audi ίσως.

  3. Δεν ξέρω πως το έκαναν αλλά είναι εντυπωσιακό! Έχω το δίλιτρο TT πριν το facelift με S-Tronic και έδιναν για 0-100 6.4 δευτερόλεπτα… Και τώρα είναι σχεδόν 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορο;

  4. Βασικά σαν Porsche είναι ο κ***ς του.

    • Τα πίσω φωτιστικά σώματα κι εμένα μου θυμίζουν 911.. ;)

Top

Show Buttons
Hide Buttons