Audi TT Clubsport Quattro

by dkalo • On 27-05-2008 • AT 5:42 pm • 20 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Audi TT Clubsport Quattro

Η Audi ανακοίνωσε επίσημα ότι θα βάλει σε περιορισμένη παραγωγή το Audi TT Clubsport Quattro που τον τελευταίο καιρό κυκλοφορούσε σαν φήμη ανάμεσα στους petrolheads.. Το αυτοκίνητο έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του μόλις 2 μέρες νωρίτερα στο Wörthersee Tour που λαμβάνει χώρα στην Αυστρία.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο αρκετά πρωτοποριακό μιας και είναι μόλις το δεύτερο αυτοκίνητο του ομίλου Volkswagen που συνδυάζει την τετρακίνιση, το ημιαυτόματο κιβώτιο DSG καθώς και τον δίλιτρο κινητήρα TFSi που στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα αποδίδει πάνω από 300 άλογα.

Οι καινοτομίες του αυτοκίνητου όμως δεν σταματούν εδώ μιας και πρόκειται για το μοναδικό cabriolet αυτοκίνητο που δεν έχει κουκούλα ή hardtop για την προστασία των επιβατών από τα καιρικά φαινόμενα. Το αυτοκίνητο θα έρχεται με LED φώτα που είναι αναμμένα μονίμως κάνοντας έτσι το αυτοκίνητο πιο ευδιάκριτο και ασφαλές, ενώ θα φοράε ζάντες 19 ιντσών (σίγουρα όχι ότι καλύτερο για τους Ελληνικούς δρόμους αλλά απαραίτητες για την ιπποδύναμητου αυτοκινήτου).

300 άλογα δεν είναι εύκολο να σταματήσουν και άυτό το ξέρουν πολύ καλά οι μηχανικοί από το Ingolstadt. Ακριβώς γι αυτό τον λόγο εφοδίασαν το TT Clubsport με τα ίδια φενα που υπάρχουν στο TT-S.
Η Audi μας έχει συνηθίσει σε κορυφαία ποιότητα εσωτερικού στα αυτοκίνητα της, οπότε μία τόσο ειδική έκδοση ενός αυτοκινήτου της δεν θα μπορούσε παρά να έχει κορυφαίας αισθητικής εσωτερικό.

Δυστυχώς η παραγωγή του κορυφαίου TT δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 κομμάτια αλλά δεν έχει αποκλειστεί πληρώς από την Audi το ενδεχόμενο να περάσει το αυτοκίνητο σε κανονική παραγωγή.

Audi TT Clubsport Quattro

Audi TT Clubsport Quattro

Audi TT Clubsport Quattro

Audi TT Clubsport Quattro

Audi TT Clubsport Quattro

Audi TT Clubsport Quattro

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

20 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αρκετά ωραίο!
    Τετρακίνηση καθαρόαιμη ή haldex;

  2. Haldex, αν και το haldex πλέον μεταδίδει μόνιμα την κίνηση και στους 2 άξονες.

    Στο συγκεκριμένο πλαίσιο δεν υπάρχει χώρος και για επιπλέον διαφορικό.

    Πάντως, η δεύτερη γενιά του Haldex δουλεύει πολύ καλά, καμία σχέση με την απρόβλεπτη συμπεριφορά της πρώτης γενιάς.

  3. φοβερό! η τιμή του όμως?

  4. ego pantos k na mou to xarizan tha to poulousa…giati xoris orofi dn tha to afina ekso apo stegi…….einai ena autokinito gia periorismeno arithmo anthropon pou tous periseuoun………
    omos eksoterika gamaei to autokinitaki….einai k AUDI

  5. Παιδιά ποια τιμή? 50-100 κομμάτια θα παραχθούν και that’s all. Οπότε θα φύγουν 3-4 δημοσιογραφικά και τα υπόλοιπα θα πάνε σε ιδιωτικές συλλογές. Αν τελικά αποφασιστεί να βγει σε κανονική παραγωγή, τότε θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για τιμή.

  6. dkalo: Τι εννοείς; Η κίνηση κατά βάση μεταδίδεται στους μπροστά. Αν χρειαστεί πάει πίσω. Ίσως και να κάνω λάθος, δεν είμαι μηχανικός. Περιοδικά διαβάζω :p Έχεις κάποια πηγή σχετική;

  7. The structure, comprising a separate oil supply and two axial-piston pumps, permits a pressure buildup with lightning speed. In normal driving conditions, the clutch directs 85 percent of the torque to the front wheels, but in extreme circumstances it is able to transmit as much as 100 percent of the forces continuously to one of the two axles.

    Από εδώ: http://www.audiworld.com/news/06/ttindepth/

    (σελίδα 3)

  8. ΟΚ. Μάλλον έχει μεγάλα περιθώρια παραμετροποίησεις. Στο S3 είναι 100% μπροστά by default και μπορεί να μοιράσει μέχρι 50-50 max. Γι αυτό ήξερα άλλα.
    Ευχαριστώ για το link :-)

  9. ΑΑΑ το σκότωσα. *Παραμετροποίησης*

  10. Στο S3 είναι 40/60 (μπρος/πίσω) η μετάδοση της κίνησης και μπορεί να πάει και εδώ σε επίπεδα 0/100 – 100/0.

    Για τα νούμερα source από εδώ: http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/203044/audi_s3.html

    Γενικά, και το επίσημο press release της Audi, αναφέρει χαρακτηριστικά “permanent four wheel drive” ενώ τονίζει ότι μπορεί να πάει μέχρι 100/0 – 0/100 κάτω από συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. :)

  11. Μάγκες, λέω να πάρω ή αυτό ή την Boxster. Τι λέτε; Τα λεφτά δεν είναι το θέμα, απλά φοβάμαι ότι η Porsche είναι πολύ φορεμένη. Ποιο είναι πιο ξεκούραστο; Πιο αρέσει περισσότερο στα μωρά;

  12. @Λεφτάς: Αν πρόκειται για “μωρΑ”, τότε δε σε βολεύει μιας και χωράει μόνο …1!

    :p

  13. dkalo: Μια σύγκριση που είχαν οι 4Τροχοί στο τεύχος #449 (2-3 τεύχη πριν) ανάμεσα στο S3 και στο 08 STi άλλα λέει. Και απο προσωπική εμπειρία με haldex (όχι σε audi όμως), ήταν μπροστά και υπό συνθήκες 50% πίσω..

  14. Τελικά και το αγγλικό evo έχει λάθος. Η κατανομή είναι 85/15 υπό κανονικές συνθήκες και φτάνει μέχρι 100/0 – 0/100. Haldex αντίστοιχο με του S3 φοράει μόνο το Golf V R32 και το Tiguan με κατανομή μάλιστα 90/10 και στα 2. Αυτά μου τα είπε τεχνικός της Audi/VW που μίλησα μόλις. Οπότε πρόκειται για λάθος εκτίμηση και από τα 2 περιοδικά.

    Εσύ ποιο αυτοκίνητο οδήγησες με Haldex και διαπίστωσες ότι μεταφέρεται μέχρι 50% της κίνησης ανά άξονα?

  15. Octavia scout. 100% στον μπροστά σαν default.

  16. Ναι, έχεις δίκιο για το συγκεκριμένο. 100/0 υπό ΚΣ, μέχρι 50/50. Αλλά αυτό φοράει το Haldex πρώτης γενιάς, ίδιο με του πρώτου TT, καμία σχέση με το καινούριο ΤΤ ή το S3. :)

  17. Φοράει haldex δεύτερης γενιάς.
    Σύμφωνα με το manual και τα reviews. Παρακάτω τι να σου πώ, μπερδεύτηκα με τις τελευταίες εξελίξεις :P

  18. Ναι, είναι πολύ μπερδεμένη η ιστορία με τις γενιές του Haldex. Δηλαδή γενικά λέγεται ότι η τωρινή γενιά του Haldex είναι η δεύτερη ενώ επί της ουσίας είναι η 4η. Απλά λέγεται ότι είναι η δεύτερη μιας και θεωρείται η πρώτη που μπήκε στο προηγούμενο Golf/A3/Octavia/TT/κτλ και δεύτερη η τωρινή. Ου μπλέξεις με ονομασίες & group VAG (βλέπε DSG/S-Tronic & TSI/TFSI για παρόμοια προβλήματα :P)

  19. Ψάχνοντας στο google με keywords “octavia scout haldex generation” βρίσκω ότι είναι 2η γενιά και μπορεί να μεταφέρει έως 98% σε κάθε άξονα. Ότι νά ναι. Θα πάρω το manual. 2η γενιά (ότι κι αν σημαίνει αυτό), και 50/50 max :-)
    Είσαι μπλεγμένος με κάποιο haldex-οειδές; :P
    (υπάρχει και στα blogs ο όρος offtopic? :D)

  20. Μπα. Προσπαθώ να αποφεύγω τις ενδιάμεσες λύσεις οπότε δεν με βλέπω να γίνομαι κάτοχος haldex. (Ναι, οκ, μου λείπουν και τα 60 χιλιάρικα που κάνει ένα TTS αλλά αυτό είναι μάλλον λεπτομέρεια :P )

Top

Show Buttons
Hide Buttons