Audi S1: A1 on steroids

by dkalo • On 07-01-2009 • AT 10:00 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Audi S1 Rendering

Τον Οκτώβρη που μας πέρασε, είχαμε γράψει για το νέο μικρό αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Audi, το A1. Εχθές διέρρευσαν οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με την κορυφαία έκδοση του. Το όνομα του δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από S1 ενώ, όπως όλες οι S εκδόσεις της Audi, θα είναι τετρακίνητο με υπετροφοδοτούμενο κινητήρα.

Ο πύραυλος τσέπης made in Ingolstadt έχει ξεκάθαρους αντιπάλους, το Mini Cooper Works και την Alfa Romeo MiTo GTA. Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του, το S1 θα είναι τετρακίνητο με την κίνηση να μεταφέρεται μόνιμα και στους μπροστά και στους πίσω τροχούς με την κατανομή να είναι 40:60 υπό φυσιολογικές συνθήκες. Η ανάρτηση επιπλέον θα είναι μαγνητική δίνοντας στον οδηγό την δυνατότητα να επιλέξει την σκληρότητα της ανά πάσα στιγμή.

Το κιβώτιο, όπως σωστά μαντέψατε, θα είναι διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις και σε συνδυασμό με τον 1.4TSi κινητήρα και απόδοσης 200 ίππων θα προσφέρουν στο μικρό της Audi καταιγιστικές επιδόσεις. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα θα έρχονται σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα. Παρόλα αυτά, η κατανάλωση αναμένεται να είναι ιδιαίτερα χαμηλή αγγίζοντας τα 6.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Τα ευχάριστα νέα κάπου εδώ τελείωσαν και ας πάμε και στα δυσάρεστα, την τιμή του. Σύμφωνα με τις φήμες η τιμή του θα είναι αντίστοιχη με του.. Ford Focus RS. Εμείς ας κάνουμε υπομονή ένα περίπου χρόνο μέχρι να το δούμε να κυκλοφορεί ανάμεσα μας και να τρομοκρατεί πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα..

Audi S1 Rendering

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ουαου! Τιποτα αλλο! Τωρα πως θα δουλεψει ο κινητηρας ειναι ενα μυστηριο μιας και ο 1.4 TSi που κυκλοφορει τωρα με τα 140 και τα 170 αλογα ειναι ολο προβληματα. Φιλο μηχανικο που ρωτησα μου λεει οτι καθε λιγο και λιγακι ερχονται τα Golf που τον φορανε με προβληματα. Βεβαια το δικαιολογουν οτι οσοι τα παιρνουν, τα ξεσκιζουν μιας και απευθυνονται σε νεους γκαζιαρηδες, οποτε θελω να δω πως θα παει κατι τετοιο απο μια εταιρια σαν την Audi…

    • Τί προβλήματα έχεις ακούσει; Μου φαίνεται πολύ περίεργο, γιατί οι κινητήρες είναι νέοι.

  2. Όντως έχουν προβλήματα και δεν είναι κάτι που απλά ακούγεται αλλά και απο ιδία αντίληψη.Το θέμα όμως είναι αλλού,καλά όλα αυτά αλλά νομίζω πως είναι υπερβολή τέτοια μοντέλα τα οποία περισσότερο γίνονται για εντυπωσιασμό γιατί υποτίθεται πως μιλάμε για την κατηγορία των μικρών-προσιτών προς αγορά αυτοκινήτων πόλης αλλά φοβάμαι να ρωτήσω για το πόσο έχουν τα συγκεκριμένα S1,GTA και Cooper S..

  3. Το γνωστό πρόβλημα ήταν στην βαλβίδα που “συνέδεε” τον κομπρέσσορα με την τουρμπίνα, από κει και πέρα, δεν έχει ακουστεί κάποιο άλλο πρόβλημα.

    Σκοπός των Cooper S, S1 και MiTo GTA (όπως και του Clio RS) είναι η γρήγορη και ευχάριστη οδήγηση με μία νότα πολυτέλειας (εκτός του RS) και exclusivity. Δεν είναι αυτοκίνητα πόλης, είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται σε ένα ειδικό κοινό και όχι στην μαμά μου που θέλει ένα αυτοκίνητο για να κάνει τα ψώνια της στο κέντρο.

  4. Quattro η haldex;

  5. Torsen ή Haldex μάλλον εννοείς, γιατί και τα 2 είναι quattro.

    Haldex είναι πάντως η απάντηση, δεν χωράει Torsen σε αυτή την πλατφόρμα.

  6. Επισης το turbo θελει μαεστρια στο δουλεμα του…Δεν ειναι αιντε μπειτε μεσα στο αμαξι βαλε μπρος και “σπαστο”…Ουτε πηγαινε με τη τουρμπινα στο φουλ για 200 km…
    Αν το 80% των κατοχων TSI δεν εχουν ιδεα απο τουρμπινες και τκομπρεσσορες δε φταινε οι κινητηρες που ειναι…”ευθραυστο” κατ’αυτους..

  7. Εδώ δεν έχει ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ακόμα το Α1,και εμείς λέμε για το S1…
    Έχουμε καιρό ακόμα………….

  8. Μιας και το προηγουμενο αμαξι μου ητανε (το εχουμε ακομα στην οικογενεια) ενα Peugeot 206 8V 1.4 75 αλογα, sorry αλλα θελει πολυ μαεστρια για να σπασεις αυτον τον κινητηρα, τον ειχα βιασει επανελλημενα για εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα (τωρα εχει καπου 300.000 χιλιομετρα) και δεν καταλαβαινει θεο, πηγαινει καλυτερα απο ποτε! Ειναι σκυλι ο ατομος και γενικα το αυτοκινητο σαν συνολο!

  9. os katoxos enos TSI 140ps golf exw na pw oti se mena kai se polous allous den exei parousiastei kanena provlima…. polla apo auta pou diavazete sto internet gia provlimata einai kai ligo kakioules…

    tora gia to s1 den pisteuo na uparxei eteria pou na mporei na sinagonistei tin VW kai AUDI kati opc kati pegeuot prosopika t.akouw verese poiothta kataskeuis 0 plastikoura kai agios o theos kai koufia plastikoura!!

  10. o kostantinos ekane to sxolio pou ithela na kanw…wraios… pragmatika pisteuw tous kalupses olous…

Top

Show Buttons
Hide Buttons