Audi RS5 DSG, it’s official

by dkalo • On 23-02-2010 • AT 5:56 pm • 7 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Audi RS5

Οι φήμες για το Audi RS5 έχουν ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2008, τότε που είδαμε για πρώτη φορά ένα πιο άγριο A5 να δοκιμάζεται στην Αμερική. 1.5 χρόνο μετά, ήρθε η ώρα να μάθουμε τι πραγματικά ισχύει για το τρίθυρο υπερόπλο από το Ingolstadt.

V8 κινητήρας, 4200 κυβικά, 450 άλογα, 43 κιλά ροπής, DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, 0-100 σε 4.6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 280 χιλιομέτρων την ώρα. Όχι και άσχημα αν αναλογιστούμε ότι το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1725 κιλά. Αν προστεθούν στην εξίσωση και τα 10.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που καταναλώνει το RS5, μάλλον πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.

Αλλά οι μηχανικοί της Quattro δεν έχουν δώσει βάση μόνο σε αυτά που φαίνονται με την πρώτη ματιά. Έχουν κάνει πολύ δουλειά και σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου, κατά την γνώμη μου, πιο σημαντικούς από τον κινητήρα. Το σύστημα τετρακίνησης ανανεώθηκε καθώς το νέο κεντρικό διαφορικό έχει την δυνατότητα να στέλνει μέχρι και 85% της ροπής στον πίσω άξονα ενώ μέχρι και 70% στον μπροστά άξονα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, το 60% μεταφέρεται στους πίσω τροχούς δίνοντας έτσι μια πισωκίνητη συμπεριφορά στο coupe της Audi.

Γι αυτούς που η βασική έκδοση του RS5 δεν είναι αρκετή, διατίθονται ως extra κεραμικά φρένα και το Audi Drive Select. Τι είναι αυτό? Ένα “απλό κουμπάκι” που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε 3 modes του αυτοκινήτου: comfort, dynamic και auto. Ανάλογα με την επιλογή, το Audi Drive Select επεμβαίνει στο τιμόνι, στον κινητήρα, στην εξάτμιση, στο κεντρικό διαφορικό και στο κιβώτιο ταχυτήτων για να μην χάνεται κανένα χιλιοστό του δευτερολέπτου στις αλλαγές.

Οι εξωτερικές αλλαγές συγκριτικά με το Audi A5 είναι εμφανείς. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν οι 2 οβάλ εξατμίσεις και η αεροτομή που λειτουργεί μετά τα 125 χιλιόμετρα την ώρα και κλείνει όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 80. Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα φουσκώματα φτερά δίνουν μια ιδιαίτερα επιθετική χροιά στο Audi RS5, όπως αρμόζει άλλωσε σε κάθε αυτοκίνητο που φέρει το θρυλικό σύμβολο RS.

Το παγκόσμιο ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει στο σαλόνι της Γενεύης ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη μέσα στο 2010. Η τιμή θα φλερτάρει επικίνδυνα με τις 100.000 € στην χώρα μας, εκεί που κυμαίνεται δηλαδή και ο ανταγωνισμός, η BMW M3 και η Mercedes C63 AMG.

Audi RS5

Audi RS5

Audi RS5

Audi RS5

Audi RS5

Audi RS5

Audi RS5

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πέρα βρέχει λέει η τσέπη μου είναι τόσο ψηλά ο λογαριασμός περίπου…τρία GTI Golf, το οποίο αλλάζετε άνετα στην πενταετία, σωστά πράγματα.
    Ακόμα και προγράμματα τύπου Toyota Flex αδυνατούν να συμβάλουν τα περαιτέρω!
    Καλλιγραφία ο V8 +Quattro η βεντούζα της ασφάλτου!

    • Ειδικά στην Ελληνική άσφαλτο, το RS5 δεν νομίζω ότι θα έχει αντίπαλο. Ίσως μόνο το RS6.

      Όσοι πάντως έχουν τα λεφτά για 3 GTi, μάλλον δεν έχουν πρόβλημα να δώσουν άλλα 3 GTi για ένα.. RS5. ;)

      • Συγκρίνεται το GTi με το RS5; Νομίζω ότι το Audi είναι μια κατηγορία από μόνο του

      • Προφανώς και δεν συγκρίνοται. RS5 – M3 – C63 AMG είναι τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα..

  2. Πω πω ειναι απιστευτο !!! μιλαμε για 107+ αλογα ανα λιτρο , απο ατμοσφαιρικο v8 !!! ειναι πιο πολλα και απο m3 !!! στην αρχη νομισα οτι ειναι τυπογραφικο λαθος!!! τοσο καλα ατμοσφαιρικα μονο τα Μ BMW ειναι συνηθως (απο τα γήινα αμαξια εννοω- οχι ferrari κτλ) Και η καταναλωση κρατιεται πολυ χαμηλα… μπραβο η audi… ευτυχως που προσπαθησε και εξεληξε ενα τοσο καλο ατμοσφαιρικο συνολο και δεν πηγε στην ευκολη και ξενερωτη λυση του turbo…

  3. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η C 63 AMG βαρύ πυροβολικό. Αν και είμαι λάτρης της Audi, νομίζω ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις ένα GTR και όλα τα υπόλοιπα είναι απλά φλυαρία…

    Από ομορφιά πάντως το αμάξι είναι το κάτι άλλο..

    • Υπερόπλο το GT-R αλλά σε κάποιους δεν αρκούν οι εξωπραγματικές επιδόσεις ενός αυτοκινήτου για να δώσουν 100Κ σε μια αντιπροσωπεία..

Top

Show Buttons
Hide Buttons