Audi RS3, σε 2 χρόνια

by dkalo • On 17-03-2009 • AT 4:36 pm • 5 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Audi RS3 Rendering

Το νέο Audi A3 δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το 2011. Παρόλα αυτά, έγινε ήδη γνωστό από μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi ότι θα υπάρχει μία έκδοση που θα φέρει τα αρχικά RS. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι ήδη μιλάμε για την πιο δυνατή έκδοση του A3 στην ιστορία του αυτοκινήτου.

Στην καρδιά του νέου RS3 θα βρίσκεται ο 5κύλινδρος turbo κινητήρας 2.5 λίτρων που έκανε ντεμπούτο στο Audi TT-RS μόλις πριν λίγες μέρες στο σαλόνι της Γενεύης. Η απόδοση του δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί, έτσι θα αποδίδει 340 ίππους και 45 κιλά ροπής. Αν αναλογιστούμε ότι το βάρος της επόμενης γενιάς του Α3 δεν αναμένεται να ξεπερνάει το βάρος του TT, οι επιδόσεις θα είναι καταιγιστικές με το 0-100 να πέρνει 4.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χιλιόμετρα την ώρα..

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ωραια ολα αυτα, αλλα δεν μου λεει κατι. Για καποιον που εχει τοσα λεφτα για να το αποκτησει, μπορει και τωρα να παρει ενα παρομοιο αυτοκινητα με τρελα αλογα και να το σκιζει ολη μερα. Δεν με ενδιαφερουν τα αμαξια με τα πολλα αλογα, μια βολτα στην πολη το βραδυ και θα δω αμαξια μικρα που σκιζουν αμαξια ακριβα με πολλα αλογα. Εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι οι νεες τεχνολογιες μειωσης καταναλωσης, τα συστηματα τυπου ESP, γενικα οτι εχει σχεση με υβριδικη τεχνολογια. Τωρα αν καποιος θελει αλογα, ας παρει ενα EVO και ας το τουμπανιασει να περναει διπλα απο πανακριβα αμαξια και να γελαει.

  2. Βασικα μην φανω οτι δεν μου αρεσουν ΟΚ?! Απλα ολα αυτα θελουν λεφτα να εχεις για ξοδεμα γιατι καθε γκαζια ειναι και επισκεψη στο βενζιναδικο! Θα γουσταρα τρελα ενα τετοιο αυτοκινητο με 340 αλογα οπως το παραπανω και καταναλωση 4 λιτρα/100 km με το στροφομετρο να μην πεφτει κατω απο τις 6.000 στροφες! Dreaming…

  3. Αν δεις την κατανάλωση αυτού του 2.5λιτρου κινητήρα με τα 340 άλογα και τα 45 κιλά ροπής και ενός αντίστοιχου κινητήρα 10 ετών πίσω θα καταλάβεις ότι μιλάμε για τεράστια βελτίωση και στα συστήματα που εσύ αναφέρεις. Ακόμα και το ESP, σε συνεργασία με το Haldex βελτιώνεται σε κάθε γενιά, κάνοντας την οδήγηση πιο ασφαλή.

    Speaking of EVO πάντως, πιστεύω ότι κακώς θεωρείται ένα αυτοκίνητο για βελτίωση. Ακόμα και τελείως stock με τα 280 άλογα, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που 99/100 κατόχους δεν μπορούν να πάνε στα όρια του, ούτε καν να τα πλησιάσουν. Κι όμως, 99/100 κατόχους το παίρνουν γιατί έχει κινητήρα που σηκώνει την βελτίωση. Αν θες την γνώμη μου, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που έχει το EVO είναι η ανάρτηση του και όχι η δύναμη που έχει – ή θα μπορούσε να έχει.

  4. Μα σιγουρα σε ενα αμαξι με ενδιαφερει πιο πολυ το πως ειναι στημενο παρα το ποσα αλογα εχει! Ιδιως σε πιστα μπορεις να καταλαβεις την διαφορα και βλεπεις οτι πολλες φορες τα πολλα αλογα “δεν λενε και πολλα”…

  5. file oti k na exeis den einai arketo..xereis ti kanoun kati ralakia se kati evo???????????????tis proales ene evo efage 10 autikinhta sta 400 metra k htan k 400 aloga…opote asto
    pantws se kamia periptwsh deb tha sugrinw ta rally me to s3. k sthn telikh to evo ti exei ena moter kata ta alla mesa einai san to l 200 loipon ontan dineis 50000 exeis k perissoteres apaithseis ti na kanoume…oso gia thn pista pote mhn ta loitas etsi ta autokinhta ..koita sto dromo ti kanoun

    giati kalo k to rs alla etsi k evrexe tha ta psaxnei ta tetrakinhta..

Top

Show Buttons
Hide Buttons