Audi R8 GT, αποκλειστικά για 333 πυροβολημένους

by dkalo • On 02-05-2010 • AT 8:23 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Audi R8 GT

Ότι η Audi ετοίμαζε μία έκδοση του supercar της, του R8, πολύ πιο σκληροπυρηνική και focused, έναν άμεσο ανταγωνιστή δηλαδή της Porsche 911 GT3, το ξέραμε εδώ και αρκετό καιρό. Τώρα ήρθε η στιγμή και για την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου μέσω του Press Release που έδωσε η εταιρία στον Ειδικό Τύπο.

Οι φήμες αποδείχθηκαν αληθινές τελικά και ο δεκακύλινδρος V10 αποδίδει 560 ίππους μετά από αλλαγές που έγιναν στα ηλεκτρονικά του κινητήρα. Επιπλέον, τα 54 κιλά ροπής φροντίζουν για τις επιταχύνσεις εν κινήσει (τις λεγόμενες ρεπρίζ) ενώ οι επιδόσεις του Audi R8 GT από στάση είναι τουλάχιστον καταιγιστικές. 0-100 σε 3.6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 χιλιομέτρων την ώρα.

Η σημαντικότερη αλλαγή του R8 GT συγκριτικά με το “ταπεινό” R8 V10 είναι το μειωμένο βάρος. Συνολικά εξοικονομήθηκαν 100 περίπου κιλά και πλέον το supercar της Audi ζυγίζει 1525 κιλά ενώ η αναλογία κιλών ανά ίππο διαμορφώνεται στα 2.7. Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει εκτεταμμένη χρήση ανθρακονημάτων ένω τα τζάμια του R8 είναι πλέον καταασκευασμένα από λεπτότερο υλικό χωρίς όμως να μειώνεται η ανθεκτικότητα τους.

Το μπλοκέ διαφορικό είναι εκεί για να έχουν πάντα grip οι πίσω ρόδες ενώ η τετρακίνηση φροντίζει να μεταφέρεται όλη η δύναμη στον δρόμο και να μην χάνεται στα γλυστερά οδοστρώματα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, μόλις το 15% της διαθέσιμης δύναμης πάει στους μπροστά τροχούς ενώ το υπόλοιπο 85% προορίζεται για τους πίσω τροχούς. Σε ακραίες συνθήκες, το διαφορικό είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να μεταφέρει μέχρι και το 30% της δύναμης στον εμπρός άξονα. Η ανάρτηση του R8 GT είναι ρυθμιζόμενη και μπορεί να χαμηλώσει το αυτοκίνητο μέχρι 1 εκατοστό. Οι ρυθμίσεις όμως δεν γίνονται μέσω κάποιου διακόπτη στο εσωτερικό αλλά με τον παραδοσιακό τρόπο.

Αν κάποιος σκοπεύει να αγοράσει το Audi R8 GT για να το χρησιμοποιεί στην πίστα, όπως του αξίζει δηλαδή, θα πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά να επιλέξει από την λίστα με τα extra το roll cage και τις ζώνες τεσσάρων σημείων που είναι διαθέσιμες. Εξάλλου, motorsports can be dangerous. Για την δύσκολη στιγμή πάντως, υπάρχει το ESP με μία ειδική ρύθμιση που επιτρέπει την πλαγιολίσθηση κατά την έξοδο από την στροφή αλλά όταν τα πράγματα γίνουν πραγματικά σκούρα, επεμβαίνει για να επαναφέρει την τάξη.

Αν τύχει και δείτε κάποιο από τα μόλις 333 R8 GT που θα κατασκευαστούν θα το αναγνωρίσετε από την σταθερή αεροτομή, τους νέους προφυλακτήρες, τις 19άρες ζάντες, τον διαχύτη στο πίσω μέρος, το splitter στον μπροστά προφυλακτήρα, τους μαύρους ματ καθρέφτες και φυσικά από τα σήματα GT. Στο εσωτερικό κυριαρχεί, τι άλλο, η Alcantara για να μην γλυστράνε τα χέρια ή το σώμα όταν τα πλευρικά G αυξάνονται.

Η τιμή του αυτοκινήτου, στην Γερμανία, θα ξεκινά από τις 193.000€, κάτι που σε απλά Ελληνικά μεταφράζεται σε πάνω από 250.000€ για όποιον θελήσει να το αποκτήσει στην χώρα μας. Βέβαια, με τα οικονομικά μέτρα που ανακοινώνονται συνεχώς, δεν νομίζω να δούμε κάποιο Audi R8 GT στην Ελλάδα, οπότε ας το απολαύσουμε στις φωτογραφίες που ακολουθούν..

Audi R8 GT

Audi R8 GT

Audi R8 GT

Audi R8 GT

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. That’s what I’m talking adout!!!!! Yeah!!!

  2. Αεροπλάνο, από τα λίγα Γερμανικά αυτοκίνητα που μας αρέσουν τόσο. Πάντως η GT3 χτυπιέται, η Porsche GT ΔΕΝ χτυπιέται με τίποτα…

    • Οντως, αλλα και για την GT3 εχω τις αμφιβολιες μου…

  3. Ό,τι πρέπει για την περίοδο που διανύουμε… :)

  4. Κουκλί!
    Πανέμορφο!
    Είμαι συγκινημένος!

  5. Ότι και να κάνουν την sls δεν την φτάνουν! Και πάλι είναι καλύτερη σε όλα! Η μόνη διαφορά είναι ότι το r8 έχει 3 χλμ. παραπάνω τελική και κάνει τα 0-100 σε 3,6 απο 3,9 που τα κάνει η sls. Αλλά όπως και να χει δεν μετράει μόνο αυτό, και πάλι σαν σύνολο η sls είναι άκρως ανώτερη!

  6. Ωραίο χτένισμα στη μάσκα έκανε η Audi ελπίζω να περάσει παρακάτω.
    Δεκάρι η μουσούδα του από κάθε γωνιά.

    Μου αρέσει που το νοητό οβάλ του ταμπλό ενισχύει την ατομικότητα του αυτοκινήτου όπως στις παλιές BMW coupe.

    Ίσως η μόνη σταθερή αεροτομή που ταιριάζει και αισθητικά με το σύνολο επιτέλους.
    Όταν όμως πας παρακάτω – πίσω μέρος νομίζω ότι το παράκανε λιγάκι, σαν να το προσπέρασε σχεδιαστικά, βγάζει κενά στην όψη.

    • Form follows function στο Audi R8 GT. Οι αλλαγές έγιναν με έναν μόνο σκοπό, την καλύτερη απόδοση του αυτοκινήτου. Αν κάποιος θέλει ένα όμορφο R8 μπορεί να κοιτάξει το V8 ή το V10, το GT απευθύνεται, όπως λέει και ο τίτλος του post, σε “πυροβολημένους”! :)

Top

Show Buttons
Hide Buttons