Audi A1, είναι εδώ

by dkalo • On 08-03-2010 • AT 12:22 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Audi A1 S Line

Τρία χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του Metro Project Concept και την έκθεση του Tokyo, έφτασε η στιγμή που περιμέναν πολλοί εκεί έξω. Το παγκόσμιο ντεμπούτο του Audi A1 είναι γεγονός και πλέον ο χρόνος μετράει αντίστροφα για να αρχίσουν οι παραγγελίες του μικρού της Audi.

Διατηρώντας την εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα, το αυτοκίνητο είναι αρκετά νεανικό χάρη στην διχρωμία. Προσωπικά, αυτό μου θυμίζει κάτι από Mini Cooper αλλά μικρή σημασία έχει μιας και το Audi A1 βγήκε για να ανταγωνιστεί το Mini Cooper. Μια πιο sport πινελιά δίνει το πακέτο S Line που περιλαμβάνει άλλους προφυλακτήρες και ζάντες 17 ή 18 ιντσών.

Η entry level έκδοση του αυτοκινήτου εφοδιάζεται με τον πολυαναμενόμενο 1.2TFSi κινητήρα με απόδοση 85 ίππων και 16 κιλών ροπής από τις 1500 στροφές. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε 12.1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 179 χιλιόμετρα την ώρα. Η μικτή κατανάλωση είναι στα 5.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ιδιαίτερα χαμηλή αν αναλογιστούμε και την επικείμενη άυξηση της βενζίνης. Το κιβώτιο ταχυτήτων, δυστυχώς, δεν είναι κάποιο DSG αλλά χειροκίνητο 5 σχέσεων.

Γι αυτούς που δεν ψάχνουν μόνο ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά το κάτι παραπάνω, η έκδοση με τον 1.4TFSi, τα 122 άλογα και τα 20 κιλά ροπής είναι αυτό που ακριβώς χρειάζονται. 0-100 σε 9.1 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 200 χιλιομέτρων την ώρα και κιβώτιο S-Tronic διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων για γρήγορες αλλαγές χωρίς καθόλου κόπο. Το πιο εντυπωσιακό από όλα? Η κατανάλωση που είναι ακριβώς η ίδια με το 1.2TFSi, παρά τα σχεδόν 40 περισσότερα άλογα. Με μικρό τίμημα στην κατανάλωση, στα 5.4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, θα είναι διαθέσιμο το αυτοκίνητο και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, γι αυτούς που είναι της παλιάς σχολής..

Ενδιαφέρον έχει και το βάρος του αυτοκινήτου που κρατήθηκε στα 1050 μόλις κιλά, ένα νούμερο αρκετά χαμηλό και δείχνει το μέλλον: χαμηλότερο βάρος, μικρότερες ιπποδυνάμεις, καλύτερες επιδόσεις, καλύτερα κρατήματα. Το chassis του αυτοκινήτου είναι ίδιο με αυτό του νέου VW Polo αλλά, σύμφωνα με την μαμά Audi, έχουν γίνει παρεμβάσεις ειδικά για το A1. Το πακέτο S Line περιλαμβάνει και ρυθμιζόμενη ανάρτηση που πρακτικά κάνει το αυτοκίνητο πιο σκληρό και πιο απόλυτο στις αντιδράσεις του μεταφέροντας όμως περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό του.

Η κίνηση θα μεταδίδεται, που αλλού, στους μπροστά τροχούς ενώ δεν έχουν υπάρξει ανακοινώσεις ακόμα για κάποια τετρακίνητη έκδοση. Βέβαια, δεν νομίζω η εταιρία από το Ingolstadt να αφήσει το Mini Cooper S να παίζει χωρίς αντίπαλο για πολύ καιρό ακόμα, οι φήμες για το S1 είναι ήδη πολλές και δεν γίνεται να τις αγνοήσουμε. Αν θα είναι τετρακίνητο ή όχι, μένει να το δούμε.

Οι παραγγελίες του νέου μικρού της Audi θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι στην χώρα μας ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα τα δούμε ανάμεσα μας μέσα στον Οκτώβρη. Η τιμή στην χώρα μας είναι άγνωστη ακόμα, αλλά στην Γερμανία θα κυμανθεί λίγο πάνω από τις 16.000€ για την έκδοση με το 1.2TFSi.

Audi A1 S Line

Audi A1 S Line

Audi A1 S Line

Audi A1 S Line

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Για Audi ναι μάλλον δεν είναι και το καλύτερο τους αλλά για την κατηγορία που ανήκει είναι νομίζω το πιο άγριο και sport

    • Τι εννοείς “δεν είναι το καλύτερο τους”?

      Πιστεύω ότι θα είναι instant hit στην κατηγορία του. Εξάλλου, η σύγκριση γίνεται με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας -Polo, Mini, 500- και όχι με το.. R8. :)

      • Άλλη κατηγορία μεγέθους μεν, ίδιο αγοραστικό κοινό δε. ;)

        A1 vs MiTo 135 Multiair είναι ένα δύσκολο δίλημμα και μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε να οδηγήσουμε πρώτα το A1 και μετά να αποφασίσουμε.

  2. Ότι σχεδιαστικά έχουν προσφέρει πολύ καλύτερες λύσεις :)

    • Ίσως να ‘χεις δίκιο. Δεν είμαι και ο πιο κατάλληλος να μιλήσω για ομορφιά αυτοκινήτων γιατί μου αρέσουν πολύ περίεργα αυτοκίνητα.

      Προσωπικά πάντως, μου αρέσει αρκετά, ειδικά με τις ζάντες των φωτογραφιών.

  3. sxediastika mporei n einai wraio alla
    m autous ts kinhthres dn apeilei g kanena logo oute t mini oute t mito , ts amesous antagwnistes t dhladh..

    • Νομίζω ότι ο 1.4TFSi μια χαρά τα πάει απέναντι στον ανταγωνισμό, ειδικά αν σκεφτείς και το μειωμένο βάρος του Audi A1.

      Σίγουρα, ούτε την MiTo 170 Multiair μπορεί να ανταγωνιστεί, ούτε το Mini Cooper S, αλλά μικρή σημασία έχει γιατί σίγουρα ετοιμάζεται μία πραγματικά γρήγορη έκδοση του A1 στα πρότυπα του νέου VW Polo GTi.

  4. Αν η τιμή στη Γερμανία θα είναι 16Κ στην Ελλάδα πόσο υπολογίζεται να πάει?

    • Δεν θα χει μεγάλες διαφορές στην τιμή γιατί εδώ η φορολογία στα 1200 και 1400 κυβικά είναι χαμηλότερη απ’ ότι στην Γερμανία.

Top

Show Buttons
Hide Buttons