Audi A1 1.4 TFSi με 185 άλογα, hot sport

by dkalo • On 25-09-2010 • AT 10:23 am • 14 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Audi A1 1.4 TFSi

Audi A1 1.4 TFSi ή όπως θα λέγαμε κοινό μυστικό ότι η Audi ετοίμαζε μία hot έκδοση του A1. Όλοι περιμένανε ότι θα ονομαστεί S1. Κάθε γρήγορο αυτοκίνητο της Γερμανικής εταιρίας, φέρει το S. Βέβαια, κάθε γρήγορο αυτοκίνητο της Audi είναι και τετρακίνητο, είτε με 2, είτε με 3 διαφορικά. Το κορυφαίο A1 όμως, δεν είναι τετρακίνητο. Έτσι, η μαμά Audi δεν το.. βάφτισε S1 αλλά προτίμησε το πιο περιγραφικό Audi A1 1.4 TFSi.

Αρκετά όμως με την ονοματολογία, ας πάμε στην ουσία του νέου όπλου τσέπης της Audi. Όπως ήταν αναμενόμενο, την “βρώμικη” δουλειά την κάνει ο γνωστός twin turbo κινητήρας 1400 κυβικών του Group VAG. Στο Audi A1 1.4 TFSi θα αποδίδει 185 ίππους και 25 κιλά ροπής ενώ χάρη στο μειωμένο βάρος του αυτοκινήτου, οι επιδόσεις θα είναι εκρηκτικές. 0-100 σε 6.9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 227 χιλιόμετρα την ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 5.9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ εκπέμπει 139 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Η δύναμη μεταφέρεται αποκλειστικά στους μπροστά τροχούς μέσω του γνωστού 7τάχυτου DSG κιβωτίου της LuK. Οι πιο σκληροπυρηνικοί της οδήγησης ίσως να ήθελαν ένα κλασσικό χειροκίνητο κιβώτιο αλλά το πιθανότερο είναι ότι δεν θα κοιτάξουν το Audi εξαρχής λόγω του πιο πολυτελούς χαρακτήρα του. Ίσως ένας ακόμη λόγος να είναι και το μη πλήρως απενεργοποιημένο ESP. Πάντως, το Audi A1 1.4 TFSi εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό που ελέγχει αν κάποιος τροχός γλιστράει και, με την βοήθεια των φρένων, δεν τον αφήνει να χάσει πρόσφυση.

Εξωτερικά οι διαφορές είναι αρκετές συγκριτικά με το απλό A1 αφού το πακέτο S line ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου όπως και οι ζάντες 17 ιντσών. Η τιμή του Audi A1 1.4 TFSi θα κυμαίνεται κοντά στις 25.000 € ενώ θα είναι διαθέσιμο, τουλάχιστον στην υπόλοιπη Ευρώπη, στα τέλη του 2010.

Να πω την αλήθεια, μέσα μου κάτι πιστεύει ότι η Audi δεν ακύρωσε το project με το όνομα S1 και απλά μας το κρατάει για έκπληξη στα εγκαίνια της έκθεσης του Παρισιού. Εσείς τι πιστεύετε; Θα υπάρξει πιο hot έκδοση του αυτοκινήτου της Audi;

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και να υπάρξει, δε λέω, καλοδεχούμενη, ισως και με 18αρα ζάντα, αφού υπάρχει σε διαθέσιμο πακέτο για το αυτοκίνητο.
    Αλλά η τιμή θα ανέβει πάνω από τα 25000 ε και μετά δε λέει. Ξεφεύγει πάρα πολύ για την κατηγορία του αυτοκινήτου.

    • Δεν ξέρω αν ξεφεύγει αν αναλογιστούμε ότι σε αυτή την κατηγορία υπάρχει το Mini Cooper S που φτάνει πολύ εύκολα τα 30Κ.

  2. Ως γνωστών η Audi είναι μια Πολύ ακριβή εταιρία προσφέροντας στην ουσία ακριβά Skoda με κινητήρες Group VAG. Ο συγκεκριμένος 1.4 είναι στα όρια του, ειδικά αν συνυπολογίσουμε τη κακή φήμη του 1.4, 170HP περί υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού κοκ. Η τιμή δε θα ξεπεράσει τις 25.000€, κάτι που το θεωρώ παράλογο για τη κατηγορία του.

  3. Καμια φιμη για καψιμο λαδιου ο κινητητας tsi εδω και 4 χρονια βγαινει κορυφαιος κινητηρας χρονιας … Τα γνωστα προβληματα βαλβιδων τουρμπο λυθηκαν το 2008 με νεες εκδοσεις ανταλλακτικων . Επιδοσεις- καταναλωση ποιοτητα κατασκευης κ ασφαλεια . Υπερτιμημενο ναι αλλα κορυφαιο μικρο ….

  4. Οι τελευταίες φήμες λένε ότι το S1 θα έχει τον 2.0 TFSI με 220 ίππους!

  5. Ποια 25Κ?? Θεωρώ οτι θα κοστίζει πολύ πάνω από τα 25Κ.. ίσως γύρω στα 30Κ.. ειδικά αν σκεφτείτε ότι το 1.2 με τα 86 άλογα ξεκινάει από τα 20.5Κ και το 1.4 με τα 122 από τα 23.5 .. :S

    • Όταν ο ανταγωνισμός προσφέρει σε αυτή τη κατηγορία και στο εύρος κινητήρων 1.2-1.4 από 10.000 εώς 14.000! Η Audi παίζει στις +10.000!

      • Ποιο αυτοκίνητο έχει την ποιότητα εσωτερικού του Audi, 180 άλογα και παίζει στα 15Κ? Ούτε εγώ θα έδινα 25Κ για το μικρό της Audi, αλλά δεν νομίζω ότι η τιμή του είναι τόσο εξωπραγματική. Απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό -όπως και το Mini Cooper- και νομίζω ότι θα πάει καλά στις πωλήσεις. Όπως και η Audi γενικότερα πάει πολύ καλά και τον τελευταίο καιρό ανακοινώνει συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις.

      • Αν ξαναδιαβασεις το μήνυμα μου θα δεις πως αναφέρθηκα στα απλά 1.2-1.4 και οχι στο συγκεκριμένο της είδησης καθώς συμπληρώνω στου φίλου απο πάνω το μήνυμα. Αλλα αν θες μια απάντηση στο γρήγορο Α1 σου έχω το Fiat 500 Abarth SS, άξιος αντίπαλος του Mini Cooper S.

  6. Εκει στην Audi εχουν καταλαβει οτι ο κοσμος γενικα βρισκεται σε κατασταση κρισης; Ρι τιμες ειναι αυτες ρε παιδια; ελεος….

  7. Μάλλον δε πάνε καθόλου καλά φίλε μου, και θα το καταλάβουν με τις αναλύσεις των πωλήσεων…

  8. Αν και κάτι μου λέει μέσα μου πως θα μειωθεί το όριο εκπομπής που είχε διαρρεύσει περί τα 140 γραμμάρια είναι εκπληκτικό που ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις GTI δεκαετίας με σαφώς καλύτερη κατανομή ροπής στις χαμηλές & μεσαίες στροφές θα παίζει εντός δακτυλίου όποτε κι αν εφαρμοστεί.
    Όσο αναφορά τα περί κόστους παίρνεις τα 8/10 των χρημάτων σου πίσω σε “ειδικές κατασκευές” πολύ υπεράνω του μέσου όρου. Εκτός αυτού δεν είναι γυμνό διαβάζω με S1 πακέτο, 7 ταχυτήτων DSG και άλλα καλούδια φαντάζομαι, α! ίσως και μια ηλεκτρονική ανάρτηση που τη θεωρώ must να συμπλήρωνε το πακέτο προσιτής πολυτέλειας.
    Οι διαστάσεις του μάλλον ορίζουν το δεύτερο αυτοκίνητο για το άστυ παρά το ένα και μοναδικό.

  9. Μα δε μας αναγκασε κανεις να το παρουμε… ειναι ιδιο πλαισιο ιδιος κινητηρας και περιφερειακα με Polo ,Ibiza οποτε εαν θες γκαζι πας στο cupra εαν θελεις γκαζι και ποιοτητα κυλησης και εσωτερικου πας στο Polo…εαν θες ολα τα προηγουμενα και prestige (δειχνει οτι εχεις ανεση στα χρηματα) πας στο audi ….(και σιγουρα εχει το ποιο ποιοτικο εσωτερικο αλλα με μικρη διαφορα απο το Polo …και αυτα τα 2 με τη σειρα τους μεγαλη με το ibiza .

    Το θεμα ειναι ΤΙ ΘΕΣ !!! Μια χαρα παει η audi ….το οτι η ελληνικη αγορα παει κατα διαολου …δεν συμβαινει το ιδιο στην υπολοιπη ευρωπη…. Εδω η saab παει για καμπριο 9-5 και θα κολωσει η audi να κοστολογησει το μικρο της+8-9 χιλ απο τον ανταγωνισμο ?… Η αγορα παιδια….δεν παει οπως θελουμε εμεις….αλλα οπως θελουν αυτοι ….

Top

Show Buttons
Hide Buttons