Aston Martin Cygnet, μικρό & premium

by dkalo • On 23-12-2009 • AT 10:50 am • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Aston Martin Cygnet

Μέχρι στιγμής, κανένας premium κατασκευαστής δεν είχε τολμήσει να κατασκευάσει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Και αν θα ήταν πιο λογικό να δούμε μία τέτοια κίνηση από κάποιον πιο mainstream κατασκευαστή όπως η Porsche ή η Jaguar, η Aston Martin έκανε την έκπληξη.

Οι μηχανικοί της Βρετανικής εταιρίας δεν ανέπτυξαν από την αρχή ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά δανείστηκαν τα μηχανικά μέρη του Toyota iQ. Οι σχεδιαστές όμως, παρά τις αναπόφευκτες ομοιότητες με το iQ, κατάφεραν να δώσουν τις χαρακτηριστικές πινελιές της Aston Martin με την μεγάλη εισαγωγή αέρα και τις γρύλιες πάνω στο καπώ.

Κάτι παρόμοιο έγινε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου που, παρά την ποιοτική αναβάθμιση των υλικών, ο βασικός σχεδιασμός παρέμεινε ίδιος. Φυσικά, το δέρμα κυριαρχεί στο εσωτερικό γιατί πλέον δεν είναι ένα.. ταπεινό Toyota iQ αλλά μία αριστοκρατική Aston Martin.

Ο κινητήρας που θα κινεί το πιο premium αυτοκίνητο πόλης δεν ανακοινώθηκε αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα πρόκειται για τον υπάρχοντα κινητήρα βενζίνης των 1300 κυβικών αφού δεχθεί πρώτα κάποιες περιποιήσεις από τους engineers της Aston Martin.

Το κόστος του αυτοκινήτου θα κυμαίνεται, προ φόρων φυσικά, στις 22.000 € και δεν θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους ενδιαφερόμενους αλλά μόνο σε αυτούς που έχουν ήδη κάποια Aston Martin στην κατοχή τους. Σύμφωνα με την εταιρία, η ανάπτυξη του Cygnet δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα αλλά είναι πολύ κοντά. Μάλιστα, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2010..

Aston Martin Cygnet

Aston Martin Cygnet

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πανέμορρφο αλλά … 22.000 !!! (και δεν παίρνω ένα BRABUS Xclusive με 20.500 ) και θα πρέπει να εχώ “χώσει” για ένα άλλο μοντέλο ? ASTOn καλύτερα ASTOn.

    • Μα το brand Aston πληρώνεις, τι περίμενες;

  2. και υποδοχή για iPod/iPhone. Niceeeee!

  3. 22.000 προ φόρων και με την προϋπόθεση ότι υπάρχει ήδη μία, τουλάχιστον, Aston Martin στο garage.. Μεγάλο το -συνολικό- κόστος, αλλά το exclusivity είναι κάτι που κοστίζει ακριβά στις μέρες μας..

  4. Αν δεν υπήρχε ο περιορισμός του να κατέχεις ήδη μια Aston, θα έλεγα πως είναι πολύ βλακώδης κίνηση απ’τη μεριά τους. Έτσι όμως, αλλάζει!

    Εγώ πάντως, επειδή είμαι επίδοξος αγοραστής μιας Aston, δε νομίζω να το έπαιρνα. :-p

    • καλησπερα,
      εμαθα πως δεν χρειαζεται να εχεις aston martin για να παραγγειλεις ενα. και η τιμη του που παιρνουνε τωρα παραγγελιες ακομα και στη Ελλαδα στη Λ.Αθηνων, στην αντιπροσωπεια που ανοιξε προσφατα, ειναι προ φορων 35.000 ευρω. Επισης το τρομερο ειναι οτι αν εχεις μια DB9 ή μια DBS μπορεις να ζητησεις το Cygnet να ειναι ιδια διαμορφωμενο εσωτερικα και εξωτερικα, κατι σαν baby-DB9/DBS. Και κατι πολυ σημαντικο ειναι μονο 1000 για ολη την Ευρωπη και για αυτο δεν θελει πολυ σκεψη γιατι τελειωνουν!

Top

Show Buttons
Hide Buttons