
Φαντάζομαι έχετε μάθει τα νέα για την τρέλα του Associated Press να κυνηγάει bloggers που χρησιμοποιούν links και quotes από το ap.org στα δικά τους posts; Ο μεγάλος ειδησεογραφικός οργανισμός πέρα από μηνύσεις και απειλές απαιτεί και χρήματα αν οι bloggers χρησιμοποιούν περισσότερες από 4 λέξεις από νέα του AP στα posts τους. Η αναλυτική χρέωση είναι η εξής:
- 5-25 words: $ 12.50
- 26-50 words: $ 17.50
- 51-100 words: $ 25.00
- 101-250 words: $ 50.00
- 251 words and up: $ 100.00
Το TechCrunch έχει ήδη σταματήσει να χρησιμοποιεί το Associated Press ως πηγή και να δίνει links στα νέα που γράφουν μέχρι να αλλάξουν στάση. Το ίδιο θα κάνω και εγώ. Fr*ck you very much AP..


19 σχόλια στο θέμα: Το Associated Press είναι στον κόσμο του
HitMan on 18.06.2008 @ 08:06 pm.
E δεν μπορώ να κρατήθω ρε Στέφανε! Σε πόσα άρθρα χρησιμοποίησες ως πηγή το AP και δεν έκανες μεταφορά στα Ελληνικά από το Techcrunch ή άλλο μεγάλο site?
2 βρήκα με credits σε AP και μάλιστα το 1 απ’αυτά ήταν απλά μια επιπλέον πληροφορία [update]
Να σταματήσει το TechCrunch, το Engadged, το ArsTechina να κάνουν χρήση του AP ΟΚ, εσύ εξισώνεσαι με αυτά τα blogs και το αναφέρεις έτσι;
Αν το κοίταγες λίγο καλύτερα ρε γαμώτο θα έβλεπες ότι θα μίλαγε για αναπαραγωγή περιεχομένου από οποιουδήποτε μέσου στο Web. Το παρουσιάζεις σαν “επίθεση” στους “φτωχούς” bloggers…
Tο TechCrunch βγάζει πάνω από $200.000 τον μήνα, ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ! Τέτοια networks πιστεύεις ότι έχουν μείνει στην έννοια του blogging?
Όποιος το βλέπει κερδοσκοπικά, ας στρώσει κώλο να βάλει λεφτά για να διατηρήσει το υψηλό περιεχομενό του εκτός αν έχει “ταλέντο” και μπορεί να γράφει πράγματα που ενδιαφέρουν και ΟΧΙ να αναπαράγει. Νισάφι πια!
Titanas on 18.06.2008 @ 08:21 pm.
HitMan, δικέ μου έχεις χάσει την μπάλα ειλικρινά. Ποιός μίλησε για επίθεση τους φτωχούς bloggers? Γράφω για αυτό που με αφορά και μόνο.
Ο λόγος που δεν έχω θέματα από AP είναι αυτός ακριβώς. Αν κοιτάξεις πίσω θα δεις από πότε άρχισαν αυτό το πανηγύρι με τα δικαιώματα. Sorry αλλά δεν έχω τόσα λεφτά για να αντιμετωπίσω μια οποιαδήποτε κίνηση τους εναντίον μου.
Ποιός είπε ότι εξισώνομαι με αυτά τα blogs που αναφέρεις; Μου δίνεις την εντύπωση ότι ζεις σε ένα όνειρο και φαντάζεσαι ότι διαβάζεις ό,τι πραγματικά δεν χαλάει το ροζ συννεφάκι σου.
Είμαι περίεργος να μάθω ποια είναι η έννοια του blogging…
Όσο για την αναπαραγωγή το σχόλιο σου είναι απλά κακία και μόνο. Αναρωτιέμαι αν ο Arrington πληρώνει τις πηγές του μέσα από τις εταιρείες ή τους βάζει links.. ουπς ξέχασα, αν το κάνει αυτό θα τους κόψουν τον κώλο που δίνουν πληροφορίες για να γράφει original ιστορίες ο Mike και τότε θα χάσει οποιαδήποτε πηγή έχει.
Η πληροφορία είναι εκεί έξω, αν την διαβάζω στα Αγγλικά θα την αναπαράγω με το στυλ που εγώ νομίζω και θα βάλω link στην πηγή. Είναι τόσο απλό.. για αυτό υπάρχουν τα press releases, για αυτό υπάρχουν τα press conferences, για αυτό υπάρχουν τα via links (ιδέα του Peter Rojas αν δεν κάνω λάθος) και τόσα άλλα πράγματα. Για δες τι έχει γράψει το engadget για τα posts που αναπαρήγαγε από μένα για Nokia N82, Neonode N2.
Γράψου σε μερικά press releases και δες τι αναπαράγεται copy & paste από εκεί σε Αγγλικά blogs. Είναι τραγικός ο τρόπος που σκέφτεσαι και πραγματικά κακός… as in mean
BillDanos on 18.06.2008 @ 09:44 pm.
@HitMan: Βασικά αν το πρόσεξες, μεγάλα blogs όπως το Engadget, το ArsTechnica κλπ, χρησιμοποιούν ΚΥΡΙΩΣ links απο διάφορες πηγές και δεν παράγουν πρωτότυπο περιεχόμενο. Η “μαγκιά” είναι πως πολύ απλά είναι από τους πρώτους που τα αναδημοσιεύουν!
:)
HitMan on 18.06.2008 @ 09:48 pm.
Αναφέρεις, εκτός κι αν είμαι τυφλός, κυνήγι προς bloggers. Κάνω λάθος;
Μπορεί εγώ να θεωρούμαι “κακός” αλλά δεν θα επιτρέψω σε κανέναν “επαγγελματία” blogger να μου μιλήσει για ροζ συννεφάκια. Δεν θα αναφερθώ στο τι έχω κάνει ή τι κάνω [ και από ποια ηλικία ] αλλά αυτό ενδιαφέρει όσους ξέρω και όσους συνεργάζομαι.
Μπορείς να δεις εδώ πότε “άρχισε” το πανηγύρι η AP…
Μια τελευταία προσπάθεια μου για να καταλάβεις γιατί κάνει την ενέργεια του το AP παραθέτω ένα κομμάτι απ’το σχόλιο του “Techcrunch Reader” στο NYLON:
Υ.Γ.: Δεν διαφωνώ με την στρατηγική τους… αλλά διαφωνώ με την “τιμολόγηση” τους.
-
Ρωτάς εμένα τι είναι το blogging? Πάντως δεν είναι η συνεχή αναπαραγωγή buzz ειδήσεων με ταχύτητα σαν παραδοσιακό ΜΜΕ, αυτό το έχω παρατήρησει πολλές φορές σε σένα με τα βιαστικά λάθη για να προλάβεις να βγάλεις 3-4 άρθρα σε μία μέρα.
Blogging δεν είναι να προσλαμβάνεις/συνεργάζεσαι με άτομα για να γράφουν για σένα σε θέματα που δεν κατέχεις απλά για να έχεις και τέτοιο περιεχόμενο – “α, το ‘μπάλα’ είναι popular keyword, ας βρω κάποιον να γράφει για μένα για μπάλα!” -
To blog θα πρέπει να εκφράζει τον συγγραφέα και όχι να μετατρέπεται σε ΜΜΕ με την κουκούλα του blog…
“Blogging is citizens journalism” αλλά εσύ την έχεις δει “κάπως”… Μακάρι να ήμουν εγώ ο μόνος που το νομίζει, τουλάχιστον έτσι θα αποδεχόμουν ότι με θεωρείς “κακό”…
H εκπόρνευση του blogging ήταν λογική εξέλιξη αλλά αρνείσαι να το πιστέψεις :)
Μαγκία σου για την αναμετάδωση των hands on videos των συγκεκριμένων προϊόντων αλλά πραγματικά αυτό σε χαρακτηρίζει; Γιατί είναι στην πρώτη παράγραφο της σελίδας About…
Το Associated Press Ξχει δΞ―κιο. ΑπΟλυτο δΞ―κιο. on 18.06.2008 @ 10:06 pm.
[...] δημιουργηθεΞ― βλΞπω μια φασαριοΟλα [...]
΀ο Associated Press ΞΟΡι δίκιο. ΞΟΟΞ»Ο ΟΞΏ δίκιο. on 18.06.2008 @ 11:41 pm.
[...] δημιουργηθεΞ― βλΞπω μια φασαριοΟλα [...]
Ripcord on 18.06.2008 @ 11:43 pm.
@HitMan Ιστορικά η επιχειρηματικότητα ήταν πάντα η αιτία για την πρόοδο την ανθρωπότητας. Έτσι και στο blogging, όταν κάποιοι άνθρωποι αποφάσισαν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τον συγκεκριμένο τομέα, του έδωσαν νέα πνοή και μπόρεσαν να είναι ευθέως ανταγωνιστικοί με τα παραδοσιακά μέσα.
Το να μιλάς λοιπόν απαξιωτικά και να αναφέρεσαι σε “εκπόρνευση” και άλλα γραφικά, δείχνει ότι ανήκεις σε αυτή τη (μεγάλη δυστυχώς) μερίδα των ανθρώπων που είναι αντίθετοι στην ιδιωτική πρωτοβουλία και την επιχειρηματικότητα.
HitMan on 18.06.2008 @ 11:57 pm.
@Ripcord Βιάζεσαι να κρίνεις χωρίς καν να με ξέρεις. Αν ήμουν σε αυτή την μερίδα των ανθρώπων τότε δεν θα είχα επιχειρηματικές ανησυχίες απ’τα 17 μου κι ούτε θα τις έκανα πραγματικότητα στα 19 μου.
Άλλο επιχειρηματικότητα άλλο εκμετάλευση κάθε μέσου με σκοπό το κέρδος καταπατόντας την ποιότητα υπηρεσιών/περιεχομένου… Για όλα, ακόμα και τον καπιταλισμό, υπάρχουν όρια.
Ξεφύγαμε απ’το θέμα όμως :)
Titanas on 19.06.2008 @ 01:10 am.
HitMan, το link που δίνεις για το AP δεν μου λέει κάτι.. τί χάνω;
θεωρείς το TechCrunch, το Engadget, το ArsTechina blogs, παραδοσιακά ΜΜΕ ή κάτι άλλο;
Όπως έχω ξαναπεί είμαι άνθρωπος όχι Θεός και τα λάθη είναι μέσα στο πρόγραμμα. Δεν το καταλαβαίνεις μαγκιά σου φυσικά.. ουπς ξέχασα ότι και το Engadget αν το θεωρείς blog βέβαια είχε κάνει λάθος με κάποια είδηση και η μετοχή της Apple έχασε μερικά εκατομμύρια εκατομμυρίων δολλάρια.
Για το θέμα keywords, τι γράφει κάποιος κλπ έχεις μαύρα μεσάνυχτα.. αλλά κοιμήσου στο ροζ συννεφάκι μέχρι το σημείο που θα ξυπνήσεις μια μέρα και δεν θα με διαβάζεις.
Χαίρομαι που είμαι πόρνη του blogging, πολύ το χαίρομαι παρότι δεν φοράω τακούνια και δεν ξεπουλιέμαι για να βγάζω λεφτά αλλά χάνω επειδή επιμένω να πληρώνομαι σε 60 ημέρες.
Καλό σου βράδυ δικέ μου.. όνειρα γλυκά χωρίς πόρνες, blogs, MME, hands on video, AP. Να πεις και το ίδιο σε όσους με θεωρούν πόρνη αλλά δεν τολμάνε να το που στα ίδια.. α και την επόμενη φορά να δω το manual “To blog θα πρέπει να εκφράζει” και “Blogging is citizens journalism” γιατί εγώ νόμιζα ότι τα ιστολόγια είναι προσωπικά ημερολόγια.. αλλά και πάλι, είναι ιστολόγιο το Engadget?
HitMan on 19.06.2008 @ 01:27 am.
Το ότι δεν σου λέει κάτι δεν μπορώ να στο εξηγήσω.
Τα sites που αναφέρεις δεν τα θεωρώ blogs εδώ και καιρό…
Για το θέμα keywords έχω μαυρά μεσάνυχτα; Μάλιστα, ό,τι πεις!
Αν θες να θεωρείς τον εαυτό σου πόρνη, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Αν κάποιος λογικός διάβαζε θα καταλάβαινε οτι για την εκπόρνευση δεν αναφέρομαι στο “καλύτερο Ελληνικό blog” αλλά στα άλλα που ανέφερες… Άλλα μάλλον το Θεϊκό σου σύνδρομο σε μπέρδεψε.
Με την τελευταία σου παράγραφο δεν ασχολούμε καν, δείχνεις ακριβώς τι κρύβεις από θέμα χαρακτήρα. Απλά αύριο όταν ξυπνήσεις δες λίγο πως συγκρούονται τα λεγομένα σου! Δηλαδή θεωρείς το Pestaola προσωπικό σου ημερολόγιο;! Αυτή ήταν η αρχική έννοια του blog “δικέ μου”…
Απαξιώ να ασχοληθώ περαιτέρω…
Titanas on 19.06.2008 @ 01:51 am.
HitMan, για να γουστάρουμε, για τα μάτια του κόσμου και τα ρέστα, εδώ ψηλά από τον ουρανού που είμαι σου δείχνω τα 20 most popular search terms στο pestaola.gr τις τελευταίες 7 ημέρες μαζί με το traffic που έφεραν. Φαντάζομαι ότι γράφω καθημερινά μόνο για αυτά τα θέματα.. ναι ναι το κάνω!
jessica biel 1,361
google earth 1,173
ikea 734
carrot top 731
hotmail 722
tellas 661
earth 627
facebook 507
google maps 466
jessica simpson 464
jennifer lopez 452
vanessa marcil 418
jordan 405
angelina jolie 390
adriana lima 371
firefox 3 353
eva longoria 346
zara 328
σεργιανοπουλος 302
emoticons 301
HitMan on 19.06.2008 @ 01:58 am.
Για την ιστορία και μόνο… ένα παράδειγμα σχετικά με τα keywords έφερα και “πιάστηκες” προσπαθώντας να δείξεις τι;
Σταμάτησε το όσο μπορείς… θα αρχίσω να γελάω!
Titanas on 19.06.2008 @ 02:02 am.
HitMan, πες μου τι άλλο θες να στο δείξω για να γελάσεις ακόμα περισσότερο. Θέλω να είσαι χαρούμενος στο ροζ συννεφάκι
Ντίνος on 19.06.2008 @ 03:27 am.
Απολαυστικη κουβεντα, αν και μπερδευτηκα σε μερικα σημεια. Αποψή μου ειναι οτι τα blogs μπορει να ξεκινησαν ως προσωπικες σελιδες, καποια σαφως ομως εχουν μετεξελιχτει σε κατι διαφορετικο. Μερικα μαλιστα δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τις ιστοσελιδες παραδοσιακων ΜΜΕ.
Gio on 19.06.2008 @ 10:58 am.
Δεν λέει τίποτα το παράλογο ο HitMan.
marios on 19.06.2008 @ 09:55 pm.
hitman, έχεις απόλυτο δίκιο..
Ντίνος on 20.06.2008 @ 12:45 am.
Ο Hitman πιστευει ισως στην παραδοσιακη μορφή του μπλογκ ως καθαρα προσωπικου ημερολογιου, ενω ο Τιτανας εχει προχωρησει στο ανοιγμα του μπλογκ και σε αλλα ατομα. Εγω δεν το θεωρω κακό αυτο που εχει κανει ο Τιτανας. Γιατι να μην γραφουν και αλλα ατομα τα οποια κινουνται στο ιδιο μηκος κυματος με τον Τιτανα και την κοινοτητα του pestaola που εχει δημιουργηθει σιγά σιγά;
Τωρα οσον αφορα το διλημμα οριτζιναλ ή αναπαραγωγη περιεχομενου, πιστευω στο παν μετρο αριστον. Κατα τη γνωμη μου ο Τιτανας δεν εχει χασει την μπαλα σε αυτον τον τομεα, και αυτος ειναι ενας λογος που ακομα διαβαζω το μπλογκ.
KGP on 30.06.2008 @ 01:12 pm.
ontos o hitman echei kapio dikio… giati oloi ksafnika echoun ginei “blogger” kai archizoun na milane gia kinimata…ideologies peri blogging etc eno stin ousia apla chrisimopiounai mia “platforma CMS” apla pio “euchristi” kai “eukoloprosarmosti” gia autous…
oso afora to AP den vlepo pouthena kati to mempto kai to aschimo akoma kai i timologiaki tous politiki einai poli chamili (diafono diladi kathetos KAI me ton hitman os pros auto)…
Χρήστος on 20.02.2009 @ 06:34 pm.
Ε, εκεί πέρα, εσείς μεγάλοι ή μικροί.. Μπλέξατε σε όρους και δεοντολογίες, σε ανταγωνισμούς και συγκρίσεις.
Μια είναι η ουσία τής κατάστασης. Ο καθένας μας θέλει ειδήσεις με αλήθεια και σχόλια με ουσία και όχι ψέματα, μισές αλήθειες ή θολά νερά και παρλαπίπες.
Μην ξεχνάτε ότι η αλήθεια είναι η μεγαλύτερη επανάσταση που υπήρξε και θα υπάρξει στη Γη και μην σχολιάσει κάποιος αφελής ότι άλλη είναι η αλήθεια για μένα και άλλη για σένα…