Apple vs Adobe και δεν έχει σημασία το σκορ

by Stefanos Kofopoulos • On 21-04-2010 • AT 6:21 pm • 10 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

flash

Με την αλλαγή στο iPhone SDK και την απαγόρευση χρήσης οποιαδήποτε άλλης γλώσσας προγραμματισμούς εκτός των native επιλογών που υποστηρίζει η Apple, το θέμα με το Flash και το iPhone φαίνεται να κλείνει εδώ. Η Apple κέρδισε και εκτόπισε την Adobe στην γωνία του Android. Για όσους δεν γνωρίζουν η ιστορία έχει ως εξής. Η νέα σουίτα Adobe C5 μέσα σε όλα τα άλλα που θα έκανε ήταν και το export από flash σε iPhone app. Πρακτικά αυτό σήμαινε ότι όσοι χρησιμοποιούσαν τα προϊόντα της Adobe και δεν είχαν καμία ιδέα από objective C θα μπορούσα να μπουν στο app store και να πουλήσουν εφαρμογές χρησιμοποιώντας μόνο τις ικανότητες τους στο Flash.

Οι λόγοι για αυτή την διαμάχη είναι πολλοί αλλά αυτό που έχει σημασία για το παρόν και μέχρι τον Ιούνιο είναι η ήττα της Adobe και η στροφή προς το Android και αλλού. Βέβαια θα ήταν καλύτερα να τα παρατήσει εντελώς με το Flash στα κινητά και να ασχοληθεί τρελά με το Flash σε οτιδήποτε άλλο. Adobe είναι, ξέρει καλύτερα.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Για άλλη μια φορά η apple δείχνει πόσο στενόμυαλη είναι, λες και θα την χαλούσε με το καλημέρα να έχει κάτι εκατομμύρια flash games στο app-ο-μαγαζό της.

    Τι να πεις…

    • Δεν έχω καταλήξει αν είναι καλό η κακό ή απομάκρυνση του Flash από το iPhone και όλα τα κινητά. Νομίζω πως ναι αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος.

  2. Εκτός από το Flash όμως πετάει και άλλες πλατφόρμες εκτός με την αλλαγή αυτή, όπως το MonoTouch τη Unity3D κλπ… Νομίζω είναι λίγο ανεύθυνο αυτό για παράδειγμα ένα personal license από το MonoTouch κοστίζει $399, Δηλαδή όσοι developers έχουν πληρώσει και έχουν αγοράσει κάποιο license σε αυτές τις πλατφόρμες θα μείνουν ξεκρέμαστοι;

    • Ω ναι. Apple είναι ό,τι θέλει κάνει. Για αυτό άλλωστε έχει ξεκινήσει μια τεράστια κουβέντα ότι αρκετοί γυρνάνε προς το Android και αν τελικά αυτή είναι η λύση

  3. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αλλά για να προγραμματίσεις σε iphone/ipad sdk δεν θες c++ αλλά objective c.

    Όσο για την adobe είναι απίστευτα χαζό που ξόδεψε τόσα resources πριν τσεκάρει τις διαθέσεις της apple..

    • Ναι απλά έβαλα C++ για να γίνει περισσότερο κατανοητό.. το διόρθωσα.

      Νομίζω ότι η Adobe έπαιζε και ουσιαστικά προσπαθούσα να εκβιάσει καταστάσεις. Αφού έχουμε τόσους πολλούς flash developers, θα μετατρέψουν τόσα πολλά flash σε iPhone apps και η Apple δεν θα μπορεί να πει όχι. Το πετάμε και μέσα στο νέο CS5 σαν κερασάκι στην τούρτα και τελείωσε.

  4. Ειναι οντως ηττα της Adobe?? Για φανταστειτε ολες τις σουιτες της Adobe να σταματησουν να υποστηριζουν Macintosh ως αποτελεσμα μιας τετοιας διαμαχης!!! Μαλλον η Apple και τελικα ο τελικος χρηστης θα βγει χαμενος.

    • Αυτό τους έχει απομείνει ως εκβιασμός και νοοτροπία τύπου Apple αλλά δεν νομίζω να το κάνουν γιατί θα χάσουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς

  5. Και μένα δεν μου φαίνεται πως η Apple τα κατάφερε και πέταξε την adobe στη γωνιά του android.Μην τα παραλέμε.Πιό πολύ μου κάνει πως η adobe κουράστηκε με τα κουραστικά τερτίπια της Apple και αποφάσισε να μην την παρακαλάει άλλο.Ε αμα πιά.Ωραιά η γκόμενα αλλά δεν σου κάθεται θα ψάξεις για άλλη.

  6. γεγονος παραμενει οτι το flash ειναι μεγαλο κομματι του διαδικτιου.vimeo και αλλα streaming sites μεσω iphone? εχω δοκιμασει στο android μια beta εκδοση του skyfire και παιζει κανονικα vimeo kai youtube μεσα απο τον browser..καποια sites με flash ομως οχι..περιμενω την εκδοση του flash για android 2.1 για να πω σιγουρα πραγματα..οτι περισσοτερο υποστηριζει ενα συστημα τοσο λειτουργικοτερο ειναι..macbook και leopard δεν τα αλλαζω αλλα στο mobile μαλλον καπου μου τα χαλαει η apple..

Top

Show Buttons
Hide Buttons