Το μεγάλο δίλημμα της Apple: περιθώριο κέρδους ή περισσότερες πωλήσεις;

by Stefanos Kofopoulos • On 27-11-2012 • AT 3:35 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

Το μεγάλο δίλημμα της Apple: περιθώριο κέρδους ή περισσότερες πωλήσεις

Η Apple θα αντιμετωπίσει ένα μεγάλο δίλημμα στο μέλλον, νιώθει όπως την πίεση από τώρα. Σύμφωνα με τον αναλυτή Andy Hargreaves της Pacific Crest, το κέρδος από κάθε συσκευή και iPhone που πουλάει η Apple έχει φτάσει στο μεγαλύτερο ποσοστό και ακολουθεί η πτώση.

Κάθε πώληση προϊόντος αποφέρει κέρδη, 5% ή 15% ή 40%. Η Apple προς το παρόν φαίνεται να βρίσκεται την κορυφή της κερδοφορίας έχοντας δημιουργήσει μια γραμμή παραγωγής, μεταφοράς, διάθεσης και πώλησης των προϊόντων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δημιουργός της αρχιτεκτονικής αυτή ήταν ο Tim Cook με τον Steve Jobs στην θέση του CEO.

Η δημιουργία του iPhone 5, φαίνεται πως συμπιέζει το κέρδος που βγάζει η Apple από το “συνηθισμένο” 40% κάτω στο 38.8%. Αυτή είναι η εκτίμηση του Hargreaves σε κάθε περίπτωση. Οι καθυστερήσεις στην γραμμή παραγωγής, τα νέα υλικά, ο εξελιγμένος ποιοτικά τρόπος κατασκευής επηρεάζουν σημαντικά την κερδοφορία της Apple σε κάθε iPhone 5 που πουλάει.

Δεδομένου του ανταγωνισμού και των πωλήσεων η Apple για να εξελιχθεί ως εταιρεία πρέπει να πουλήσει περισσότερα iPhone 5 ή να διατηρήσει/αυξήσει το περιθώριο κέρδους. Αυτό γιατί τα μισά περίπου έσοδα της Apple προέρχονται από τις πωλήσεις iPhone.

Υπάρχει βέβαια πάντα η εναλλακτική, η Apple να δημιουργήσει μια νέα αγορά δισεκατομμυρίων όπως ακριβώς έκανε με το iPod, το iPhone και το iPad. Έτσι το παιχνίδι θα ξεκινήσει από την αρχή και το Siri θα έχει λόγο σε αυτό.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons