Η Apple μετά τον Steve Jobs αλλάζει προς το χειρότερο

by Stefanos Kofopoulos • On 12-06-2012 • AT 3:18 pm • 87 ΣΧΟΛΙΑ

Η Apple μετά τον Steve Jobs αλλάζει προς το χειρότερο

Η Apple προχωράει χωρίς τον Steve Jobs, έχει τεράστια χρηματιστηριακή αξία και βρίσκεται στα καλύτερα της. Δυστυχώς η εταιρεία φαίνεται ότι αλλάζει προς το χειρότερο, ένα SD slot την φορά. Όσοι είδατε το νέο MacBook Pro με Retina Display θα παρατηρήσατε ότι για πρώτη φορά laptop της Apple υποστηρίζει SDXC card slot σε συνδυασμό με σύγχρονες τεχνολογίες όπως USB 3.0, Thunderbolt, iCloud. Είναι η ίδια τεχνολογία που χρόνια τώρα χρησιμοποιείται από τα φθηνότερα netbooks μέχρι τα ακριβότερα laptops αλλά η Apple με τον Steve Jobs στο τιμόνι αρνούνταν να ενσωματώσει στα MacBook.

Update: MacBook χρησιμοποιούν SD card slot από το 2009 ποτέ όμως σε συνδυασμό με USB 3.0, Thunderbolt, iCloud

Είναι η δεύτερη φορά που η Apple μπαίνει στην λογική των επιπλέον χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων σε νέα προϊόντα. Ναι, η θύρα για κάρτες SD και SDXC επιτρέπει την γρήγορη μεταφορά αρχείων και φωτογραφιών και θα βολέψει πολύ όπως θα βόλευε και η ύπαρξη USB και δεύτερου dock στο iPad.

Ο Steve Jobs επέλεξε διαφορετικά και όλοι γνωρίζουμε τα αποτελέσματα στην επιτυχία των προϊόντων μέχρι σήμερα. Τώρα η Apple τρέχει υπό την καθοδήγηση του Tim Cook, του Jonathan Ive, του Phil Schiller και άλλων που πλέον έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τις ιδέες τους με μεγαλύτερη ελευθερία.

Η Apple θα συνεχίσει να απολαμβάνει τεράστια επιτυχία και θα συνεχίσει να βελτιώνει τα προϊόντα της, να πουλάει τρελά και να καινοτομεί. Διαφορετικά σε σύγκριση με το παρελθόν και σίγουρα με λιγότερη απλότητα από αυτή που επιζητούσε ο Steve Jobs. Ναι, το SD card slot είναι τόσο σημαντικό. Σημαίνει πως η Apple ακολουθεί μια διαφορετική φιλοσοφία, μακρυά από τα πιστεύω του Jobs. Μεταμορφώνεται αργά αλλά σταθερά σε μία ακόμα εταιρεία.

Ίσως αυτή να είναι η φυσιολογική πορεία μετά από 12 χρόνια τρελής, Apple επιτυχίας. Ίσως η φθορά να είναι φυσιολογική. Ένα είναι σίγουρο, ο Steve Jobs δεν θα είχε επιτρέψει στην επιτυχία να αφήσει την Apple, ούτε την φθορά να την φτάσει.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

87 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μα τι λες; Όλα τα μεγαλύτερα Macbook Pro και Macbook Air είχαν ήδη SD card slot.
    Επίσης, πως μπορεί κάτι τέτοιο να κάνει την Apple χειρότερη;

    • Εννοείς ότι απέκτησαν τώρα, μετά το WWDC 2012

      • Όχι.
        Σου γράφω από ένα MBA 15” το οποίο έχει SD slot και έχω και ένα MBP 2009 το οποίο έχει SD slot επίσης.

      • Έχω 15άρι Mac book pro του 2009, έχει se card slot στα αριστερά.

  2. Καλησπέρα,

    Sorry αλλά μπερδεύτηκα με το άρθρο…

    αφού αναφέρεις ότι η προσθήκη του SDXD slot drive είναι θετικό (εγώ θα έλεγα και το HDMI) γιατί ο τίτλος είναι η apple αλλάζει προς το χειρότερο????

    • Φυσικά, ως επιπλέον θύρα και χαρακτηριστικό είναι θετικό. Αλλά αυτό δείχνει ότι η Apple έχει αρχίσει να μπαίνει στην λογική ανταγωνισμού σε χαρακτηριστικά που δεν έχουν τόση σημασία. Σκέψου τι έγινε όταν ο Jobs έτρεχε την Apple… σκότωσαν το CD, τώρα έχουν το iCloud και βάζουν SD;

  3. Καλά το SDXC είναι για γέλια… Αλλα γενικά το καινούριο MacBook Pro με Retina είναι ένα πολύ καλό βήμα..

  4. Από όλη την παρουσίαση αυτό ακριβώς ήταν το σημείο κλειδί για τον Τιτάνα; Το sdxc slot; Και πως ακριβώς αυτό κάνει χειρότερη την apple δεν κατάλαβα ακριβώς.

  5. Ζητάνε όλοι SD card slot και HDMI και αφού το βάζουν τους κράζετε;

    • Εξήγησα λίγο πιο κάτω γιατί. δεν είναι κράξιμο, είναι η άποψη μου για την Apple

  6. Σορρυ για να καταλάβω… η Apple παει προς το χειροτερο γιατι εβαλε ενα χαρακτηριστικο που θα βολεψει πολυ κοσμο, μονο κ μονο επειδη δεν το ηθελε ο Jobs???

    Νομιζω οτι ως φθορα νοειται το εντελως αντιθετο.

    • Ναι, αυτό πιστεύω. Έχουν το iCloud. Έχουν MacBook τόσα χρόνια χωρίς SD card slot και τώρα το βάζουν ενώ έχουν και Thunderbolt μαζί;

      • Καμία ψηφιακή κάμερα δεν δουλεύει με iCloud και Thunderbolt όμως ;) Ναι όντως η προσθήκη της μετά από τόσα χρόνια είναι *λίγο* άκυρη.

      • Επίσης στην εποχή του LTE δεν έχει νόημα.. όσο για τα περιφερειακά έχουν υπομονή, κάνουν roll out το Thunderbolt αργά αλλά σταθερά σε όλα τα μοντέλα Apple και έχουν USB 3.0 πλέον που είναι σημαντικά ταχύτερη σε σύγκριση με USB 2.0

      • Και που εγκειται η φθορα; Το να βαζουν εξτρα χαραξτηριστικα που ουδεμια εποβαρυνση εχουν για την αποδοση της συσκευης(ισα ισα βολευει) ειναι φθορα;

        Προοδος ειναι να συνεχιζει μια εταιρια μετα τον θανατο του εμπνευστη χωρις να μενει κολλημενη στα ιδια.

      • Τι λες; Τα MacBook pro έχουν απο το 2009 sd card slot και τα ανανεωμένα Air απο το 2010 και μετα επίσης το ίδιο. Δεν το πρόσθεσαν χθες αυτο

      • Ναι, έχετε δίκιο. Έκανα update το άρθρο για να φανεί ξεκάθαρα αυτό που ήθελα να πω. Ότι είναι η πρώτη φορά που έχουμε SD card slot με high end τεχνολογίες όπως USB 3.0, Thunderbolt, iCloud σε ένα μηχάνημα την εποχή του LTE.

  7. Eδώ και καιρό την σκέφτομαι αυτή την έκφραση και όχι από τώρα με τα Macbook. Δεν σε μαγνητίζει ο Tim Cook με τις ομιλίες του και το iOS 6 δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο. Συνεχίζει βέβαια η επιτυχία με τις πολλές πωλήσεις αλλά για πόσο ακόμα? Και με το 4s ξενέρωσε πολύς κόσμος γιατί περίμενε αλλαγή design, μεγάλη οθόνη κ.ά. Τώρα άμα δεν υπάρχει μεγάλη αλλαγή στο iphone 5 το πράγμα θα αλλάξει ακόμα πιο χειρότερα για την apple

    • Κανείς τους δεν είναι Steve Jobs στις παρουσιάσεις αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Το θέμα είναι τι έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν ως πλεονεκτήματα που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήταν καν μέσα στα προϊόντα Apple και μόνο ο ανταγωνισμός χρησιμοποιούσε.

      Θα συνεχίσουν να έχουν επιτυχία, αυτό είναι δεδομένο. Έχουν έτοιμα προϊόντα για 2-3 χρόνια ακόμα.

  8. Φαντάζομαι όλοι οι πλούσιοι hipster 20χρονοι που έχουν κάμερα αξίας 1500 ευρώ και βγάζουν φωτογραφίες, θα τους βολέψει να βάζουν την sd καρτούλα τους στο νέο MacBook Pro. Άρα γιατί να μην το κάνουν; Μπράβο apple!

    • Θα μεταφέρουν φωτογραφίες όπως τις μετέφεραν μέχρι σήμερα στα ίδια ακριβά MacBook. Θα μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιήσουν την USB 3.0 / Thunderbolt

  9. Σίγουρα αλλάζει και σίγουρα κανένας τους δεν ειναι Steve Jobs. Κανένας τους δεν θα μπορεσει να πει τα ΟΧΙ που εχει πει αυτος.

    Όμως τον προβληματισμό σου δεν τον καταλαβαίνω. Ήθελες να αφαιρεθεί τελείως ή να το ενσωματώσει με κάποιο τρόπο στο thunderbolt ή στο usb3 (adaptor πιθανον) ?

    • Ο Jobs είχε πει στον Cook να μην σκέφτεται ποτέ τι θα έκανε αυτός αλλά να αποφασίζει και να κάνει αυτό που νομίζει σωστό. Αυτό φαίνεται ότι κάνει ως CEO και μέχρι τώρα πάει πολύ καλά νομίζω.

      Ο προβληματισμός είναι απλός: υπάρχει iCloud, υπάρχει USB 3.0, υπάρχει Thunderbolt και ξαφνικά εμφανίζεται SD card slot σε ένα μηχάνημα που όχι μόνο δεν το χρειάζεται αλλά μέχρι σήμερα όλα τα MacBook Pro και όχι μόνο έκαναν την δουλειά τους χωρίς να έχουν SD card slot.

      Δεν γίνεται με τόσο γρήγορο hardware (USB 3.0, Thunderbolt) και στην εποχή του LTE που ήδη χρησιμοποιείται σε iPad, να βάζεις SD

  10. Κι όμως, θύρα SD υπήρχε και σε παλιότερα Apple laptops, π.χ. σε MacBook Air από το 2010! Συμφωνώ με τη γενικότερη εντύπωση πάντως ότι ξεφεύγουν από τη νοοτροπία Jobs, και εκεί πιστεύω που θα φανεί έντονα είναι στο επόμενο iPhone…

  11. Μ’αρέσει που γίνεται συζήτηση βάσει επιχειρημάτων τα οποία είναι εντελώς λανθασμένα. Απλά ελπίζω αυτό να έγινε λόγω αμάθειας.

    • Ξέρω, ναι υπάρχει η SD χρόνια τώρα αλλά τότε δεν είχαμε iCloud, δεν είχαμε LTE, δεν είχαμε Thunderbolt, δεν είχαμε USB 3.0. Αυτό είναι το θέμα.

      • Ούτε τώρα έχουμε LTE, Thunderbolt, USB 3.0 κτλ στο 90% της αγοράς της Apple.

      • Σωστά αλλά πότε η Apple ενδιαφερόταν για το “mainstream” ή τους πολλούς όταν ήταν η πρώτη που σκότωνε τα “περιττά” όπως το floppy και το CD, έχοντας φυσικά εναλλακτικές. Τώρα όχι μόνο έχει εναλλακτικές σε επίπεδο hardware αλλά και cloud

      • δηλαδή το θέμα είναι οτι κράτησε ενα extra χαρακτηριστικό;

  12. Να ήταν μόνο αυτό; Η apple μετεξελίσσεται σε μια συμβατική κολοσσιαία εταιρία, στα πρότυπα της sony ή της samsung. Πιασάρικες αλλά μισοψημένες υπηρεσίες, που ουσιαστικά δεν θα τις χρησιμοποιήσει κανένας, όπως το siri, ειδικά κουμπιά σε αυτοκίνητα, 3d χαρτες για μερικές πολεις κτλ. τις έχουμε συνηθίσει από τις υπόλοιπες εταιρίες…

    H apple όπως την ξέραμε, τέλος. Μπορεί ο τύπος να ήταν αντιπαθητικός, αλλά όπως φαίνεται η προσωπικότητα του επηρέαζε καταλυτικά τον χαρακτήρα της εταιρίας και την έκανε ξεχωριστή.

  13. Την αλλαγή θα την καταλάβουμε όταν σταματήσουν να δουλεύουν σε projects και ιδέες που εχει ξεκινήσει ο Steve. Και το iPhone5 θα ειναι του Steve 100% όπως και οι περισσοτερες αλλαγές στο iOS6. Να ειστε σίγουροι. Και το iCloud και ολο το concept της συνεργατικότητας αναμεσα σε apple συσκευές ειναι καθαρά του Jobs. Δεν λεω οτι ολες οι ιδεες του κατεβηκαν στο μυαλο. Εχει εμπνευστει από ιδέες άλλων και απλά εχει το μυαλο για να τις υλοποιήσει ‘σωστά’. Το share photos του iCloud σε ΟΛΟΥΣ πχ πιστευω ότι δεν ειναι ιδέα του. Ηδη βλεπουμε παρεμβάσεις. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξεφύγουν από την κεντρική ιδέα της εταιρείας. Κορυφαία ποιότητα σε όλα με γνώμονα τον χρήστη.

  14. Τιτανα,

    Πρεπει να πω οτι θελει μεγαλο κουραγιο να γραψεις οτιδηποτε αρνητικο για την Apple. Απο την στιγμη που πατησεις Enter για την υποβολη του αρθρου μεχρι την στιγμη που θα ερθει το πρωτο κραξιμο, ειναι θεμα milliseconds. Και η κατασταση στα ελληνικα φορουμ ειναι παιδικη χαρα σε σχεση με αυτα που συμβαινουν σε ξενα φορουμ. Οπως και να εχει συγχαρητηρια και παλι για το κουραγιο σου.

  15. Διαβάζω τα σχόλια και λέω να σταματήσω να σχολιάζω. Στη συζήτηση συμμετέχουν άτομα που , κόβω το χέρι μου, δεν έχουν δει macbook pro απο κοντά. Εχω macbook pro 2009 και εχει SD card slot, η οποια βολευει παρα πολυ.

    “Πιασάρικες αλλά μισοψημένες υπηρεσίες, που ουσιαστικά δεν θα τις χρησιμοποιήσει κανένας, όπως το siri, ειδικά κουμπιά σε αυτοκίνητα, 3d χαρτες για μερικές πολεις κτλ. τις έχουμε συνηθίσει από τις υπόλοιπες εταιρίες”

    Ενδεικτικά σου αναφέρω οτι το Siri ( το οποιο προς το παρον υποστηριζεται 100% μονο στην αμερικη) το χρησιμοποιουν σε καθημερινή βάση το 70% των χρηστων iPhone4S στην Αμερική. Τα ειδικά κουμπιά σε αυτοκίνητα ειναι βήμα προς τα εμπρός! Ρώτα όλους αυτούς που τρεχουν χιλιομετρα με τα nike τους και τους ενσωματωμενους αισθητηρες για iPod, iPhone. και οι 3D χαρτες ειναι επίσης ενα βήμα μπροστά. Δες το χθεσινό keynote και θα καταλαβεις.

    • Έχεις δίκιο αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρχε SD μαζί με USB 3.0, Thunderbolt, iCloud και ένα οικοσύστημα συσκευών να υποστηρίζει όλα αυτά

      • Κοίτα. Αν το SDXC slot χαλούσε έστω και στο παραμικρό το macbook pro τότε θα συμφωνούσα μαζί σου. Επειδή το ζω είναι ενα feature που χρειαζεται, βολευει και ειναι συμβατό με τη μεγαλη πλειονότητα των ψηφιακων φωτογραφικών (θα έλεγα με όλες αλλα δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει) και δεδομένου ότι η apple δινει μεγάλη σημασία σε designers, photo editors κτλ ειναι κάτι που δεν ειναι ώρα να αφαιρέσει. Ειναι κάποια βήματα που πρέπει να γινονται την καταλληλη στιγμη. Εγώ περίμενα να μην εχει κανενα pro optical disc για παραδειγμα και ομως δεν εκανε το βημα κατευθείαν. Και δεν νομιζω οτι ο Steve θα το εκανε. Ρίξανε το δόλωμα και θα δουνε πως θα παει. Η apple αλλαζει αλλα δεν χειροτερεύει. Εγω που ειμαι macuser αρκετα χρόνια σου λεω οτι υπαρχει μια πολύ λεπτή γραμμη πανω στην οποια πρεπει να περπατησει ο Tim Cook. H apple θα χαλασει οταν αυτο που θα βγαλει θα ειναι ισαξιο με το προηγουμενο και πιο φθηνο!

      • Δεν το χαλάει η SD το MacBook Pro με Retina Display αλλά είναι πλέον στο σημείο που δεν θα έπρεπε να είναι εκεί, δίπλα με USB 3.0, Thunderbolt και iCloud. Το ίδιο έγινε με floppy και CD-ROM, με software keyboard στο iPhone αντί για physical QWERTY κλπ

    • Κοίτα, εγώ πλησίασα την apple το 2008 εντυπωσιασμένος από το 100% απίστευτα συμπαγές UI των ios συσκευων. Από εκεί καταλήξαμε στο siri που το χρησιμοποιεί το 70% των χρηστών… Ναι η τεχνολογία αυτή έχει μέλλον, αλλά την έβγαλαν τώρα μισοψημμένη ελλείψει πραγματικά λειτουργικών καινοτομιών. Αυτη την “ένδεια” την ξέρουν στην apple και προσπαθούν τεχνητά να προωθήσουν τις νεότερες εκδόσεις προιόντων αφαιρώντας λειτουργίες από προηγούμενες (siri, turn by turn navigation ktl.), που δεν διακαιολογούνται από το hardware τους.
      Εγώ βλέπω ένα τέλμα στην εταιρία, μία απουσία της επιμονής της τελειότητας, που πιστεύω έδινε ο Jobs τραβώντας τα λουριά μέχρι αηδίας. Δεν λέω ότι δεν είναι κορυφαία, αλλά ότι έχει περάσει το μέγιστο σημείο της. Θα αποδειχθεί αν έχω δίκιο οριστικά στην παρουσίαση του επόμενου iphone. Μέχρι τότε τα ξαναλέμε!

  16. Με στεναχωρεί που βλέπω αμάθεια, ημιτελή επιχειρήματα, ακραία, άνευ ουσίας ανάλυση και comments να εξαφανίζονται σε αυτό το thread.

    • Like

    • Συμφωνώ.

    • Μπορεί να μην συμφωνείς με την άποψη μου αλλά η ανάλυση μόνο άνευ ουσίας δεν είναι. Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω

      • Η ανάλυσή σου είναι αφελής στην καλύτερη των περιπτώσεων.
        Για να έχουμε και ένα μέτρο, ορίστε η ανάλυση από equity analysts για τις ανακοινώσεις.

        “With MacBook Air pricing lowered $100 vs. prior models and a new high end MacBook Pro now featuring a retina display, we believe new MacBook models should generate strong sales and continued market share gains versus Windows PCs.”

      • Δεν νομίζω ότι μίλησα για πωλήσεις, ούτε για μείωση κερδοφορίας.. ίσα – ίσα είπα ότι θα πουλήσει και θα συνεχίσει να πουλάει τρελά. Δεν βλέπω να διαφωνώ σε αυτό. Μιλάω για την κουλτούρα της Apple με αφορμή ένα παράδειγμα από ένα τόσο high end μηχάνημα, πρώτο για την Apple, που παρόμοιο δεν υπάρχει στην αγορά. Όπως έγραψα, θα μπορούσε και το iPad να έχει USB και δεύτερο dock αλλά δεν είχε ποτέ. Πρόσφατα εμαφανίστηκαν πρωτότυπα από το παρελθόν με iPad πρώτης γενιάς και 2 dock.

      • Like^1024

      • Στον Dimitris πηγαινε

  17. μην κολατε με το sd slot….
    εννοει απλα οτι η apple δεν αλλαζει-καινοτομει

  18. To USB θα χαλουσε το iPad. Το SDXC δεν χαλαει σε τιποτα το macbook pro. Σου εξηγησα και πιο πανω.

    • Συμφωνώ αλλά για ρώτα αυτούς που θέλουν να περάσουν τις φωτογραφίες τους κάπως.. ή το δεύτερο dock για φόρτιση; Καταλαβαίνεις;

      • Ναι αλλα βαζοντας κατι τετοιο χαλάει το τελειο tablet.Και δεν θελει να το κανει. Ας προσαρμοστεί ο χρηστης. Επίσης στο iOS ο χρηστης δεν εχει προσβαση στα αρχεια! Παρα μονο μεσα απο τις εφαρμογές. Οπότε θελει να τα περναει ολα μεσα απο το iTunes. Επίσης υπάρχει αντάπτορας για USB στο iPad (και παλι μονο με εφαρμογη περνας αρχεια).

        Βάζοντας το SDXC δεν χαλαει σε τιποτα το pro. Και συνεχιζει να εχει σαν γνωμονα τον χρήστη. Καταλαβαίνεις? Είναι πολλες παραμέτροι που πρεπει να σκεφτεις καθε φορά. Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις. Τεσπά. Το αν χαλάει θα το δείξει η ιστορία. Εδώ θα είμαστε να την κράξουμε και να την βάλουμε στον ίσιο δρόμο! :p

  19. Νομίζω ότι είναι απο τα χειρότερα αρθρα που εχω διαβασει ποτέ :(

    • Συμφωνώ!

  20. Εγώ πάλι συμφωνώ με το άρθρο. Κατάλαβα τί θέλει να πεί ο Titanas. Αυτός που είναι στην κορυφή είναι ο εκκεντρικός, όχι ο κλασσικός. Αυτός που θα κάνει κάτι διαφορετικό, όχι αυτός που θα “πάει με το ρεύμα”. Ο Steve Jobs ήταν τέτοιος άνθρωπος και μην νομίζετε, οι “πολλοί” τον ακολουθούσαν γιατι τον μισούσαν… Αγαπούσαν που τον μισούσαν και ταυτόχρονα η Apple έβγαζε χρήματα. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Αυτός χάραζε την πορεία, δεν την ακολουθούσε.

    Αν η Apple αλλάξει προφίλ, έχει υπογράψει την καταδική της. Αν η Apple πατήσει στα χωράφια των άλλων, την έφαγαν. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

    • +100!

  21. η εταιρια κινειται προφανως ακομη σε ρυθμους jobs και θα κινειται για κανα δυο χρονια ακομα. εκτος κι αν υπαρχει η αφελης προσεγγιση πως ο σχεδιασμος της εταιριας ειναι με οριζοντα 1-2 χρονια.
    προφανως οτι ζουμε ειναι σκεψεις και σχεδιασμος χρονων πισω που απλα υλοποιηθηκαν τωρα.
    και οταν εχει sd reader ακομα και το iphone (επισημο, της apple) που αν δεν κανω λαθος κυκλοφορησε επι των ημερων του jobs δεν καταλαβινω τα επιχειρηματα του αρθρου.

    αν θες να βρεις επιχειρηματα, υπαρχουν απειροι σκληροπυρηνικοι χρηστες mac που δυσανασχετουν με την πορεια που εχει παρει το mac os μετα τη lion εποχη, εκει ισως μπορεις να ισχυριστεις οτι κατι αλλαζει.
    φιλικα

  22. +1. Θα συμφωνήσω (αν και η slot είναι χρήσιμη). Επίσης, δεν είναι λίγο περίεργο που ΤΏΡΑ ανακοίνωσαν το Siri για iPad; Θα μπορούσαν να το αναφέρουν στην πρώτη ανακοίνωση του νέου iPad για να το λατρέψουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι. Έστω μία αναφορά, ότι στο iOS 6 θα υπάρχει Siri. Λογικά δεν θα το ήθελε ο SJ και τώρα βρήκαν το ελεύθερο.

  23. Το άρθρο (πριν τη συμπλήρωση του update) μου θύμισε στιγμιαία εκείνο που είχε γραφεί για το κουτί του νέου Iphone, το οποίο σύμφωνα με το γραφόντα μείωσε “ξαφνικά” τον όγκο του στο μισό από τον προκάτοχό του, και με βάση αυτό το (φαντασιακό) γεγονός αναπτύχθηκε μια σειρά επιχειρημάτων πέρι οικολογικής συνείδησης της εταιρίας, διπλάσιο όγκο μεταφορών κινητών σε φορτηγά στον ίδιο χρόνο και άλλα τέτοια…

    Μου προκάλεσε εντύπωση το άρθρο, καθώς σχετικά πρόσφατα πριν από την ώρα που γράφτηκε, είχα αγοράσει το Iphone 4 και είχε το ίδιο και απαράλλακτο λεπτό κουτί με το 4s. Το περιβόητο χοντρό κουτί απλώς περιείχε τριπολικό αντάπτορα ρεύματος μεγαλύτερου όγκου, ο οποίος αν δεν απατώμαι χρησιμοποιείται προς τας Αγγλίας.

    Και για του λόγου το αληθές : http://www.pestaola.gr/iphone-4s-box/

    Το παρόν άρθρο αποτελεί ένα ακόμα τρανταχτό παράδειγμα ατελούς πληροφόρησης για ένα προΐόν της apple και με βάση αυτήν, ένα κατεβατό προσωπικών απόψεων άλλοτε θετικών, άλλοτε αρνητικών από τη σκοπιά του αρθρογράφου.

    Το συμπέρασμα μου είναι ότι ο αρθρογράφος, σαφώς επηρεασμένος από την πολιτική κορυφαίων ιστολογίων τεχνολογίας παγκοσμίως, αποσκοπεί ολοκληρωτικά να προσδώσει στα άρθρα του μια σεμνή ειρωνεία και εξυπναδίστικες ατάκες με βάση την κρίση του, ακόμα και αν αυτή είναι ανεξακρίβωτη και λανθασμένη.

    Καταλαβαίνω ότι αυτό “πουλάει”, το συγκεκριμένο ύφος όμως που διέπει το μεγαλύτερο ποσοστό των άρθρων από το συγκεκριμένο αρθρογράφο καταντάει και κουραστικό κατά την άποψή μου, και κυρίως όταν συμπληρώνεται από λανθασμένα επιχειρήματα. Η κακή αντιγραφή άλλωστε έχει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα.

    Δεν τα γράφω αυτά για να σε κατηγορήσω, ούτε και για να σε “συμμορφώσω” (αλοίμονο). Είναι οι ταπεινές μου παρατηρήσεις, επειδή το pestaola το θέλω να συμπεριλαμβάνεται στα ιστολόγια από τα οποία ενημερώνομαι καθημερινά.

    p.s. you should care

  24. Τη στιγμη που όλο το οικοσυστημα της apple γυρνάει προς retina displays και θέλουν να μας κάνουν ολους επαγγελματίες φωτογράφους είναι απόλυτα φυσιολογικη κίνηση να βάλει sd card slots. (υποδοχη που έχει καθιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της αγορας φωτογραφικών μ.). Όταν επαγγελματιες και μη φωτογράφοι κινούνται εξω σίγουρα το καλώδιο δεν είναι και η πιο εύκολη λύση. Αποτυχία της θα ηταν αν έβαζε όλο το card reader 16x υποδοχες. Και σχετικά με το επιχείρημα usb3 thunderbolt και lte δες απλά τα ποσοστά χρησης του καθενός και περισσότερο του τελευταιου και ξανακρινε. (παγκοσμίως ε;) είναι πάρα πολύ καλη στο trending αλλά και επί εποχης jobs δεν ηταν λίγες οι φορές που συμβιβάστηκε με τις απαιτησεις του κοινου Βλέπε backlit keyboard στο πρώτο unibody macbook.
    Φιλικά

  25. τιτάνα έχουν αναβατμισι τα προ με hd 5xxx ενώ η ati έχει βγάλει 7xxx…??

  26. Τιτάνα συγνώμη κιόλας αλλά απορώ φίλε μου και με το σκεπτικό σου στο να σηκώσεις ένα τέτοιο άρθρο… Πρώτον προφανώς δεν ήξερες και μετά το άλλαξες για το sd slot.. Δεύτερον τι ακριβώς σε χαλάει δηλαδή σε ένα κορυφαίο laptop που έχει μια οθόνη που δεν την έχει κανένα άλλο και τρελά χαρακτηριστικά ? Το ότι έχει και ένα χαρακτηριστικό που χρησιμοποιήται χρόνια…? Γιατί το point σου αυτό είναι…Τι ήθελες να βάλουν επάνω δηλαδή? Έχουν αλλάξει κάρτες οι φωτογραφικές και δεν το ξέρουμε? Ή επειδή έχει προχωρημένες εισόδους θα καταργήσει κάποια που είναι χρόνια αλλά όπως και να έχει χρησιμοποιείται ακόμα κ δν έχει αλλάξει…? Γιατί λες για floppy κτλ αλλα δεν σκέφτεσαι ότι όταν το κατάργησε υπήρχε ήδη κάτι άλλο… Να καταλήξω ότι φαίνεται αστείο να διαβάζεις τέτοια άρθρα και να κάθεσαι εδώ όταν σε άλλα blog υπάρχουν πολύ σοβαρότερα και ανανεώνονται ποιο συχνά…

    • Δεν με χαλάει το SD card slot σε καμία περίπτωση, δεν είναι αυτό το θέμα. Μιλάω καθαρά για θέμα κουλτούρας και τίποτα άλλο. Θα ήθελα να ΜΗΝ υπάρχει η SD και να έδιναν βάρος στο USB 3.0 και το Thundebolt. Μην ξεχνάμε ότι η Apple ήταν η πρώτη εταιρεία που έβγαλε mainstream laptops με Thunderbolt (με την βοήθεια της Intel βεβαίως που ο Jobs είχε ιδιαίτερη σχέση).

      Όταν σκότωσαν το Floppy και το CD-ROM όλοι τους περνούσαν για τρελούς. Το ίδιο και με το softwate keyabord στο iPhone. Θυμάσαι την δήλωση Ballmer.

      Είσαι ελεύθερος να διαβάζεις ό,τι θέλεις, όσο συχνά θέλεις. Το γεγονός ότι απαντάς στο σχόλιο και συμμετέχεις στην συζήτηση κάτι λέει.

  27. Αν θελει η Apple να μεταμορφωθει σε μια mainstream εταιρια κανενα προβλημα αυτο ισως και να της βγει σε καλο που σημαινει μεγαλυτερες ακομη πωλησεις. Οσον αφορα τη φυσιολογικη φθορα αυτο ειναι αποψη σου. Αν οντως υπαρχει φθορα αυτο θα το δουμε τα επομενα χρονια (για κοιτα να δεις που υπερασπιζομαι την apple…..ημαρτον)
    Οσον αφορα τον Tom Cook ναι ισως δεν ειναι Steve jobs αλλα μην ξεχνατε ότι το iphone 4s σχεδιαστηκε οταν ο Steve jobs ζουσε και το γεγονος οτι ηταν μια απογοητευση για τουs hardcore users βαραινει κυριως τον Jobs. Mην τα φορτωνουμε ολα στον Cook.
    Τελος ας μην ξεχναμε ποιος ήταν ο πραγματικος σωτηρας της apple πισω στο 1997.

    • Μιλας για τη Microsoft ? Ξέρεις γιατι δέχτηκε να κάνει τη συμφωνία ? Προφανώς ήξερε ότι η Apple με τα δικαιολογητικά που είχε θα μπορούσε να την εκμηδενίσει όσο και αν φαίνεται υπερβολικό αυτό που λέω, λόγω του ότι είχε αθετήσει γραπτή συμφωνία μεταξύ των 2 πλευρών.

    • Κανείς λάθος κανένας hard core user den apogoiteftike. Isos μόνο οι έλληνες που δεν μπορούσαν να κάνουν κοζερια με το ίδιο design

      • Πολλοί γνωστοί μου hardcore users απογοητεύτηκαν, κυρίως επειδή έμεινε το ίδιο μέγεθος στην οθόνη ή το κράτημα του στην πολλή ώρα καταντά κουραστικό.

  28. Βασικά η μεγάλη αλλαγή είναι η θύρα HDMI (!) και η USB 3 , αν ζούσε ο jobs θα τους είχε κόψει τα πόδια μόνο στο άκουσμα. Το σκεπτικό του Στέφανου είναι πολύ σωστό και έχει απόλυτο δίκιο. Στο βωμό του pop η apple αλλάζε, για μένα προς το χειρότερο και δεν είμαι wannabe iPhone boy.

  29. Α και σορρυ κιόλας αλλά χαλαρωστε λίγο που την έχετε δει όλοι tech guru επειδή μάθατε ένα i κάπου το 2010.

  30. Διαφωνώ κάθετα με το άρθρο. Δηλαδή έπρεπε να πεθάνει ο Jobs για να δούμε usb 3.0 σε mac ? Καλός και οραματιστής δεν λέω αλλα με πολλές εγωιστικές εμμονές οι οποίες αν δεν υπήρχαν θα πήγαιναν κατά τη γνώμη μου την εταιρία ακόμα πιο μπροστά και θα διευκόλυναν τους πελάτες της (usb 3.0, hdmi, ράδιο και υποστήρηξη flash για το iPhone). Ενα μεγάλο μπράβο λοιπόν στην apple που σιγά σιγά αυτές οι εμμονές του Jobs παραμερίζονται.
    Κατά τη γνώμη μου μια νέα apple η οποία θα προχωρήσει πάνω στη φιλοσοφία του ιδρυτή της (καινοτομία-design-ποιότητα) αφήνωντας πίσω τις όποιες ιδιοτροπίες οχι μόνο θα γίνει καλύτερη αλλά θα φέρει πίσω και κόσμο που έχει αποστραφεί απο αυτή. Just my two cents…

  31. Τιτάνα, κατανοώ τη σκοπιά, υπό την οποία εκφέρεις την άποψή σου, αλλά για μένα είναι λανθασμένη και εξηγώ:
    Με ορμητήριο την τεράστια επιτυχία της Apple, ισχυρίζεσαι ότι αυτή (η επιτυχία) ήρθε, σε μεγάλο βαθμό, από τη σθεναρή άρνηση της Apple, να ενσωματώσει στα προϊόντα της τεχνολογίες κοινές, από άλλα ανταγωνιστικά προϊόντα. Δε νομίζω να είναι αυτό το στοιχείο που την ανέδειξε σαν εταιρεία, αλλά θεωρώ ότι παράλληλα με τις υπέροχες δημιουργίες της, επέλεγε και αυτό το μονοπάτι, με σκοπό να κάνει τους καταναλωτές να διαθέτουν ένα Apple προϊόν για κάθε ανάγκη (μουσική, υπολογιστής, κινητό, τηλεόραση).
    Μόνο που η Apple, δεν έχει προϊόν σε κάθε κατηγορία, τουλάχιστον για την ώρα, δεν πουλάει πχ κάποια τηλεόραση, ή βιντεοκάμερα, ή φωτογραφική.
    Έτσι, το να υιοθετήσει ένα μέσο, που να επιτρέψει τη σύνδεση ενός προϊόντος της, με ένα άλλο, μόνο θετικό το θεωρώ, δεδομένου ότι ο υπάρχων δρόμος, έστω του LTE, που αναφέρεις εσύ, δεν ισχύει για μεγάλο μέρος του πλανήτη.
    Θα αναφερθώ και στο bluetooth, αν και κοινότυπο: Κατ’ επέκταση της επιχειρηματολογίας σου, θα σε ενοχλούσε πχ η ενεργοποίηση της δυνατότητας χρήσης του bt, για ανταλλαγή αρχείων μεταξύ iPhone και άλλου κινητού, επειδή θα χάραζε άλλη γραμμή για την εταιρεία;

  32. Κάθε λογικός άνθρωπος βλέπει οτι είναι ένα βήμα βελτίωσης. Δεν νομίζω να χαλάει κανέναν φυσιολογικό άνθρωπο-και όχι πρόβατο- να μπορεί να κάνει 5 αυτονόητα πράγματα σε ένα πανακριβο μηχάνημα. Ζήτω τα slots και το usb. Σαν το καβούρι η apple όπου παν οι άλλοι ανάποδα. Ακόμα και κόσμος που την προτιμάει για τους λόγους του δυσφορεί με τις ιδιοτροπίες της.

    • “Δεν νομίζω να χαλάει κανέναν φυσιολογικό άνθρωπο-και όχι πρόβατο- να μπορεί να κάνει 5 αυτονόητα πράγματα σε ένα πανακριβο μηχάνημα. ”
      συμφωνώ απόλυτα!

  33. Παιδιά το Post είναι απλό και μπορεί να συνοψιστεί εύκολα…

    Ο Τιτάνας δεν γουστάρει που μπήκε sd card slot (που υπήρχε, αλλά δεν το ήξερε) για τον εξής απλό λόγο:

    “Δεν ανήκει πια στην ελίτ”

    Και θα μου πείτε πώς γίνεται με τη βελτίωση ενός προϊόντος να βγαίνεις από την “ελίτ”;;

    Μα ακόμα και η έλλειψη αυτή σε διαφοροποιεί. Ακόμα και αν το πιο δυνατό λαπτοπ της Apple δεν είχε HDMI για τον Τιτάνα δεν ήταν έλλειψη. Ήταν διαφορετικότητα και ελιτισμός…

    Οπότε όλο αυτό χάνεται και πλέον είναι το καλύτερο λαπτοπ της αγοράς έχοντας όμως τα πάντα που έχουν οι άλλοι.

    Για του λόγου το αληθές θα ήθελα ιδιαίτερα να ακούσω την απάντηση του titana στο ερώτημα αν θέλει το Iphone να αποκτήσει ραδιόφωνο και δυνατότητα αποστολής με bluetooth…

    • Αν νομίζεις ότι μια θύρα επικοινωνίας υπολογιστή σε βάζει κάποια ελίτ ή όχι, τότε η κουβέντα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

      Φαίνεται επίσης να μην έχεις κατασκευάσει ποτέ κάτι δικό σου, κάτι που να το χρησιμοποιούν πάνω από 100 άτομα, ώστε να αντιληφθείς ότι το προϊόν που προσφέρεις είναι αυτό που θέλεις εσύ, όπως θέλεις εσύ, όταν θέλεις εσύ και μόνο αν θέλεις εσύ. Τα παραπάνω ισχύουν για οτιδήποτε αγοράζεις, όχι μόνο MacBook Pro και iPhone.

  34. Ο Τιτάνας μιλάει για αλλαγή κουλτούρας όχι το τι θα έπρεπε να έχει. Όντως δείχνει ότι η apple αλλάζει αλλα δεν ξέρουμε αν θα της βγει σε καλο. Ο χρόνος θα δείξει

  35. @titana ξεχνας το πολυ απλο. υπηρχε λογος να αφαιρεθει το floppy disk και το superdrive. επιαναν πολυ χωρο και εκαναν τη συσκευη ογκωδη. ποιος ο λογος να αφαιρεθει το sd slot (το οποιο αρχικα υπηρχε ηδη?)
    κακο αρθρο και αστοχος τιτλος. εγω προσωπικα διακρινω μαλιστα και μια ταση μαζοχισμου. σαν να θες απο την apple να σου δυσκολεψει τη ζωη για να ειναι διαφορετικη απο τις υπολοιπες εταιρειες…

  36. Για να κάνω όμως κ το δικηγόρο του διαβόλου η προσθήκη hdmi με ξένισε λίγο και εξηγούμαι: Η apple εως τώρα υποστήριζε το thunderbolt ως θύρα για όλες τις δουλειές ( ταχύτατο data transfer, σύνδεση μεταξύ οθονών κτλ) και πολύ σωστά έκανε γιατί η σταδιακή ενωποίηση όλων των θυρών σε μια ειναι καταπληκτική ιδέα. Μεχρι σήμερα όποιος ήθελε να χρησιμοποιήσει hdmi απλά έπαιρνε αντάπτορα. Με την προσθήκη όμως hdmi η apple είναι σα να “προδίδει” το ίδιο το thunderbolt που είναι δικό της παιδί και επίσης δείχνει οτι ακολουθεί τον ανταγωνισμό, κάτι που ο Jobs δεν θα επέτρεπε ποτέ και δικαίως κατα τη γνώμη μου. Μια διάταξη 2 usb3.0 και 2 thunderbolt συν το card reader θα μου άρεσε πολύ περισσότερο.

  37. Δηλαδή αν η Apple αύριο αποφασίσει να βάλει ελεύθερη μεταφορά αρχείων μέσω Bluetooth στο iPhone (ΟΚ, πλην μουσικής) αυτό θα είναι μια αποτυχία και θα γίνει “μια ακόμα εταιρεία σαν τις άλλες”.

  38. Καλημέρα, η Apple το πάει στο Home Entertainment, όλο αυτο το κλειστό σύστημα και η΄απόλυτη σύνδεση μεταξύ των συσκευών της κατ εμε είναι το απόλυτο “όπλο” της. Σε συζητήσεις με φίλους μου με τεχνολογικές ανησύχίες και εγώ αναφέρω ότι εφόσον ΔΕΝ υπάρχει άτομο που μπορεί ΟΧΙ δεν μπορει να διοικήσει μια εταιρεία που βασιζόταν στο ένστικτο του ενός και θα αρχίσει η φθορά της. Άλλωστε, ότι ανεβαίνει κατεβαίνει. Το Retina Mac ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατευθυνση, θα έχει καλες πωλήσεις πιστευω και θα το εμπιστευτουν άτομα που πραγματικά το χρειάζονται και όχι για “status quo” (και καλα :P). Φαίνεται ότι ο Cook είναι λίγο πιο “ανθρώπινος” αλλά ΔΕΝ θα τα καταφέρει.. :/

  39. Παιδια συγγνωμη αλλα αφιερώσαμε τόσα σχόλια για μια απο τις εταιρίες που “κινούν”
    τον NASDAQ.Είναι εντελώς άκυρο να λέει ο Τιτάνας στον τίτλο οτι πάει προς το χειρότερο η Apple.Το λέω παρότι είμαι fan των Android κινητών και χρησιμοποιώ κυρίως Windows και Linux.Έχω βάλει και Mac τοσο natively και σε vmware και ομολογώ πως είναι αρκετά μπροστά αλλά δεν το λές και mainstream.Ο Τιτάνας εννοεί πως ο ιδιότροπης οραματιστής
    και fan του LSD Steve Jobs είχε δημιουργήσει ένα μύθο απο τα “όχι” του και απο τις παραξενιές του που τις παιρνούσε και στο hardware και ναι πουλούσε και πουλάει.Τώρα δεν υπάρχει τέτοιο προσωπο ουτε στην Apple ουτε στον κόσμο του IT και οι μετοχοι απαιτούν κερδοφορία και “όμορφα” νουμεράκια.Δεν νομίζω οτι θα έχουν πρόβλημα ούτε με την sd ουτε με την χαμηλότερη τιμή σε σχέση με το παρελθόν ούτε με το icloud και τα limitations του.Θεωρώ πως η εταιρία όσο κρατάει μια συγκεκριμένη αισθητική και ενισχυμένη καμπάνια marketing δεν θα χάσει τον χαρακτήρα της,απλά σαν μεγάλη εταιρία προσαρμόζεται στο περιβάλλον της που συνεχώς αλλάζει.

  40. Σε μια συνέντευξη το 2010 στο All Things D ο Jobs αναφέρει ότι στην Apple δεν τους νοιάζει τι κάνουν οι άλλες εταιρείες, τους νοιάζει να φτιάξουν το καλύτερο δυνατό προϊόν για τους καταναλωτές και αυτό αποδεικνύεται κατά την γνώμη μου αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά προϊόν της Apple.

    Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να αντιδικούμε για τις επιλογές τις Apple, ή κάθε άλλης εταιρείας, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δούμε τα πράγματα απλά όπως και ο Steve: “σου αρέσει ένα προϊόν thumbs up, δεν σου αρέσει ένα προϊόν thumbs down”

  41. Το σίγουρο είναι πως σιγά σιγά η Apple δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το moto “Think Different” . :)

  42. Τιτάνα είσαι μέγιστος flamer, τσουπ μια επίθεση στους πιο φανατικούς fanboys στον κόσμο και βάζεις υποψηφιότητα για τα περισσότερα posts ever.

    Σοβαρά τώρα, η Apple έχει κάποιες εμμονές, αλλά έχει κάνει υποχωρήσεις ΚΑΙ στο παρελθόν. Θυμίζω το 13αρι aluminum που ενώ αρχικά δεν είχε FireWire, μετά βαφτίστηκε “Pro” (με ολόιδια χαρακτηριστικά) και φόρεσε και τη FireWire του. Η SD που λέτε όλοι σας είναι εντελώς ασήμαντη (εξάλλου υπάρχει σχεδόν 3 χρόνια όπως είπαν κι άλλοι) αυτό που πραγματικά προκαλεί εντύπωση είναι η HDMI αφού στα χαρτιά ανταγωνίζεται το Thunderbolt. Κάτι άλλο έχουν στο μυαλό τους, δεν μπορώ να το συλλάβω ακόμα.

    Πάντως, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, η Apple εξακολουθεί να προσφέρει κάτι που δεν προσφέρει κάποιος άλλος (unibody το 2008, thunderbolt πέρυσι, retina φέτος) άρα το “think different” τύποις εξακολουθεί να ισχύει. Πρακτικά τώρα, νομίζω ότι από την εποχή των unibody δεν έχουμε δει κάτι το τόσο πολύ “different” όσο μας είχαν συνηθίσει. Και το χειρότερο είναι όχι τόσο σε επίπεδο hardware (ας μην κοροΐδευόμαστε, μιλάμε για premium χ86 μηχανάκια, μήλο ή χωρίς), αλλά σε επίπεδο software, που από το Leopard και μετά προσωπικά δεν έχω δει αλλαγή.

    Και σε όλο αυτό το διάστημα ο Steve έκανε κουμάντο. Άρα κάτι άλλο φταίει. Μήπως ότι έχει φτάσει σε τεχνολογικό τέλμα ο κλάδος; Μήπως το iPad (σαν φιλοσοφία) τελικά έκανε κακό (όχι στις τσέπες αλλά στο computer industry εν γένει);

    Αυτό θα πρέπει να μας απασχολεί φίλοι μου. Μη ρωτάς τι θα κάνει το επόμενο MacBook. Αναρρωτήσου (αφήνοντας τη φαντασία σου να οργιάσει) τι θα ήθελες να κάνει. Υπάρχει κάτι άραγε παραπάνω να ζητήσεις (πέρα από τα “πεζά” περισσότερα MB, GHz ή pixels);

    Γιατί προσωπικά πιστεύω ότι ακόμα και ο Steve είχε “ξεμείνει” από ιδέες εδώ και χρόνια…

  43. Έβαλαν SD slot γιατί κάποια στιγμή πρέπει να παρουσιάζουν
    ολοκληρωμένα προϊόντα που να ακολουθούν τη λογική και
    όχι την τρέλα του κάθε CEO που θέλει να ξεχωρίσει με κάθε
    κόστος.

    Τα επιχείρηματα sd slot vs usb vs cloud είναι για γέλια.
    1. Βάζω την sd στην τσέπη
    2. Βάζω την sd στο μηχάνημα και μεταφέρω φωτό.
    Μιλάμε για μεγάλη παρακμή… θα τρίζουν τα κόκκαλα του Τζομπς…

    Δηλαδή για να δείξω φωτογραφίες από τις διακοπές θα έπρεπε να
    κουβαλάω και τη μηχανή και καλώδιο USB!!! Λαμπρή ιδέα και φυσικά
    πολύ πρωτοποριακή και καθόλου σπαστική. Smells like Apple…

    Φαντάσου να έχω χάσει το USB καλώδιο και να πρέπει να τις ανεβάσω
    στο cloud και μετά να τις κατεβάσεις εσύ!!! Ακόμα καλύτερο, έτσι πρέπει
    να είναι το κανονικό. Στην επόμενη έκδοση να καταργηθούν τελείως τα
    usb.

  44. Μου αρέσει που σε ένα τεχνολογικό μπλογκ,που υποτίθεται οτι πέρα απο το ευρύ κοινό το παρακολουθούν και άνθρωποι της τεχνολογίας που υποτίθεται οτι είμαστε πιο ανοικτόμυαλοι,ακολουθούμε την ίδια ροή και την ιδια διαλεκτική που ακολουθούν στα πολιτικά και αθλητικά μπλογκ και site. Μου αρέσει γιατί είναι ο καθρέφτης μας.
    Υπάρχει κατι πάρα πολύ απλό στην ανάγνωση του άρθρου που εαν αντι για Apple είχε πχ Nike δεν θα ενδιέφερε κανέναν. Υπάρχει η προσωπική άποψη του αρθογράφου και μόνο η οποία πηγάζει απο την ενασχόληση του με την Τεχνολογία εδω και πολλά χρόνια. Εαν είναι λανθασμένη η όχι δεν μπορεί να κριθεί τώρα. Είναι μια άποψη που στηρίζετε στο γεγονός οτι ενω με SJ η εταιρεία έφτιαχνε τον δρόμο της μόνη της,πράγμα που ωθούσε τον SJ σε τρομερά R&D projects και είναι αυτο που έκανε την 10ετία 2002-2012 ορόσημο για την εταιρεία.
    Με τα δεδομένα του WWDC ,και ας με διορθώσει ο αρθογράφος εαν κατάλαβα λάθος, η Apple φέυγει απο το pushing R&D to the limit to be unique και ενστερνίζεται τις τεχνολογίες που ήδη υπάρχουν. Αυτό εαν συνεχιστεί σε βάθος χρόνου, πέρα απο το ότι θα την κάνει μια εταιρεία σαν όλες τις άλλες, θα σημαίνει και την απουσία των καινοτομιών της,οι οποίες καινοτομίες είναι αυτές που in the first place δημιούργησαν το Apple hype.

  45. Ο Τιτανας εχει απολυτο δικιο!!! πολυ συντομα θα δουμε floppy drive στα macbook. Φυσικα ολοι οι macusers θα το θεωρησουν καινοτομια!!! πιστευω ομως οτι απλα η apple προσπαθει να αυξησει τις πωλησεις της στα mac . εδω και πολλα χρονια ειναι κολημενη στο 5% οποτε πιθανον να επιστρεψουν cdroms, blue-ray, tv tuners στα επομενα μοντελα και ισως στο μελλον να δουμε και windows 8 σαν εχτρα αντι για macos… πραγματα που σε εποχη steve jobs ηταν απλα αδιανοητα…. αλλα στο βωμο του κερδους ολα επιτρεπονται.

  46. Με το Steve Jobs που παρουσιαζόταν σαν τον Προφήτη Αβακούμ για να πουλήσει φύκι για μεταξωτή κορδέλα όλα ήταν ξινά έτρεχες να αγοράσεις πανάκριβα το apple καλώδιο με τα 16 pin για να μπει στην θύρα και να κάνει ακριβώς όσα κάνει και το καλώδιο των 2 ευρώ. Τώρα ο Tim Cook τα κάνει πιο ανθρώπινα. Και ναι η Apple είναι και αυτή απλώς μία ακόμη εταιρεία και τώρα υπό τη νέα διεύθυνση μου φαίνεται συμπαθέστερη.

  47. νομίζω πω hdmi έβαλαν γιατι θέλους σιγα σιγα να rularoun τον κλάδο της TV
    και θα το κάνουν σύντομα να είστε σίγουροι.

Top

Show Buttons
Hide Buttons