iOS: 5x μεγαλύτερος τζίρος για apps, διαφήμιση σε σύγκριση με το Android

by Stefanos Kofopoulos • On 29-11-2013 • AT 2:59 pm • 12 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

iOS: 5x μεγαλύτερος τζίρος για apps, διαφήμιση σε σύγκριση με το Android

Το Android κατακλύζει την αγορά με φθηνά και άθλια smartphones αλλά το iOS συνεχίζει να κερδίζει τις προτιμήσεις του κόσμου και των developers.

iPhone 5S, iPhone 5C, iPad Air και iPad mini Retina Display κερδίζουν τις προτιμησεις των developers

Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν αυτό που είναι γνωστό εδώ και καιρό. Οι χρήστες του iOS χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το iPhone και iPad και ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με τους κατόχους Android smartphones και Android tablets. Ο τζίρος των iOS developers ανά app είναι 5 φορές μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο τζίρο σε Android. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε 1 δολάριο τζίρου στο iOS οι developers του Android κερδίζουν 0.19 δολάρια. Η διαφορά είναι μικρότερη σε ό,τι αφορά την διαφήμιση και in-apps με τους developers του iOS να κερδίζουν 0.77 δολάρια ενώ οι developers του Android κερδίζουν μόλις 0.43 δολάρια ανά δολάριο τζίρου.

Η διαφορά είναι τεράστια και έχει σημασία για τους χρήστες. Οι developers συνεχίζουν να προτιμούν το iOS και να δημιουργούν πρωτότυπα apps για το iPhone και το iPad αντί για το Android. Οι κάτοχοι iPhone και iPad έχουν καλύτερη εμπειρία, η Apple πουλάει περισσότερο και οι developers κερδίζουν περισσότερα χρήματα.

Με την νέα γενιά iPhone 5S και iPhone 5C, το iPhone είναι πλέον απίστευτα και αρκετά δυνατό για να εξυπηρετήσει σχεδόν όλες τις ανάγκες. Το ίδιο ισχύει και για το νέο iPad Air και το iPad mini 2 με Retina Display.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διαφωνώ με τα συμπεράσματά σου. Η τάση είναι αυξητική για το android, ενώ οι developers τα περασμένα χρόνια είχαν ελάχιστα έσοδα, τώρα έχουν πλησιάσει αρκετά τα επίπεδα των iphone apps.
    Δεδομένου του μεριδίου αγοράς των android phones, των συνεχών βελτιώσεων σε hardware και software που θα προσφέρουν αξιόλογες εμπειρίες χρήσης σε κινητά χαμηλού budget (βλέπε Moto G, καλύτερη διαχείριση πόρων από kitkat), οι προοπτικές εμφανίζονται πιο ευοίωνες για τα android apps.
    Σε αυτό συμβάλλουν και κινήσεις της Google όπως το Tablet App Quality Checklist, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών.
    ΥΓ Αν ήταν τόσο ρόδινα τα πράγματα για την Apple, δεν θα πλήρωνε για να καθυστερήσει η έκδοση του Plants Vs. Zombies 2 για android

    • Διαφωνείς με την άποψη μου; Μάλλον θέλεις να πεις ότι δεν πιστεύεις τα στοιχεία που παρουσίασε το Business Insider από δύο τεράστιες εταιρείες που ασχολούνται με apps σε όλο τον πλανήτη. Αν έχεις περισσότερα στοιχεία από άλλες το ίδιο αξιόπιστες πηγές μοιράσου τα links, θα έχει ενδιαφέρον.

      Μπλέκεις ένα σωρό πράγματα μαζί. Χαμηλού κόστος Android smartphones, το Moto G και το μέλλον των Android apps. Μιλάμε για 3 διαφορετικές κατηγορίες που η μία δεν έχει σχέση με την άλλη.

      Δεν τίθεται το ερώτημα αν είναι καλύτερα τα πράγματα για τους iOS developers σε θέμα τζίρου και κερδοφορίας γιατί απλά είναι. Τελεία και παύλα.

      Αν βγάλεις έξω όλα τα νούμερα και αδιαφορείς για τα στατιστικά το πιο καλό επιχείρημα και το πιο απλό είναι το εξής: Πες μου 5 apps που παρουσιάστηκαν πρώτα στο Android και μετά έκαναν επιτυχία στο iOS. Για το αντίθετο μπορώ να σου πω άπειρα.

      • Εξετάζεις το παρελθόν και βγάζεις συμπεράσματα για το μέλλον θεωρώντας πως τίποτα δεν θα αλλάξει. Τα βασικά προβλήματα του android ήταν οι «άθλιες» low cost συσκευές όπως αναφέρεις και το fragmentation. Για την αντιμετώπιση του πρώτου αναφέρω το Moto G, που θεωρώ πως θα πιέσει τους κατασκευαστές να κυκλοφορήσουν low-cost συσκευές με αξιόλογα χαρακτηριστικά. Για το fragmentation αναφέρω το kitkat, καθώς μπορεί να εγκατασταθεί σε low-end και high-end συσκευές.
        Το Business Insider που κυκλοφόρησε αυτά τα στατιστικά βγάζει διαφορετικά συμπεράσματα, καθώς βλέπει πιο σφαιρικά το θέμα, εξετάζοντας τάσεις και εξελίξεις.
        http://www.businessinsider.com/android-has-solved-its-revenue-problem-2013-10
        Φυσικά, καθώς τονίζεις τα στατιστικά που παραθέτεις, οφείλω να επισημάνω πως ο τίτλος του άρθρου είναι παραπλανητικός, αφού αναφέρεσαι σε τζίρο ενώ το 5Χ ισχύει για τα έσοδα ανά download – δεν λαμβάνει υπόψη τον αριθμό των downloads. To ίδιο άρθρο από το Apple Insider είναι πιο ξεκάθαρο
        http://appleinsider.com/articles/13/11/27/apples-ios-brings-developers-5x-more-revenue-per-download-than-android
        Αυτή φυσικά είναι η γνώμη της Apple – δεν θα περίμενε κανείς να πει κάτι διαφορετικό.

      • Δεν χρειάζεται ο φίλος NOT LG να αμφισβιτήσει το Business Insider ούτε χρειάζεται να επικαλεστεί trends (π.χ. ότι το Android βελτιώνεται σαν OS ταχύτερα από το iOS).

        Από την πηγή που έχεις δώσει:
        “For every $1.00 in app download revenue earned by iOS developers, their Android counterparts earn just $0.19”

        Μιλάμε για κάθε app download. Όχι για το σύνολο εσόδων των developers βάσει user base. Ούτε λαμβάνεται υπ’ όψη το πόσο κοστίζει κάθε app ανά πλατφόρμα.
        Δεν είπε “ψέματα” το Business Insider αλλά δημοσίευσε μια στατιστική που ήξερε ότι θα παρερμηνευτεί.

        Για να καταλάβουμε πόσο σοβαρή είναι αυτή η “αμέλεια” μια ματιά στα νούμερα αρκεί:
        – en.wikipedia.org/wiki/Android_%28operating_system%29
        “… as of September 3, 2013, 1 billion Android devices have been activated”

        – thenextweb.com/apple/2013/06/10/apple-announces-over-600m-ios-devices-sold-to-date-over-90-of-users-on-the-latest-version/
        “…announced it has sold over 600 million iOS devices”
        ωστόσο αναφέρεται ότι:
        “… some 250 million iCloud accounts…”

        Ακόμα κι αν τα νούμερα δεν είναι ακριβή για να έχουμε ξεκάθαρη μαθηματική εικόνα για τον συνολικό αριθμό downloaded apps, αρκούν για να καταλάβεις ότι δεν είναι απόλυτο το συμπέρασμα – “η Apple είναι καλύτερη” – που υποδικνύεις και αναπτύσεις με ζήλο με βάση ημιτελή πληροφορία για το revenue του developer.

        Εξ άλλου δεν είναι 1η φορά που εμφανίζονται “μαγειρεμένα” ή ημιτελή στατιστικά για iOS/Android, π.χ.:
        http://www.extremetech.com/mobile/119725-android-apps-are-2-5-times-more-expensive-than-ios-not-so-fast

        Υ.Γ.: Προσωπικά δεν με πειράζει που κάνεις bash για ακόμα μια φορά το Android και εμφανίζεις μια σαφή προτίμηση στο iOS ή/και τα apple προϊόντα. Site σου είναι και δικαίωμά σου. Αν θες, δες τα παραπάνω σαν μια φιλική συμβουλή για να μην σιχαινόμαστε τέτοιου είδους rants όσοι από εμάς τους techies – υποψήφιους καταναλωτές – θέλουμε να ενημερωθούμε πραγματικά.

      • To Chart είναι από το business intelligence, a subsidiary of business insider … έχετε δεί ποιές ημερομηνίες αφορά.. και ποιές περιοχές?

        “Ο τζίρος των iOS developers ανά app είναι 5 φορές μεγαλύτερος” … ανα download εννοείται. Ανα app είναι το πρώτο δείγμα στο chart.

        http://www.insidemobileapps.com/wp-content/uploads/2013/08/app-stores-revenue-650.png …. Και αυτή είναι η πραγματική εικόνα και η τάση της αγοράς. Developers for IOS and Android have a diffeerent revenue mix. iOS is for selling product, and Android is for advertising. So as OS demographics change so will the revenue numbers.

      • Δεν έχουν σημασία τα στοιχεία που λες στην ουσία. Και αυτό γιατί μιλάς για κέρδος ανα app παραβλέποντας οτι η τεράστια πλέον διαφορά σε μερίδιο αγοράς ισορροπεί σε μεγάλο βαθμό την διαφορά αυτή. Και προφανώς ένας developer θέλει να διπλασιάσει τα κέρδη του βγάζοντας την εφαρμογή του και για ios και για android. H πραγματικότητα είναι οτι και τα 2 λειτουργικά που χρησιμοποιώ καθημερινά είναι πληρέστατα απο apps και δεν θα λείψει κάτι εκτός απο ελάχιστες εξαιρέσεις είτε υπέρ του ενός είτε του άλλου λειτουργικού.
        Και όλα αυτά σε συνδυασμό με το οτι το iphone είναι πανάκριβο και μπορεί κανείς να έχει τα ίδια apps σε οποιοδήποτε android με πολύ λιγότερα χρήματα το καθιστούν δευτερεύουσα επιλογή.
        Και όπως λές οτι τα νέα προιόντα της apple είναι πλέον απίστευα δυνατά το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα! Η δύναμη έχει πάψει να είναι πρόβλημα σε κάθε περίπτωση.

      • Κανείς δεν λέει ότι τελικά ευνοούνται κυρίως οι μεγάλες εταιρείες software και όχι τόσο μεμονωμένοι developer. Επίσης κανείς δεν λέει πόσο σπάσιμο είναι να πρέπει να πληρώνεις 100 δολάρια στην Apple μόνο και μόνο για να βάλεις δοκιμαστικά την εφαρμογή στο iphone όσο τη δημιουργείς χωρίς να καταφύγεις σε τραγικά jailbreak. Κανείς δεν λέει επιπλέον ότι όλο και λιγότεροι κατεβάζουν apps πέρα από κανένα παιχνίδι και μουσική επίσης έχουν εναλλακτικά από Youtube. Τέλος για άλλη μια φορά δεν αναφέρεται ότι η πλατφόρμα Android θεωρείται καλύτερη για τη διαφήμιση καθώς η Google έχει απείρως περισσότερη εμπειρία και συνολικό τζίρο στη διαφημιστική πίτα. Σε ότι αφορά την εγκυρότητα διαφόρων σάιτ είναι γνωστό πως δουλεύουν όλα τα ΜΜΕ με την έμμεση διαφήμιση και πώς προωθούν συγκεκριμένα πράγματα που επιθυμεί ο εκάστοτε χορηγός. Αυτό έχει κέρδος τόσο στην κατανάλωση όσο και στο χρηματιστήριο. Είναι σημαντικό να κρίνεται η αξιοπιστία τους και να μην έχουμε εμπιστοσύνη σε τέτοιες ειδήσεις παρά να τις λαμβάνουμε ως ενδείξεις και όχι αποδείξεις.

  2. Μακάρι αυτό να αποτυπωθεί κάποια στιγμή και στα νούμερα(ποσοστό χρήσης…).

  3. To Google θα τα Φ Α Ε Ι ολα! Ειτε ειναι καλο αυτο ειτε οχι…Η apple σε λιγα χρονια θα θυμιζει την τωρα microsoft.Ακομα δεν εχουμε δει τα καλυτερα της Google…

  4. O Αγαπητός φίλος να διαβάσει πρώτα εδώ.

    http://www.businessinsider.com/ios-android-shopping-traffic-2013-11

    Γεμίσαμε ξερόλες!

  5. Κι εγώ δε συμφωνώ με το “η google θα τα φάει όλα” του veritas. Ίσα-ίσα ζούμε μια περίοδο που όλο και πιο δύσκολο φαίνεται να πιάσει κάποιος “μονοπώλιο” σε επίπεδο πλατφόρμας/software/OS (βλ. επερχόμενα Ubuntu Touch, FirefoxOS, Tizen & Sailfish).

    Γιώργο, αυτή η μελέτη που δίνεις όμως, όπως και του άρθρου, δεν δίνει όλη την εικόνα και οι δημοσιογράφοι & bloggers (ενοχοποιώντας-απενοχοποιώντας τους) το εκμεταλλεύονται για να πουλήσουν πομπώδεις τίτλους.

    Όταν μιλάμε για μεγαλύτερο market share στα android κινητά, που λέει και το άρθρο, όλοι ξεχνούν ότι υπάρχουν και android συσκευές με μέγεθος και ανάλυση οθόνης που πρακτικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές από internet και ό,τι άλλη χρήση μετράνε στα στατιστικά της μελέτης που παραθέτεις.

    Αν θέλουμε να πιάσουμε τους κατόχους που πραγματικά μπορούν να αξιοποιήσουν τη συσκευή τους για αγορές, χοντρικά θα πρέπει να περιοριστούμε σε high-end tablets και smartphones με 4″ και πάνω οθόνη, με 1 giga μνήμη και android 4.0+.

    Σε παγκόσμια κλίμακα και υπολογίζοντας τις φτωχές χώρες, θα μπορούσα να σου πω ότι πολύ λιγότερο από το 1/4 των συσκευών android μπορούν να κάνουν τη δουλειά για την οποία η μελέτη που πόσταρες ανακοινώνει νούμερα (χωρίς να πιάνω τον αριθμό ανθρώπων που δεν έχουν mobile data).

    Off-topic: Στα high-end smartphones μπορούμε να καυγαδίζουμε όσο θέλουμε. Το κάνουμε πάντα όπως και τότε με τα Ericsson/Nokia high-end phones. Αλλά ένα βασικό καλό του android που δεν βλέπεις πουθενά σε άρθρα γιατί δεν “πουλάει” είναι ότι, λόγω του ανοιχτού λογισμικού του, το εύρος του κόστους των συσκευών είναι μεγαλύτερο κι έχει καταφέρει να δώσει smartphone (και apps) στον “φτωχό” που έχει μόνο WiFi. Για παράδειγμα ακόμα κι ο μεσο-αστός εγγονός μπορεί να πάρει στη γιαγιά του ένα κινητό των 50-60 ευρώ και να βάλει ένα Big Launcher – αντί για να ψάχνει 2ο και βάλε χέρι iPhone 3. Αυτό όμως είναι και η αχίλλειος πτέρνα του android καθώς δίνει τροφή σε επιχειρήματα τύπου “fragmentation”, “προβλήματα με τον τάδε κατασκευαστή”, “αργά updates” κλπ.

    Υ.Γ.: Έχεις δίκιο για τους ξερόλες αλλά…

    • Όταν η Motorola, δηλαδή το Google, χαρακτηρίζει ως άθλια τα φθηνά κινητά των 50-60 ευρώ που αναφέρεις τότε η κουβέντα τελειώνει εδώ. Ξέρουν ότι αυτά δεν τρέχουν το Android που θέλει το Google και ξέρουν ότι δεν τρέχουν τα apps που θέλει το Google. Ξέρουν επίσης ότι δεν μπορεί να τρέξει σχεδόν κανένα σοβαρό app και άρα το τηλέφωνο είναι άχρηστο ως smartphone

Top

Show Buttons
Hide Buttons