Apple, Google και Microsoft τα πιο «πολύτιμα» brands της αγοράς

by George Polyzos • On 29-09-2017 • AT 12:17 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Οι εταιρείες τεχνολογίας κυριαρχούν στη λίστα Best Global Brands που έχει καθιερώσει η Interbrand, με τις Apple, Google και Microsoft να καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις.

Η Interbrand δημοσιεύει τη σχετική λίστα με τα πιο πολύτιμα brands της παγκόσμιας αγοράς από το 2000. Η κατάταξη βασίζεται σε έναν συνδυασμό οικονομικών επιδόσεων, επίδρασης στον τελικό καταναλωτή και στην ικανότητα διαχείρισης και δημιουργίας κερδών.

Στην τελευταία κατάταξη, οι Apple και Google καταλαμβάνουν τις θέσεις 1 και 2, αντίστοιχα, κάτι που συμβαίνει για πέμπτη συνεχή χρονιά. Παράλληλα, η Microsoft μετακινήθηκε στη θέση 3, με την Coca Cola να είναι η μόνη μη τεχνολογική εταιρεία αφού την πεντάδα συμπληρώνει η Amazon.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Interbrand η αξία του brand της Apple αυξήθηκε φέτος κατά 3%, υπολογιζόμενο πλέον στα 184 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα, το Facebook αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand αφού έχει γνωρίσει αύξηση της τάξης του 48% ανερχόμενο πλέον στα 48 δισεκατομμύρια δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη φετινή λίστα εισήλθαν για πρώτη φορά το Netflix και το Salesforce.com, στις θέσεις 78 και 84, αντίστοιχα.

Ακολουθεί η λίστα με τα δέκα κορυφαία brands, ενώ την πλήρη λίστα μπορείτε να βρείτε εδώ:

Apple (184 δισ. δολάρια)
Google (142 δισ. δολάρια)
Microsoft (80 δισ. δολάρια)
Coca-Cola (70 δισ. δολάρια)
Amazon (65 δισ. δολάρια)
Samsung (56 δισ. δολάρια)
Toyota (50 δισ. δολάρια)
Facebook (48 δισ. δολάρια)
Mercedes-Benz (48 δισ. δολάρια)
IBM (47 δισ. δολάρια)

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons