Απαίτηση για ευελιξία στις online αγορές

by George Polyzos • On 17-03-2015 • AT 10:04 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Online-banking

Στην έρευνα με τίτλο «UPS Pulse of the Online Shopper» για την Ευρώπη αναλύεται τι επηρεάζει έναν online καταναλωτή έως ότου πραγματοποιήσει μια αγορά.

Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν την εμφάνιση του «ευέλικτου καταναλωτή», δηλαδή του online καταναλωτή που εύκολα εναλλάσσεται μεταξύ καναλιών και συσκευών κατά  την αξιολόγηση και αγορά προϊόντων.

Η Ευρωπαϊκή έκδοση αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας έρευνας που εξετάζει αναδυόμενες τάσεις σε Ασία, Βραζιλία, Μεξικό και ΗΠΑ. Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

  • Οι online αγοραστές επιζητούν εναλλακτικούς προορισμούς παραλαβής και περισσότερες επιλογές πληρωμής.
  • Η mobile τεχνολογία παίζει καταλυτικό ρόλο στις πολυκαναλικές αγορές και οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τους περιορισμούς.
  • Η δωρεάν μεταφορά αποτελεί ακόμα σημαντικό παράγοντα με τους καταναλωτές να δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στη δυνατότητα επιστροφών.

Η ευκολία κυριαρχεί στο αγοραστικό τοπίο

Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές απαιτούν μία συναρπαστική εμπειρία αγοράς, τόσο όταν ψωνίζουν online όσο και κανονικά, καθώς και την ευελιξία να μπορούν να επιλέξουν το πότε και από που θα παραλάβουν τις αγορές τους. Οι online αγοραστές σε όλες τις αγορές αναζητούν εναλλακτικές επιλογές παράδοσης, ειδικά στην Ευρώπη όπου το 32% δηλώνει ότι θα προτιμούσε η online παραγγελία τους να παραδίδεται και σε άλλους προορισμούς εκτός του σπιτιού τους, καταγράφοντας άνοδο σε σχέση με προηγούμενη έκδοση της έρευνας.

Η εκτενής πληροφόρηση είναι ζωτικής σημασίας

Μπορεί οι λεπτομερείς πληροφορίες για ένα προϊόν και το online περιεχόμενο να μη μπορέσουν ποτέ να αντικαταστήσουν έναν καλά ενημερωμένο πωλητή, αλλά μπορούν να υποστηρίξουν την έρευνα του καταναλωτή πριν την επίσκεψη του στο κατάστημα. Μόνο το 59% των καταναλωτών είναι ικανοποιημένο με την ποσότητα των λεπτομερειών που παρέχονται για ένα προϊόν για να τους βοηθήσει να καταλάβουν αν το προϊόν καλύπτει τις ανάγκες τους. Απαντώντας σε ερωτήματα σχετικά με τις πληροφορίες παράδοσης, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (52%) δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να βλέπουν την αναμενόμενη  ημερομηνία παράδοσης παρά των αριθμό των ημερών που υπολείπονται για την παράδοση του προϊόντος.

Η τεχνολογία αλλάζει τις αγορές με απροσδόκητους τρόπους

Με τις νέες διαδικτυακές και mobile τεχνολογίες να κάνουν τη σύγκριση προϊόντων ευκολότερη, το 35% των online καταναλωτών δηλώνει ότι συγκρίνει τις τιμές χρησιμοποιώντας το smartphone του την ώρα που βρίσκεται στο κατάστημα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επίσης επηρεάζουν τις online αγορές για έναν στους τρείς Ευρωπαίους καταναλωτές, ενώ τόσο οι ικανοποιημένοι όσο και οι μη-ικανοποιημένοι καταναλωτές δηλώνουν ότι θα αναρτούσαν την άποψή τους για την online αγορά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα logistics παίζουν καθοριστικό ρόλο

Η παροχή επιλογών παράδοσης με την ολοκλήρωση κάθε αγοράς, καθώς και η ευελιξία στις επιστροφές είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες, καθώς μόνο το 53% των καταναλωτών είναι ικανοποιημένοι με την ευκολία κατά την οποία πραγματοποιούν online επιστροφές/ανταλλαγές. Ο χρόνος παράδοσης είναι επίσης καθοριστικός, καθώς το 58% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι των αγορών τους εξαιτίας μεγάλων χρόνων παράδοσης ή απουσίας ημερομηνίας παράδοσης. Η δωρεάν μεταφορά συνεχίζει να κατευθύνει της αποφάσεις που παίρνουν οι καταναλωτές καθώς το 67% δήλωσε ότι θα προτιμούσε να περιμένει 1-3 ημέρες παραπάνω προκειμένου να έχει δωρεάν μεταφορά.

Η έρευνα «UPS Pulse of the Online Shopper» πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2014, από την comeScore για λογαριασμό της UPS, σε δείγμα μεγαλύτερο των 6.200 online καταναλωτών σε έξι ευρωπαϊκές χώρες: τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Ισπανία και το Ην. Βασίλειο.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons